پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و ساعت هوشمند سامسونگ؟ کدام یک را بخریم

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و ساعت هوشمند سامسونگ؟ کدام یک را بخریم

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و ساعت هوشمند سامسونگ؟ کدام یک را بخریم

ساعت هوشمند شیائومی بهتر است یا ساعت هوشمند سامسونگ؟ چرا ساعت های هوشمند تا این اندازه توانسته اند خود را در دل مردم جا کنند؟ بهترین اسمارت واچ موجود در بازار کدام است؟ سوالات زیادی از این قبیل ممکن است به ذهن شما نیز رسیده باشند. ساعت های هوشمند به خوبی توانسته اند به واسطه تعامل با گوشی های هوشمند عملکرد خیره کننده خود را نشان دهند. طیف گسترده ای از انواع قابلیت ها و ویژگی هایی که می توانید از این گجت های شگفت انگیز مشاهده کنید، شما را ترغیب می کنند تا به جای ساعت های نسل گذشته از این پوشیدنی ها استفاده نمایید. بهره گیری از سنسورهای متنوع این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند برای ردیابی تناسب اندام تا دریافت نوتیفیکیشن های گوشی هوشمند از یک گجت بی‌ نظیر کمک بگیرد.
در عین حال از جمله محبوب ترین برندهایی که امروزه روی به فروش ساعت هوشمند آورده اند، می توان به شیائومی و سامسونگ اشاره کرد. به همین بهانه ما یک مقایسه بین ساعت هوشمند شیائومی و ساعت هوشمند سامسونگ انجام داده ایم تا به شما در انتخاب گزینه بهتر کمک کنیم. در پایان شما تصمیم خواهد گرفت که ساعت هوشمند سامسونگ بهتر است یا شیائومی.

بررسی کلی ساعت های هوشمند شیائومی

قبل از اینکه به مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ بپردازیم، بهتر است ابتدا به صورت کلی مشخصات هر کدام از آن ها را بیان کنیم.

با توجه به اینکه دو برند سامسونگ و شیائومی در حال حاضر توانسته اند در دنیای دیجیتال رقابت تنگاتنگی در فروش ساعت هوشمند داشته باشند، لازم است که نسبت به محصولات هر کدام آشنایی کامل به دست آورید.
در سال ۲۰۱۹ برند شیائومی تصمیم گرفت که پا به این عرصه گذاشته و نخستین ساعت هوشمند خود را با عنوان Mi Watch به بازار عرضه نمود. پس از استقبال زیادی که کاربران از خرید ساعت هوشمند شیائومی به عمل آوردند، طراحان تصمیم گرفتند که با تغییراتی گزینه‌ های کارآمدتر را روانه بازار نمایند. ساعت های هوشمند شیائومی با قیمت مناسب و با امکانات کاربردی امروزه تنوع زیادی داشته و بخش زیادی از کاربران به خصوص آسیایی ها ترجیح می دهند که روی به خرید محصولات این برند بیاورند. هم اکنون از جمله پرفروش ترین و بهترین ساعت های هوشمند شیائومی می توان محصولات Amazfit را نام برد.
مشخصات ساعت هوشمند شیائومی را به صورت کلی که مرور کنیم، متوجه می شویم که این برند از قطعات با کیفیت و طراحی خاص بهره گرفته و محصولاتی متناسب با سلیقه افراد در بازار عرضه می کند. علاوه بر این یکی از مهم ترین شاخصه های شیائومی، فروش محصولات مقرون به صرفه است. در کنار گوشی هوشمند شیائومی که با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود، اسمارت واچ های این برند نیز از جمله گزینه های اقتصادی در بازار شناخته می شوند.

بررسی کلی انواع ساعت هوشمند سامسونگ

همانگونه که می دانید کمپانی اپل به عنوان بهترین و محبوب ترین برند در زمینه فروش ساعت هوشمند شناخته می شود.

