پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

معرفی گلکسی واچ ۷ سامسونگ با قابلیت های سلامتی پیشرفته

یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶

معرفی گلکسی واچ ۷ سامسونگ با قابلیت های سلامتی پیشرفته

گلکسی واچ ۷ سامسونگ با تراشه‌ی سه‌نانومتری Exynos W1000، هوش مصنوعی Galaxy AI و نسل جدید حسگر‌های سلامتی Bio-Active رونمایی شد.

این ساعت هوشمند، همچنان با طراحی دایره‌ای و جنس آلومینیومی تولید می‌شود و از نمایشگر Super AMOLED با تراکم پیکسلی ۳۲۷ و ۳۳۰ پیکسل‌براینچ استفاده می‌کند. همچنین، گلکسی واچ ۷ گواهی‌ IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810H را دارد.

گلکسی واچ ۷ سامسونگ، همچنان از قابلیت‌های Galaxy AI پشتیبانی می‌کند. اما این پایان کار نیست؛ در واقع، این ساعت هوشمند با تمرکز بر سنسورهای پیشرفته سلامتی، درک دقیقی از وضعیت کلی بدنتان را به شما می‌دهد. از جمله قابلیت‌های سلامتی این ساعت می‌توان به اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، شاخص AGEs، پایش آپنه خواب، و قابلیت Workout Routine برای پیگیری فعالیت‌های روزانه اشاره کرد. همچنین، قابلیت Race نیز به‌شما انگیزه برای رقابت با خودتان می‌دهد.

قابلیت Race در گلکسی واچ ۷ به‌نوعی شما را به‌تکاپو برای رقابت با خودتان وا می‌دارد. این ویژگی به‌صورت لحظه‌ای عملکرد فعلی شما را با عملکرد گذشته‌تان مقایسه کرده و پیشرفت‌تان را بررسی می‌کند. همچنین، با انتخاب از بین ۱۰۰ فعالیت و تمرین ورزشی مختلف، می‌توانید یک روتین برای فعالیت‌های روزانه‌تان ایجاد کنید.

گلکسی واچ 7 دارای مقاومت در برابر آب است، اما مقاومت آن کمتر از مدل گلکسی واچ اولترا است. گلکسی واچ اولترا تا عمق 100 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است اما در مقابل، گلکسی واچ 7 فقط تا عمق 50 متری می‌تواند مقاومت نشان دهد.

گلکسی واچ 7 با ویژگی‌های پیشرفته نظارت بر سلامتی و طراحی مدرن، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار خواهد بود. با توجه به مشخصات و انتظارات از این ساعت، می‌توان گفت که سامسونگ با این محصول به یکپارچگی و پیشرفت در صنعت ساعت‌های هوشمند ادامه خواهد داد.

گلکسی واچ ۷ در دو مدل ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل‌های ۴۰ میلی‌متری در رنگ‌های سبز و کرم و مدل‌های ۴۴ میلی‌متری در رنگ‌های سبز و نقره‌ای موجود هستند. این ساعت هوشمند با قیمت ۲۹۹ دلار برای مدل ۴۰ میلی‌متری و ۳۲۹ دلار برای مدل ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود. همچنین، نسخه‌های LTE با افزایش ۵۰ دلار به قیمت اضافه می‌شوند. این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۴ (۳ مرداد ۱۴۰۳) در دسترس خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.