پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

همه چیز در مورد ارز تتلو - آیا این ارز کلاهبرداری است

شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹

همه چیز در مورد ارز تتلو - آیا این ارز کلاهبرداری است

همه چیز در مورد ارز تتلو | آیا این ارز کلاهبرداری است ؟ 

امیرحسین مقصودلو یکی از ترانه نویس و خواننده های پر سر و صدای ایرانی است که با نام حرفه ای امیر تتلو آن را می شناسند. اخیرا این خواننده، خبر از ساخت رمز ارز جدیدی داده که طرفداران خود را شگفت زده کرده است. بسیاری از فعالان در حوزه کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال بر این باورند که خرید ارز تتلو، چیزی به جز ضرر برای سرمایه‌گذاران به همراه نخواهد داشت. در واقع این چهره پر سر و صدا و خبرساز تلاش کرده است با ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، توکن خود را با نام اختصاری TNT در اختیار سرمایه گذاران و علاقمندان به خود قرار دهد.

مشابه ارز دیجیتال تتلو یا تتل کوین را تاکنون به شکل گسترده در بازار ارزهای دیجیتال مشاهده کرده اید. این ارز دیجیتال بدون پشتوانه بوده و به نوعی کوین غیرمتمرکز ایرانی شناخته می شود. اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی تتلو کوین  TATALCOIN یا ارز دیجیتال امیر تتلو هستید، باید جوانب کار را به خوبی بسنجید.

تتل کوین TATALCOIN یا ارز دیجیتال امیر تتلو چیست؟

تتل کوین نام ارز دیجیتالی است که امیر تتلو برای توکن خود انتخاب کرده است. در واقع این ارز دیجیتال یک کوین غیر متمرکز ایرانی بوده که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین بر بازار ارزهای دیجیتال عرضه خواهد شد. بنا بر ادعای سازندگان این ارز دیجیتال، تلاش شده است که با بهره گیری از فناوری جدید web3 این توکن ساخته شود.

با توجه به اینکه امیر تتلو طرفداران بسیار زیادی را برای خود توانسته جذب کند، از این راه به دنبال یک سرمایه گذاری بر روی کریپتوکارنسی بوده است. بد نیست بدانید که قرار است این خواننده به علاقه مندان خود این امکان را بدهد که به جای خرید بلیط های کنسرت و آهنگ ها بتوانند از این ارز دیجیتال استفاده نمایند. با توجه به اینکه بازار ارز دیجیتال امروزه به شکل گسترده فراگیر شده است، ارز دیجیتال امیر تتلو یا تتل کوین به عنوان نخستین رمز ارز ایرانی و غیرمتمرکز توانسته است نگاه ها را به خود جلب کند.

در عین حال با توجه به اینکه در پشت قضیه ساخت تتل کوین فردی به نام هومن کرمی وجود دارد، بسیاری از فعالان در حوزه کریپتوکارنسی، این رمز ارز را یک توکن کلاهبرداری می‌دانند. کرمی قبلا سابقه کلاهبرداری را با استفاده از توکن و اسکم CCN در کارنامه خود داشته است. جالب است بدانید که قبلا امیر تتلو در کنسرت های خود توکن کلاهبرداری هومن کرمی را تبلیغ کرده است. این فرد ادعا می‌کند که در ساخت ارز دیجیتال تتلو کوین می تواند یک رشد چشمگیر را برای کاربران به همراه آورد. در عین حال باید بدانید که ادعای رشد یک کوین در دنیای ارزهای دیجیتال قبل از عرضه آن یک حرکت بسیار آماتور و غیر حرفه ای محسوب می شود.

ارز امیر تتلو شت کوین است؟

اگر آگاهی جزئی با بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید، باید بدانید که ارزهایی که کلاهبرداری هستند و هیچ پشتوانه ای در این بستر ندارند را با اصطلاح شت کوین نام می‌برند. در واقع شت کوین به ارزهای دیجیتالی گفته می‌شود که کاملا بی ارزش بوده و هیچ دلیل مشخصی برای پیدایش آن ها در بازار ارزهای دیجیتال ارائه نشده است.

با این حال دیده ایم که برخی از شت کوین ها مانند شیبا یا دوج کوین به شکل شگفت ‌آوری رشد کرده اند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال حامیان ارزهای دیجیتال هستند، باید بدانید که ارزهایی مانند دوج کوین یا شیبا به واسطه حمایت افراد مشهور توانسته اند رشد چشمگیری داشته باشند. با این وجود بدون تردید می توان بیان کرد ارز دیجیتال امیر تتلو یک توکن کلاهبرداری بوده و هیچ اطلاعات خاصی از آن در دسترس فعالان حاضر در دنیای کریپتوکارنسی وجود ندارد.