در عین حال سامسونگ نیز به عنوان یک رقیب دیرینه و بزرگ در چند سال اخیر تلاش کرده است با فروش ساعت هوشمند به رقابت با این برند قدرتمند بپردازد. شرکت کره‌ ای سامسونگ با درک نیازهای کاربران و با شناخت مخاطبان خود، انواع ساعت های هوشمند را با ویژگی های خاص روانه بازار کرده است.
امکاناتی که اسمارت واچ های سامسونگ دارند برای بخش زیادی از کاربران می توانند جذاب باشند. بر خلاف ساعت هوشمند اپل، تمام محصولات عرضه شده توسط سامسونگ را می توانید به گوشی های اندرویدی خود متصل نمایید. اخیرا سامسونگ با فروش گلکسی واچ ۵ مجددا نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. این محصول با امکانات فوق العاده و با قابلیت های شگفت انگیز، دارای بدنه ضد آب و آلومینیومی بوده و پاسخگوی تمام نیازهای کاربران است.

مقایسه کلی ساعت هوشمند سامسونگ با شیائومی

برای اینکه بدانیم ساعت هوشمند سامسونگ بهتر است یا ساعت هوشمند شیائومی، لازم می دانیم که از جنبه های مختلف محصولات ارائه شده توسط این برندها را مورد مقایسه قرار دهیم. با ما همراه باشید تا از هر نقطه نظر به بررسی این محصولات بپردازیم.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت، کدامیک جذابترند؟

در نخستین گام برای مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ به سراغ نوع طراحی و کیفیت ساخت آن ها خواهیم رفت. بدون تردید طراحی یک ساعت هوشمند برای هر کاربری یک امر مهم محسوب می‌ شود. با توجه به اینکه اولین چیزی که سایر افراد مشاهده می‌ کنند نوع طراحی و کیفیت ساخت اسمارت واچ است، این برندها توانسته اند در این زمینه عملکرد مناسبی از خود برجای بگذارند.

بر کسی پوشیده نیست که کیفیت ساخت ساعت های هوشمند سامسونگ بسیار بالا است. این برند اغلب محصولات خود را با متریال آلومینیوم و یا استیل ضد زنگ به بازار عرضه می کند. علاوه بر این سامسونگ برای افراد در هر طیف سنی، از کودکان گرفته تا بزرگسالان و برای اندازه های مختلف مچ دست، انواع ساعت را روانه بازار کرده است. اخیرا این برند محصولات خود را با بدنه و آلومینیوم استیل و با قابلیت مقاومت در برابر آب و رطوبت در اختیار کاربران قرار می دهد.
کیفیت ساخت محصولات سامسونگ می تواند برای هر کاربری جذاب باشد. درون جعبه ساعت های هوشمند سامسونگ نیز معمولا یک بند چرمی قرار گرفته که حس کلاسیک گرایی را می تواند برای شما به همراه بیاورد.
سامسونگ به خوبی توانسته است برای طراحی ساعت های هوشمند، سلیقه تمام افراد را در نظر گیرد. از طراحی اسپرت نسل گذشته ساعت های هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy Watch Active2 گرفته تا طراحی کلاسیک و دایره ای شکل ساعت هوشمند Galaxy watch 5 می توانند برای کاربران جالب باشند.

در طرف مقابل شیائومی نیز در چند سال اخیر با هدف افزایش فروش ساعت هوشمند، طراحی منحصر به فردی را برای محصولات خود انتخاب کرده است. این برند نسبت به سامسونگ تلاش کرده خود را متفاوت نشان دهد. به همین علت طرح های مینیمال تری را برای ساخت ساعت های هوشمند انتخاب کرده و آن را بر روی Xiaomi Mi Watch Life نیز می توانید مشاهده نمایید. این برند نیز ساعت های هوشمند را برای سایز کوچک و بزرگ تولید کرده و با توجه به سلیقه آقایان و بانوان طراحی های متفاوتی را در نظر گرفته است. جالب است بدانید که شیائومی برای ساخت ساعت های هوشمند تا حدودی تلاش کرده مشابه برند اپل عمل کند.

