پربازدیدترین مطالب

بازی و سرگرمی

معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۱

معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

آشنایی با بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر این امکان را می‌ دهد که بتوانید در میان انبوه بازی‌ های ویدیویی بهترین گزینه‌ ها را از یک سبک جالب انتخاب کنید. در میان جامعه گیمرها افراد بسیار زیادی هستند که علاقه زیادی به بازی‌ های شبیه ساز دارند. دلیل علاقه این دسته از گیمرها این است که می‌ توانند کارهای زیادی در یک عنوان شبیه ساز انجام داده و در برخی از بازی‌ ها حتی به زندگی کردن بپردازند. برخی از بازی‌ های شبیه ساز به شکلی هستند که به شما امکان تشکیل خانواده را داده و می‌ توانید مانند زندگی واقعی مشغول به کشاورزی شوید.

انتخاب بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر موجب می‌ شود که بتوانید از بازی‌ هایی بسیار عمیق و عالی نهایت لذت را ببرید. از طرف دیگر اگر در انتخاب این دسته از بازی‌ ها نتوانید به درستی عمل کنید، به معنای واقعی کلمه وقت خود را هدر خواهید داد. با توجه به این امر ما در مجله آترا تصمیم گرفته‌ ایم به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر بپردازیم که در ژانر خود می‌ توانند برای هر گیمری جذاب باشند.

لیست بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

اگر به دنبال دانلود بازی شبیه ساز زندگی واقعی برای کامپیوتر هستید ولی آشنایی کامل با بهترین بازی‌ ها ندارید، می‌ توانید از لیست زیر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر بپردازیم.

بازی ARMA 3

هنگامی که صحبت از بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر می‌ شود نباید به سادگی از کنار نام بازی ARMA 3 گذر کرد. یک بازی شبیه ساز با گیم پلی جذاب و هیجان بسیار زیاد که برای هر گیمری می‌ تواند انتخابی مناسب باشد. از میان چند نسل ارائه شده تحت عنوان بازی ARMA، این ARMA 3 است که می‌ تواند لایق حضور در لیست ما بوده و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ ها خود را معرفی کرده است. یک شبیه ساز تمام و کمال که قادر هستید با استفاده از تکنیک‌ های کاربردی و اتخاذ استراتژی مناسب به موفقیت در آن برسید. هر آنچه جهت ورود به یک میدان نبرد نیاز است را درون این بازی در دسترس خواهید داشت. از نحوه استفاده از اسلحه گرفته تا اتخاذ استراتژی و تاکتیک‌ ها را در این بازی می‌ توانید مشاهده کنید.

گیم پلی جذاب این بازی به شکلی است که به هیچ عنوان جلوی دست شما را نخواهد گرفت. یک بازی چالش برانگیز برای گیمرهای صبور و علاقه مندان به بازی‌ های استراتژیک جنگی که تجربه ای عالی برای شما به همراه دارم.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Farming Simulator 19

علاقه مندان به بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر با بازی Harvest Moon آشنایی کامل دارند. یک بازی نوستالژی که با گیم پلی جذاب که برای هر کاربری هنوز هم می‌ تواند انتخابی ایده آل باشد. اکنون در صنعت گیم به واسطه پیشرفت‌ هایی که به وجود آمده است، می‌ توانیم از این دسته، بازی‌ های متنوع و جذاب‌ تری مشاهده کنیم.

پدیده کشاورزی در صنعت بازی و برداشت محصولات برای گیمرها به عنوان یک سرگرمی اعتیاد آور شناخته می‌ شود. شاید بازی HARVEST MOON برای گیمرها حالتی کارتونی داشت. به همین علت به دنبال انتخاب بازی‌ هایی می‌ روند که تجربه واقعی‌ تری برای آن ها به وجود بیاورد. اینجاست که می‌ توان به سراغ یک بازی جذاب جدید تحت عنوان Farming Simulator 19 رفت. بدون تردید از میان بازی‌ های شبیه ساز کشاورزی، بازی Farming Simulator 19 می‌ تواند خودنمایی کند. در این بازی شما می‌ توانید به مانند یک کشاورز واقعی محصول خود را کاشته و سپس به آبیاری کردن زمین بپردازید. باید با مدیریت صحیح دارایی‌ های خود بتوانید در فصل برداشت به خوبی عمل کنید.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Euro Truck Simulator 2

