پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

ارزان ترین گوشی های گیمینگ کدامند؟

سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱

ارزان ترین گوشی های گیمینگ کدامند؟

ارزان ترین گوشی های گیمینگ کدامند؟ 

بدون تردید برای خرید گوشی های گیمینگ باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. با این حال بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا بتوانند با استفاده از گوشی های گیمینگ، بازی های مورد علاقه خود را انجام دهند. اگر از آن دسته افراد به شمار می روید که قصد خرید گوشی گیمینگ را دارید ولی توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارید، می توانید با بررسی گوشی های ارزان قیمت گیمینگ، متناسب با نیاز خود یک محصول کاربردی انتخاب نمایید.

گوشی های گیمینگ از ویژگی هایی مانند نرخ نوسازی بالا، دارا بودن قدرت گرافیکی، زیاد بودن ظرفیت باتری، صفحه نمایش با کیفیت و فضای ذخیره سازی داده ها به مقدار لازم برخوردار هستند.

معرفی ارزان ترین گوشی های گیمینگ

همان‌گونه که عنوان کردیم اگر از افراد علاقه مند به انجام بازی های سنگین در گوشی های موبایل هستید، باید برای خرید گوشی گیمینگ حساسیت بالایی به خرج دهید. با توجه به اینکه پیشرفت علم موجب شده که امروزه کنسول های بازی حرفه ای به خوبی پاسخگوی نیاز گیمرها باشند ولی کماکان افراد علاقه ‌مند انجام بازی به دنبال گزینه ای هستند که بتوانند به صورت دائم با استفاده از آن بازی های مورد علاقه خود را انجام دهند. از این رو کاربران بهترین گزینه را خرید گوشی گیمینگ می‌دانند.

برندهای مختلف مانند شیائومی، هواوی و سامسونگ گوشی های خود را با قوی ترین سخت افزار و قابلیت ها در اختیار افراد قرار می دهند. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی های گیمینگ و ارزان ترین محصولات هستید، با ما همراه باشید تا گزینه ‌های مختلفی را برای شما معرفی کنیم.

گوشی سامسونگ A51

بدون تردید سامسونگ با طراحی و تولید گوشی  A51 یکی از با کیفیت ترین محصولات خود را با قیمت ایده آل روانه بازار کرده است.

با توجه به قابلیت هایی که از یک گوشی انتظار دارند، می توانند با خرید گوشی  A51 محصول با کیفیت بالا و قابلیت ارتقاء حافظه در اختیار داشته باشند. در کنار این ویژگی ها دوربین عکاسی این گوشی نیز بسیار تصاویر را با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

گوشی سامسونگ نوت ۲۰

همانگونه که می دانید سامسونگ سعی کرده به منظور بهره مندی طیف گسترده‌ای از کاربران از گوشی های گیمینگ، محصولات خود را با قدرت و سرعت شگفت انگیز و قیمت مناسب به بازار ارائه می دهد. از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی می ‌توان به صفحه نمایش فوق العاده آن و وضوح ایده‌آل نمایشگر 5.7 اینچی اشاره کرد. از دیگر نقاط مثبت در این گوشی می‌توان به بهره مندی از یک باتری با ظرفیت بالا و هوشمند و همچنین قابلیت شارژ سریع اشاره نمود.

با توجه به قابلیت ‌های به کار رفته، گیمرها قادر هستند با خرید گوشی سامسونگ مدل نوت ۲۰ ساعت ها بدون وقفه روی به انجام بازی مورد نظر خود بیاورند.

گوشی هواوی مدل P30 Lite

بدون تردید اگر بخواهیم به دنبال بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ باشیم، در میان مدل های ارائه شده توسط هواوی می توانیم به گوشی P30 Lite اشاره کنیم. این محصول که در مقایسه با دیگر رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار است، از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی بهره می برد. از قابلیت ها و مزایای دیگر این گوشی در کنار سخت افزارها و قابلیت های ویژه می توان به بهره مندی از شارژ سریع اشاره نمود. حافظه این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت بوده که به خوبی می تواند انواع بازی های سنگین را برای شما به اجرا درآورد.

گوشی vivo مدل Y30

بدون تردید اگر قابلیت ‌های به کار رفته در این گوشی تحت یک برند دیگر به بازار ارائه می شد از قیمت بسیار بالاتری برخوردار بود.

در واقع در میان ارزان ترین گوشی های گیمینگ این محصول با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و بهره مندی از قابلیت شارژ سریع به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای گیمرها باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد به کار رفته در این محصول می ‌توان به امکان فیلمبرداری از صفحه در حین انجام بازی اشاره نمود. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با کیفیت بسیار بالا بر روی این گوشی نصب شده است.

گوشی سامسونگ  A32

افرادی که به بازی هاردکور علاقه دارند به خوبی می توانند از قابلیت ها و مزایای این گوشی بهره مند شوند. بررسی ویژگی های این گوشی نشان می دهد که برای انجام بازی های سنگین به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. استفاده از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با شفافیت و وضوح ایده آل در کنار قابلیت های دیگر به شما این امکان را می‌دهد که بازی های مورد علاقه خود را به راحتی بتوانید انجام دهید.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به استفاده از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، بهره مندی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و همچنین سرعت اجرای ۴۰ فریم بر ثانیه اشاره نمود.

گوشی های مناسب برای بازی پابجی

یکی از محبوب ترین بازی هایی که امروزه کاربران و گیمرها روی به استفاده و انجام آن آورده اند، بدون تردید بازی پابجی است. این بازی با حجم فوق العاده بالایی که دارد جهت اجرا باید یک گوشی قدرتمند را در مقابل داشته باشد. بدون تردید بسیاری از گوشی های میان رده با توجه به ویژگی هایی که دارند می توان با استفاده از آن ها بازی پابجی را اجرا نمود. با این حال اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت برای اجرای بازی هستید، می توانید گوشی هوآوی مدل p30 pro ، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ ، گوشی سامسونگ گلکسی s20 را به عنوان یک پرچمدار خریداری کنید.

خرید دسته بازی برای گوشی

اگر می خواهید تجربه جذابی به هنگام انجام بازی با موبایل داشته باشید، می توانید از دسته های بازی استفاده کرده و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل شوید. این شرایط موجب می‌شود که شما فضای بیشتری برای انجام بازی در اختیار داشته و به راحتی بتوانید به انجام بازی مورد علاقه خود بپردازید.

جمع بندی

انتخاب ارزانترین گوشی گیمینگ برای کاربران یکی از دغدغه ها به شمار می ‌رود. اگر به دنبال خرید ارزان ترین گوشی های گیمینگ هستید، می توانید محصولات بیان شده را بررسی کرده و متناسب با بودجه ‌ای که در اختیار دارید، روی به خرید گزینه مورد نظر بیاورید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.