کدام نمایشگر تصاویر را با کیفیت تر نشان می‌ دهد؟

مورد بعدی برای مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و ساعت هوشمند سامسونگ، بررسی کیفیت نمایشگر آن ها است. با توجه به این که سامسونگ همواره به دنبال بهره گیری از مدرن ترین و بهترین فناوری ها بوده و در ساخت ساعت های هوشمند نیز این ویژگی ها را مد نظر قرار می دهد. استفاده از فناوری سوپر امولد برای ساخت صفحه نمایش های گرد نشان می دهد که محصولات عرضه شده توسط این برند می توانند شما را از نظر کیفیت تصاویر شگفت‌ زده نمایند.

نمایشگرهای SUPER AMOLED نسخه مدرن‌ تری از فناوری امولد بوده که بر روی جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ می توانید آن را مشاهده نمایید. این فناوری با وضوح فوق العاده قادر به نمایش طیف وسیع رنگی بوده و برای کاربر تجربه تماشای استثنایی ایجاد خواهد نمود.
در طرف مقابل شیائومی برای ساخت ساعت های هوشمند از صفحه نمایش AMOLED کمک می گیرد. علاوه بر این برخی از ساعت های هوشمند شیائومی به صفحه نمایش ips lcd مجهز می‌ شوند. کاملا روشن است که در رقابت بین کیفیت صفحه نمایش، سامسونگ می تواند به راحتی گوی سبقت را از رقیب خود یعنی شیائومی برباید. نمایشگرهای امولد و سوپر امولد که بر روی Galaxy Watch 5 و سایر محصولات این برند قرار دارند، به خوبی می توانند رضایت کاربران را جلب کنند.

مقایسه حسگرها و قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ و شیائومی

سامسونگ همواره به دنبال آن بوده در طراحی و ساخت محصولات خود هر آنچه که کاربران جستجو می کنند را در آن ها قرار دهد. در ساخت ساعت های هوشمند نیز از انواع حسگرها استفاده کرده است. بهره گیری از سنسور شتاب سنج، سنسور فشار خون و ژیروسکوپ کمک می کند تا کاربر بتواند در هنگام انجام فعالیت های ورزشی اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد. علاوه بر این با توجه به نیاز کاربران به خصوص ورزشکاران، سنسورهای دیگری نیز بر روی ساعت های هوشمند سامسونگ قرار گرفته است.

اگر به دنبال گرفتن فشار خون خود هستید و یا قصد استفاده از جی پی اس بر روی ساعت هوشمند را دارید، اسمارت واچ های سامسونگ می‌ توانند تمام این قابلیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهند. زمانی جذابیت قرار گرفتن این سنسورها برای شما بیشتر می شود که بدانید سامسونگ در ساخت گلکسی واچ ۳ توانسته است پشتیبانی خود را از ۵۴ مدل ورزشی نشان دهد. کاربر با بهره گیری از سنسورهای نصب شده بر روی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ ۴ قادر به تجزیه و تحلیل عملکرد ورزشی خود خواهند بود. علاوه بر این اگر به دنبال سنجش میزان اکسیژن خون خود هستید و یا قصد بررسی وضعیت سلامت قلب خود را دارید، این سنسور گها به صورت دقیق اطلاعات را پایش کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد.
یکی از جذاب‌ ترین قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ، استفاده از برنامه strava است. این برنامه که در گلکسی واچ ۳، گلکسی واچ ۴ و ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 قرار گرفته است، به گونه‌ ای بوده که کاربر می تواند بدون همراه داشتن گوشی هوشمند خود تمام فعالیت هایی که انجام می دهد را بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند مشاهده نماید.
برای مقایسه قابلیت های ساعت هوشمند شیائومی و ساعت هوشمند سامسونگ به سراغ بررسی محصولات شیائومی نیز رفتیم. این برند نیز توانسته است با هدف رقابت با اپل و سامسونگ، انواع سنسورها را بر روی اسمارت واچ ها قرار دهد. اگر به دنبال سنجش ضربان قلب هستید و یا قصد خرید ساعت هوشمند برای بررسی فشار خون را دارید، انواع محصولات شیائومی به شما در این زمینه کمک می کنند. استفاده از قطب نما، سنسور ژیروسکوپ و شتاب سنج نیز بر روی ساعت های هوشمند شیائومی نشان داده است که این برند نیز توان رقابت با همتایان خود را دارد.