لیست بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر را که مرور می‌ کنیم به یک بازی اعتیاد آور خواهیم رسید. کمتر گیمری گمان می‌ کرد که یک زمان شبیه ساز رانندگی بتواند تا این حد جذاب باشد. بازی Euro Truck Simulator 2 هم اکنون توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز رانندگی معرفی کند. اگر از جمله علاقه مندان به رانندگی هستید و قصد دارید یک بازی شبیه ساز در این سبک را انتخاب کنید، توصیه ما به شما انتخاب بازی Euro Truck Simulator 2 است. در این بازی شما باید بتوانید مدیریت سوخت را به خوبی انجام داده و با استفاده از استراتژی خود، نگهداری از ماشین را به خوبی انجام دهید. چالش‌ های زیادی در این مسیر وجود دارند که توانایی شما را خواهند سنجید.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی PC Building Simulator

گزینه بعدی که در لیست بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز کامپیوتر قرار می‌ گیرد، Building Simulator PC است. یکی از معدود بازی‌ هایی که توانسته است حالتی جدی به خود گرفته و کاربران را برای پیشبرد مراحل مصمم‌ تر کند. نحوه انجام این بازی به شکلی است که شما باید یک رایانه خانگی را به صورت واقع گرایانه پیاده سازی کنید. در بازی PC Building Simulator باید به گونه‌ ای عمل کنید که برای اسمبل کردن یک رایانه شخصی از ریزترین نکات نیز استفاده نمایید. در قدم اول با توجه به بودجه مشتری، قطعات مورد نیاز انتخاب می‌ شوند. پس از آن قادر هستید که یک کیس اسمبل شده را در اختیار مشتری بگذارید. از جمله ویژگی‌ های دیگر و امکاناتی که در بازی Simulator PC Building در اختیار شما قرار می‌ گیرد، می‌ توان به قابلیت ارتقا سیستم و همچنین تعمیر کامپیوترهای خراب اشاره نمود.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Football Manager 2020

اگر از علاقه‌ مندان به بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر در ژانر ورزشی هستید، توصیه ما به شما انتخاب بازی Football Manager 2020 است. سابقه طولانی شبیه ساز مدیریت فوتبال سبب شده است که نگاه بسیاری از گیمرها به این سری از بازی‌ های شبیه ساز باشد. در این بازی می‌ توانید از لیگ‌ های ۵۱ کشور و از میان ۲۰۰ تیم انتخاب خود را انجام دهید. شما به عنوان یک مدیر فوتبالی، صفر تا صد ماجرا را در دست خواهید گرفت. جذابیت‌ های زیادی که این بازی دارد سبب شده تا ساعت‌ ها گیمرها را به خود مشغول کند. به عنوان یک مدیر فوتبالی این امکان را خواهید داشت تا بتوانید خریدهای بزرگ را انجام داده و یا بر اساس استراتژی خود مشغول به پرورش استعدادهای جوان شوید. بازی Football Manager 2020 به گونه ای طراحی شده است که در آن می‌ توان تمام ابعاد رشته محبوب فوتبال را مشاهده کرد که به بهترین شکل شبیه سازی شده‌ اند.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Cooking Simulator

آیا تاکنون به این فکر کرده‌ اید که یک سرآشپز بزرگ چه کارهایی انجام می‌ دهد. اگر علاقه مند هستید که به عنوان یک سرآشپز بزرگ فعالیت کنید، توصیه ما این است که مشغول به انجام بازی Cooking Simulator شوید. این بازی می‌ تواند رویای شما را برای تبدیل شدن به یک سرآشپز بزرگ محقق کند. وسعت جزئیات بازی Cooking Simulator به شکلی است که هنگام انجام دادن آن، هوش از سر گیمر خواهد پرید. یک بازی شبیه ساز واقعی آشپزی که با گیم پلی جذاب و با امکانات متنوع تا ساعت‌ ها شما را سرگرم می‌ کند.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Planet Coaster

امکان ندارد به معرفی بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر بپردازیم ولی نامی از Planet Coaster نبریم. یک بازی به شدت اعتیادآور که در سبک بازی‌ های مدیریت شهربازی بوده و با گیم پلی جذاب ساعت‌ ها شما را سرگرم می‌ کند. بازی Planet Coaster را می‌ توان یک شاهکار در زمینه شبیه ساز شهربازی در نظر گرفت. این بازی پرچمدار به شکلی است که در آن شما باید به عنوان مدیر یک شهر بازی بتوانید وظایفی که بر عهده دارید را به درستی انجام دهید. محیط‌ های هیجان انگیز را در این بازی می‌ توانید طراحی کرده و با استفاده از استراتژی خود به توسعه پارک تفریحی بپردازید. در انجام این بازی باید مشغول به ساخت جذاب‌ ترین و بزرگ‌ ترین ترن هوایی نیز شوید. این بازی حس و حال نوستالژی را نیز به شما هدیه می‌ دهد.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی The Sims 4