بنا بر سابقه ای که هومن کرمی به عنوان سازنده ارز تتلو کوین از خود برجای گذاشته است، شت کوین بودن این ارز دیجیتال دور از ذهن نخواهد بود.

ارز دیجیتال امیر تتلو به چه دردی می خورد؟

توسعه دهندگان بازار ارز دیجیتال به دنبال راهکارهایی هستند تا سرمایه گذاران و خریدار توکن ها بتوانند با استفاده از آن ها برخی از نیازهای خود را در بازار برطرف کنند. در این بین گفته می شود که امیر تتلو قصد دارد به طرفداران خود اجازه دهد با استفاده از این ارز دیجیتال بتوانند آهنگ های این خواننده را خریداری کرده یا برای خرید بلیط های کنسرت با استفاده از آن اقدام نمایند. جالب است بدانید که هومن کرمی طی ادعایی گفته است که قرار است در شش ماه اولیه راه اندازی تتلو کوین یک رشد ۱۰۰ تا ۵۰۰ درصدی را برای این ارز دیجیتال فراهم کنند. انتظار بر این است که تتلو کوین بر روی شبکه بایننس چین راه اندازی شود. کارشناسان بر این باورند که به جای خرید ارز دیجیتال تتلو یا تتل کوین می توان از ارزهای با پشتوانه قوی تر استفاده کرد.

هشدار جدی انجمن بلاکچین ایران در مورد تتل کوین

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران ناخواسته وارد دام افراد سودجو در حوزه کریپتوکارنسی می شوند، سعی کنید جوانب کار را سنجیده تا گرفتار دام های آنان شوید. در این بین انجمن بلاکچین ایران نیز به منظور آگاهی افراد، با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که به هیچ عنوان برای خرید توکن تتلو و ورود به پروژه TNT اقدام نکنید.

این شرایط نشان می‌دهد که با کلاهبرداری بودن ارز امیر تتلو به شدت می تواند افراد را در دام سودجویان قرار دهد.

متاسفانه بسیاری از فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال و کلاهبرداران با استفاده از چهره های مشهور و شناخته شده، روی به تبلیغ فراوان توکن خود می‌آورند. هومن کرمی نیز شرایط نامساعد دیده است و به منظور با ارزش جلوه دادن ارز تتلو، سعی کرده است که از این چهره شناخته شده استفاده نماید. سرمایه‌گذاران باید با بررسی اعتبار و پشتوانه توکن، روی به خرید و سرمایه گذاری بر روی آن بیاورند.

قیمت ارز دیجیتال تتل کوین ارز دیجیتال امیر تتلو

یکی از مهمترین مواردی که هنگام سرمایه گذاری بر روی انواع ارز دیجیتال باید آن را در نظر بگیرید، قیمت توکن محسوب می‌شود. ارز دیجیتالی که هومن کرمی و امیر تتلو مدعی هستند می تواند در بازار ارزهای دیجیتال خودنمایی کند، در حال حاضر مراحل اولیه را برای عرضه طی می کند. با این حال قیمت این ارز دیجیتال هر چه که باشد می تواند یک دام برای بالا کشیدن سرمایه افراد تازه وارد در کریپتوکارنسی به شمار رود.

جالب است بدانید چند وقت قبل و پس از عرضه اولیه تتلو کوین، این خواننده پر سر و صدا اعلام کرده است که توافقات لازم را برای راه اندازی توکن با هومن کرمی نتوانسته است به دست آورد. مشخص نیست با چه وعده هایی مجددا امیر تتلو به هومن کرمی اعتماد کرده و خود را در این مسیر قرار داده است. بسیاری از متخصصین و فعالان در بازار رمز ارزها این توکن را یک طرح پانزی و اسکم می دانند.