جذابیت های ساعت هوشمند شیائومی هنگامی بیشتر می‌ شوند که بدانید کاربر قادر است با اسکرول کردن صفحه اصلی به سمت راست از ویژگی‌ های مختلفی مانند مشاهده تقویم، یادآور و دستیار صوتی کمک بگیرد. در طرف مقابل یعنی سمت چپ صفحه نمایش این گوشی نیز انواع اطلاعات مانند وضعیت آب و هوا، گام شمار و ضربان قلب قرار گرفته‌ اند. کاربر قادر است برای نمایش شارژ باتری، مشاهده زمان، wifi و همچنین وضعیت بلوتوث نیز از تنظیمات سریع که در پایین قرار گرفته اند استفاده نماید. اگر قصد دارید ساعت هوشمند شیائومی را بر روی حالت مزاحمت و هواپیما قرار دهید یا به دنبال استفاده از چراغ قوه هستید نیز در تنظیمات سریع در منوی پایین صفحه به آن ها دسترسی دارید.
یک مقایسه و جمع بندی کلی در این بین نشان می دهد که هر دو محصول پتانسیل بالایی در زمینه قابلیت‌ های متنوع دارند. هر کدام از ساعت های هوشمند شیائومی مانند امیزفیت GTS 2 و همچنین ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite از این ویژگی ها بهره مند بوده و برای کاربران جذابیت بالایی دارند.
در طرف مقابل با خرید جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ و همچنین محصولات دیگر مانند ساعت هوشمند Galaxy watch 4 به قابلیت‌ های متنوع دسترسی دارید.

GPS کدام ساعت هوشمند بهتر است؟

استفاده از GPS برای ساخت ساعت های هوشمند موجب شده است تا کاربران اطلاعات دقیقی از وضعیت مکان و مسافت طی شده به دست آورند. با وجود اینکه سامسونگ بر روی اکثر ساعت های هوشمند خود از جی پی اس استفاده می کنند ولی شیائومی ترجیح داده است از ردیاب تناسب اندام استفاده نماید. در بخش زیادی از محصولات شیائومی GPS را مشاهده نمی کنید.
اگر قصد ورزش کردن با استفاده از ساعت هوشمند را دارید و به دنبال بررسی مسافت پیموده شده هستید، توصیه ما به شما خرید ساعت هوشمند سامسونگ است.
با این حال ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active M2116W1 دارای GPS بوده و سایر حسگرها را نیز به همراه دارد.

پیروز جنگ سخت افزارها، شیائومی یا سامسونگ؟

برای اینکه تخصصی تر به رقابت نگاه کنیم، بیایید کمی دقیق‌ تر به کیفیت ساعت های هوشمند شیائومی و سامسونگ بپردازیم.
اگر از نظر سخت افزار و قطعات به کار رفته بخواهیم یک مقایسه بین ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که هر کدام از برندها به دنبال ارائه محصولاتی خاص با توان بالا و قطعات با کیفیت هستند.