گزینه بعدی که در لیست بهترین بازی‌ های شبیه‌ساز کامپیوتر قرار می‌ گیرد، بازی The Sims 4 است. در سال ۲۰۱۵ هنگامی که این بازی به بازار عرضه شد کمبودهای زیادی را با خود به همراه داشت. با این حال در طی ۸ سال گذشته، EA توانسته است محتواهای مختلف را برای ارتقای کیفیت این بازی ارائه دهد. کاربر می‌ تواند تجربه‌ ای متفاوت از یک بازی شبیه ساز زندگی داشته باشد. در این بازی می‌ توانید شخصیت مورد علاقه خود را طراحی کرده و به شکلی که دوست دارید زندگی کردن را تجربه کنید.

علاوه بر این امکانات دیگری نیز در این بازی در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال می‌ توانید شخصیت‌ های اصلی طراحی شده در بازی را مشاهده کنید و به کنترل کردن آن ها و تغییر زندگی این کاراکترها بپردازید. گیمر می‌ تواند در بازی The Sims 4 یک شخصیت مثبت، منفی یا عجیب را داشته باشد. آزادی عمل کاملا در اختیار شما قرار گرفته و هیچ اجباری برای انتخاب‌ های خود احساس نمی‌ کنید.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Microsoft Flight Simulator

هنگامی که دنیا در قرنطینه کامل به سر می‌ برد و ویروس کرونا خودنمایی می‌ کرد، یک بازی شبیه ساز پرواز در بازار عرضه شد. در واقع هنگامی که سفرهای حقیقی کاملا به حالت تعلیق درآمده بود، عرضه بازی Microsoft Flight Simulator این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا بتوانند آسمان را در دستان خود داشته باشند. اگر بخواهیم یکی از بهترین و با کیفیت‌ ترین بازی‌ های شبیه ساز پرواز را نام ببریم، بدون شک به بازی Microsoft Flight Simulator اشاره می‌ کنیم.

یک بازی با طراحی جذاب و گیم پلی فوق العاده که تا ساعت‌ ها چشم‌ ها را به خود خیره می‌ کند. مایکروسافت برای نخستین بار تصمیم گرفته این بازی شبیه ساز پرواز را علاوه بر کامپیوتر برای کنسول‌ بازی نیز عرضه نماید. چیزی که بازی Microsoft Flight Simulator را نسبت به سایر بازی‌ های شبیه ساز پرواز متمایز کرده است، کیفیت گرافیکی شگفت انگیز این بازی به شمار می‌ رود. با یک بازی شبیه ساز واقعی مواجه هستید که در آن باید مدیریت پرواز را بر عهده بگیرید. امکان گشت و گذار در نقاط مختلف دنیا نیز در این بازی وجود دارد.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

بازی Cities: Skylines

آخرین بازی که در لیست بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر قرار می‌ گیرد، بازی Cities: Skylines است. یک بازی شبیه ساز شهرسازی که می‌ تواند تا ساعت‌ ها شما را سرگرم کند. در انجام این بازی باید استراتژی‌ های دقیق را اتخاذ کرده تا بتوانید یک شهر کامل بنا کنید. جهت ساخت آرمانشهر رویایی خود، تمام اجزایی که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌ گیرند. تاکنون هیچ بازی شهرسازی را نتوانسته‌ ایم مشاهده کنیم که به اندازه بازی Cities: Skylines جذاب باشند. خوشبختانه طراحی بازی به شکلی صورت گرفته که هماهنگی کاملی با کنترلر کنسول‌ های بازی نیز دارد.

بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر

سخن پایانی

لیست بهترین بازی‌ های شبیه ساز کامپیوتر را که معرفی کردیم برای هر گیمری می‌ توانند جذاب باشند. ما تلاش کرده‌ ایم که جذاب‌ ترین و جالب‌ ترین آثار را در این ژانر معرفی کنیم. غیر ممکن است بازی‌ های دیگری نیز وجود داشته باشند که نتوانند در این لیست قرار گیرند. با این حال ما از میان لیست بلند بازی‌ های شبیه ساز، موارد فوق را انتخاب کردیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.