آیا می توان به توکن امیر تتلو اعتماد کرد؟

همانگونه که می دانید بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی غیرمتمرکز و گسترده است. این دنیا دارای نوسانات بسیار زیادی بوده و حتی با سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال قدرتمند نیز ممکن است سرمایه‌ گذاران بخش زیادی از سرمایه خود را از دست بدهند. برای ارز دیجیتال امیر تتلو شرایط وجود دارد. در حالت کلی می‌توان بیان کرد با توجه به حاشیه های فراوانی که امیر تتلو در چند سال گذشته داشته است، هر آن ممکن است که پشتیبانی خود از این ارز دیجیتال را انکار کند. شاید در ابتدای راه، جوانان ایرانی به عنوان طرفداران این خواننده، روی به سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال امیر تتلو بیاورند. با این حال توصیه ما این است برای خرید و فروش این توکن، احتیاط را لازمه کار خود در نظر بگیرید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال امیر تتلو

اگر از جمله فعالان در حوزه کریپتوکارنسی به شمار می روید باید با کیف پول ارز دیجیتال آگاهی کامل داشته باشید. در واقع برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال نیاز به یک کیف پول خواهید داشت. کیف پول های موجود در بازار از برخی رمز ارزها پشتیبانی می کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که کیف پول ارز دیجیتال تتلو کوین کدام است. برای دانستن تمام شرایط سرمایه گذاری باید صبر کنید تا پس از عرضه اولیه این ارز دیجیتال، اطلاعات کافی به دست آورده شود.

آیا ارز دیجیتال تتلو کوین کلاهبرداری است؟

بدون تردید هدف از سرمایه گذاری بر روی اعضای دیجیتال، افزایش سرمایه خواهد بود. نکات مختلفی در این زمینه می‌توانند شما را یاری کنند تا بتوانید با افزایش سرمایه مواجه شوید. بی شک سرمایه گذاری بر روی هر رمز ارزی ریسک خود را خواهد داشت. سعی کنید برای خرید ارز دیجیتال تتلو یا سایر رمز ارزها ابتدا اعتبار توکن مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. ارز دیجیتالی که خریداری می کنید باید از پشتوانه کافی برخوردار باشد. در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که پروژه های ارائه شده به عنوان شت کوین با شکست مواجه شده و سرمایه ‌گذاران را با ضرر و زیان همراه کرده اند. اگر تتل کوین یا ارز دیجیتال امیر تتلو بدون اعتبار و بی ‌پایه باشد نیز شما را در دام کلاهبرداران قرار خواهد داد. در هر حال چنانچه قصد خرید ارز دیجیتال امیرتتلو را دارید، سعی کنید سطح اطلاعات خود را از این توکن افزایش دهید.

هشدار! به هیچ عنوان وارد پروژه توکن امیر تتلو نشوید

با توجه به توضیحاتی که دادیم، توصیه ما به شما عدم ورود پروژه توکن امیر تتلو است. در کنار اطلاعاتی که در مورد سازنده این ارز دیجیتال وجود دارد باید بدانید که انجمن بلاکچین ایران نیز به خوبی توانسته است سرمایه ‌گذاران را از کلاهبرداری بودن این ارز دیجیتال آگاه کند. بارها هشدار داده شده است که فریب وعده های پرداخت سود کلان در ارزهای دیجیتال را نخورید. با توجه به اینکه خطر کلاهبرداری به شدت در حوزه ارز دیجیتال وجود دارد، توصیه می کنیم به دنبال خرید توکنی با نام TNT نباشید. این ارز دیجیتال بدون هیچ پشتوانه علمی و به دست یک فرد با سابقه غیر شفاف راه اندازی شده است.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال امیر تتلو شت کوین است؟

اگر بخواهیم بنابر ادعای امیر تتلو پاسخ این سوال را بدهیم باید بدانید که هر این ارز، شت کوین نخواهد بود. با این وجود با سابقه ای که هومن کرمی داشته است این ذهنیت را ایجاد کرده که تتلو کوین می تواند یک شت کوین باشد.

رشد کوین تتلو چگونه خواهد بود؟

همانگونه که می دانید به هیچ عنوان نمی توان برای افزایش و کاهش قیمت رمز ارز هدفی خاص مشخص نمود. با این حال ممکن است با توجه به طرفداران زیادی که تتلو دارد در ابتدای راه رشد مناسبی را از این شت کوین مشاهده کنید.

اسم ارز دیجیتال امیر تتلو چیست؟

امیر تتلو ارز دیجیتال توکن خود را با نام تتلو کوین TATALCOIN و نماد TNT روانه کریپتوکارنسی کرده است.

سازنده و همکار امیر تتلو در پروژه تتلو کوین کیست؟

فردی که خود را شریک امیر تتلو می نامد و به عنوان سازنده این توکن از آن را می برند، هومن کرمی بوده که در گذشته سابقه کلاهبرداری در کریپتوکارنسی را داشته است.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.