یکی از مهم ترین موارد در این زمینه، نوع تراشه به کار رفته در اسمارت واچ های عرضه شده توسط این برندها است. یک نگاه به ساعت های شیائومی نشان می دهد که بخش زیادی از محصولات این برند مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون هستند. با این حال شیائومی تصمیم گرفت که به طور رسمی در سال ۲۰۲۱ تراشه اختصاصی را برای ساعت های هوشمند خود به کار گیرد. این تراشه اختصاصی که S1 نام داشته، عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می دهد.
در طرف مقابل بخش زیادی از ساعت های هوشمند سامسونگ مجهز به تراشه اگزینوس هستند. در گلکسی واچ ۴ نیز می توانید یک مدل ارتقا یافته از این تراشه را مشاهده نمایید. با توجه به اینکه تراشه های نصب شده بر روی اسمارت واچ می توانند در عملکرد ساعت ها تأثیر مستقیم بگذارند، کاربران حرفه‌ ای به خصوص ورزشکارها حساسیت زیادی به این بخش می دهند.
تراشه اگزینوس همواره به عنوان یک پردازنده قدرتمند توانسته است به واسطه کم مصرف بودن و سرعت بالایی که دارد محبوبیت زیاد خود را به رخ دیگران بکشد. البته اسنپدراگون و تراشه اختصاصی S1 ساعت های هوشمند شیائومی نیز عملکردی مشابه خواهند داشت. در یک بررسی به لحاظ پردازنده به کار رفته متوجه می شویم که هر دو برند توانسته اند با ارائه محصولات خوب و قدرتمند در یک سطح قرار گیرند.
از نظر قابلیت های سخت افزاری دیگر نیز بد نیست بدانید که هر کدام از این برندها با استفاده از حافظه های داخلی با ظرفیت مناسب برای کاربران محصولاتی کامل را عرضه می کنند. بهترین ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌ برد. علاوه‌ بر این حافظه رم ۱.۵ گیگابایتی در کنار بلوتوث نسخه ۵ بیانگر این است که محصولات عرضه شده توسط سامسونگ با کیفیت بالایی که دارند، نیازهای کاربران را برطرف خواهند کرد.

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ از نظر باتری و شارژدهی

اگر صحبت از گوشی هوشمند به میان بیاید، سامسونگ حرف زیادی در مقابل شیائومی برای باتری و شارژدهی گوشی نخواهد داشت. شیائومی تلاش کرده است این فاکتور خود را به ساعت های هوشمند نیز انتقال دهد. در واقع همه کاربران، گوشی‌ های هوشمند شیائومی را با باتری حجیم می شناسند.
صحبت از نوع باتری و میزان شارژدهی ساعت هوشمند نیز شود، به این قابلیت و برتری شیائومی خواهیم رسید. برخی از ساعت های هوشمند شیائومی با ظرفیت باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی و بیشتر، شارژدهی مناسب داشته و می توانند انتخابی کاربردی برای کاربران باشند. در طرف مقابل بهترین ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۴ و همچنین گلکسی واچ ۵ از باتری هایی با ظرفیت کمتر بهره مند شده اند. به طور مثال باتری گلکسی واچ ۴ دارای ظرفیت ۳۶۱ میلی آمپر ساعت خواهد بود. حتی بر روی ساعت های ارزان قیمت شیائومی نیز شما می توانید باتری هایی با ظرفیت مناسب را مشاهده نمایید. بدون تردید در مقایسه باتری و شارژدهی ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ به این نتیجه خواهیم رسید که شیائومی می تواند رقابت را برنده شود.

رابط کاربری کدام یک جذاب تر است؟

یکی دیگر از مواردی که باید در مقایسه ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ به آن پرداخته شود، نوع رابط کاربری این محصولات است. سامسونگ در گذشته بر روی ساعت های هوشمند خود از سیستم عامل Tizen استفاده می کرد. با این حال امروزه ساعت های مدرن و پیشرفته ای که سامسونگ عرضه می کند را با سیستم عامل Wear OS مشاهده خواهید نمود. بد نیست بدانید که این سیستم عامل را سامسونگ و گوگل به صورت مشترک طراحی کرده اند. استفاده از این سیستم عامل کاربران را یاری خواهد کرد تا بتوانند از آخرین نسخه اندرویدی یعنی3  Wear Os کمک بگیرند.
در طرف دیگر شیائومی نیز ساعت های هوشمند خود را با رابط کاربری و سیستم عامل اختصاصی به بازار عرضه می کند. سیستم عامل شیائومی با نام MIUI ظاهری مشابه اندروید داشته و توانسته است از نظر برخی از ویژگی های بصری، عملکردی به مراتب بهتر از سیستم عامل ساعت های هوشمند سامسونگ ارائه دهد. مهم‌ ترین نکته‌ ای که در سیستم عامل و رابط کاربری ساعت هوشمند شیائومی می توانید به آن برخورد کنید، قابلیت‌ های امنیتی مناسب آن ها خواهند بود.
در عین حال تعداد زیادی از کاربران نسبت به سیستم عامل MIUI شیائومی معترض هستند. این دسته از افراد بر این باورند که سیستم عامل نصب شده بر روی ساعت هوشمند شیائومی اصلا روان نبوده و جهت جابجایی بین بخش‌ های مختلف مشکلاتی را به وجود می آورد.

