جدیدترین مطالب

معرفی محصول
۱۴۰۳/۰۶/۰۳

بازی و سرگرمی

بازی و سرگرمی

آشنایی با بهترین بازی های رایگان PS۵ ، بدون پرداخت هزینه این بازی ها را تجربه کنید

1402/02/05
آشنایی با بهترین بازی های رایگان PS5 ، بدون پرداخت هزینه این بازی ها را تجربه کنید
بدون تردید بازی هایی که به صورت رایگان نیز برای کنسول بازی ps5 عرضه می شوند با توجه به طراحی جذابی که دارند، می‌ توانند برای کاربران و گیمرهای حرفه ای جالب باشند. با عرضه ps5 مشخص شد که این کنسول بازی دارای سرعت بیشتر و فناوری گرافیک قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی دستگاه های سونی بوده و کاربر می تواند تنها در چند ثانیه از لود شدن بازی ها بهره مند شود.

بازی و سرگرمی

معرفی برنامه ای که خنده را در روزهای کرونایی به خانواده های ایرانی بازگرداند!

1400/11/16
برنامه جوکر جدیدترین محصول فیلیمو است که توسط احسان علیخانی و تیم ایده پردازش تولید می شود. مسابقه ای جذاب درباره خندیدن که حسابی توانسته است مخاطبان گسترده ای را به خود جذب کند.

بازی و سرگرمی

بررسی تخصصی کنسول بازی پلی استیشن ۵

1400/08/11
در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کنسول بازی پلی استیشن 5 بپردازیم. اگر شما نیز جزو علاقمندان به بازی های کامپیوتری هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بازی و سرگرمی

تاریخچه بازی کال آف دیوتی و بررسی سری ها مختلف آن

1400/03/26
همه گیمر ها در سرا سر جهان به ویژه طرفداران سبک شوتر اول شخص منتظر سری جدید از بازی کال آف دیوتی هستند. زیرا این بازی انقلابی را در ژانر شوتر اول شخص ایجاد کرد که بعد از آن کمپانی های زیادی از این بازی تقلید و الگوبرداری کردند.

بازی و سرگرمی

نکات مهم در مورد خرید و نحوه استفاده از پلی استیشن ۵

1400/03/08
پلی استیشن 5 یکی از جدیدترین کنسول های بازی طراحی شده توسط شرکت سونی می باشد. این کنسول بازی نسل نهمی در سال 2020 به بازار های جهانی عرضه شد.

بازی و سرگرمی

توسعه دهندگان کنسول ایکس باکس پول‌دار می شوند!؟

1400/02/21
بر اساس اسناد محرمانه دادگاه اپل و اپیک گیمز، مایکروسافت قصد داشته است، تا سهم خود از فروش بازی‌های کنسول ایکس باکس را به 12 درصد کاهش دهد. این سند جزئیات هزینه های فروشگاه ایکس باکس و تغییرات آن را شامل می شود.

پربازدیدترین مطالب

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.