مقایسه قیمت ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ

اگر بخواهیم قیمت ساعت هوشمند سامسونگ با ساعت هوشمند شیائومی را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر بگیریم، شیائومی توانسته است به خوبی در این بخش عمل کند. در واقع این برند را به ارائه محصولاتی با کیفیت و خوش قیمت می شناسند. در طرف مقابل ساعت های هوشمند عرضه شده توسط سامسونگ به واسطه کیفیت بالاتری که دارند، از ساعت های هوشمند شیائومی گران تر هستند. اگر از کاربرانی به شمار می‌ روید که قیمت را به کیفیت ترجیح می دهید، توصیه ما به شما خرید ساعت هوشمند شیائومی است.

تفاوت ‌های کلی ساعت هوشمند شیائومی و سامسونگ

از جنبه های مختلف به مقایسه انواع ساعت هوشمند سامسونگ و شیائومی پرداختیم. اکنون می توانید تصمیم خود را گرفته و روی به خرید اسمارت واچ از هر برند بیاورید. تفاوت‌ های کلی محصولات عرضه شده توسط این دو برند به کیفیت ساخت و دوام باتری برمی‌ گردد.
سامسونگ به خوبی انواع ساعت های هوشمند را با کیفیت بالا در بازار عرضه می کند.
در عین حال برای خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت می توانید به سراغ محصولات شیائومی بروید.
باتری ساعت هوشمند شیائومی نیز در مقایسه با محصولات سامسونگ توان بالاتری داشته و کاربران را به خوبی پشتیبانی خواهند نمود. فراموش نکنید که صرفا بالا بودن ظرفیت باتری نمی تواند موجب افزایش شارژدهی آن شود. کیفیت ساخت و نوع پردازنده نیز در مصرف شارژ ساعت هوشمند تاثیر گذار هستند.

بهترین و پرفروش ترین ساعت هوشمند شیائومی

حال می توانیم بهترین ساعت شیائومی را برای شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی هستید، محصولات مختلفی می توانند در این لیست قرار گیرند. با توجه به میزان بودجه ای که دارید باید بهترین انتخاب را انجام دهید. به عنوان مثال ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 3 pro به واسطه کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی که دارد، می تواند برای بخش زیادی از کاربران مناسب باشد. علاوه بر این برای خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی می توانید به سراغ Watch S1 M2112W1 بروید.

بهترین و پرفروش ترین ساعت هوشمند سامسونگ

انتخاب بهترین ساعت هوشمند سامسونگ دشوار است. با توجه به کیفیت بالای محصولات عرضه شده توسط این برند لازم است که برای خرید بهترین گزینه، سطح اطلاعات خود را بالاتر ببرید. به عنوان مثال ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy watch 4 Classic انتخابی بی‌ نظیر برای طیف گسترده ای از کاربران خواهد بود. علاوه بر این سامسونگ جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی Galaxy watch 5 Pro را نیز با کیفیت ساخت بالا و عملکرد شگفت انگیز در دسترس کاربران قرار داده است.

شیائومی یا سامسونگ؟ برنده کدام است؟ انتخاب شما چیست؟

اکنون آگاهانه تر می توانید تصمیم خود را برای خرید ساعت هوشمند بگیرید. با توجه به مواردی که عنوان کردیم و با بررسی مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ و شیائومی اکنون می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. اگر به دنبال تجربه یک خرید مطمئن هستید و قصد دارید به راحتی روی به خرید ساعت هوشمند سامسونگ و شیائومی بیاورید، فروشگاه اینترنتی آترامارت مدل های متنوعی از این محصولات را در دسترس شما قرار داده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.