پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

پنج شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸

بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

خرید بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان می‌ تواند طیف زیادی از نیازهای کاربران را پوشش دهد. بسته به نوع هدفی که دارید باید در خرید کارت گرافیک بتوانید به خوبی عمل کنید. اگر به عنوان یک گیمر قصد دارید کارت گرافیک را برای سیستم خود انتخاب کنید باید فاکتورهای متفاوتی نسبت به یک طراح گرافیکی و یا کاربری که قصد استفاده معمولی از سیستم خود دارد را در نظر بگیرید.

کاربران برای راه اندازی یک سیستم معمولی و اداری می‌توانند به سراغ کارت گرافیک میان رده‌ و کارت های اقتصادی موجود در بازار بروند. این سری از کارت‌ های گرافیک با قیمت مناسب به خوبی می‌ توانند تمام نیازهای این دسته از افراد را پوشش دهند. در عین حال بهترین کارت گرافیک از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان برای کاربرانی که قصد استفاده سنگین‌ تر از سیستم خود را دارند، می‌ تواند انتخابی مناسب باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کارت گرافیک در بازه های قیمتی مختلف و تا نهایتا ۲۰ میلیون تومان بپردازیم.

بهترین کارت گرافیک تا ۵ میلیون تومان

هنگامی که صحبت از خرید بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان می‌ شود باید در رده‌ های قیمتی مختلف این محصولات معرفی شوند. با توجه به اینکه عده‌ ای از کاربران نیاز استفاده از سخت‌ افزارهای توانمند و گیمینگ ندارند، می‌ توانند از کارت گرافیک‌ های ارزان قیمت برای کیس اسمبل شده خود استفاده کنند. محصولات زیر می‌ توانند بهترین کارت گرافیک‌ ها تا قیمت ۵ میلیون تومان باشند.

کارت گرافیک آرک تک مدل GT640 حافظه ۴ گیگابایت

یکی از بهترین کارت گرافیک‌ های ارزان قیمت موجود در بازار محصول ارائه شده توسط آرک تک است. کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با حافظه ای از نوع DDR3 و حداکثر فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز که برای اسمبل سیستم‌ های پایین رده تا میان رده می‌ تواند گزینه‌ ای مناسب باشد. استفاده از فناوری‌ های جدید، بهره‌ گیری از دوازدهمین نسخه DirectX و همچنین OpenGL نسخه 3.4 را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این کارت گرافیک دانست. یک محصول با رزولوشن تصویر بی‌ نظیر 4096 در ۲۱۶۰ پیکسل که برای هر سیستمی می‌ تواند انتخابی مناسب باشد. با توجه به مشخصات فنی کارت گرافیک آرک تک GT640 می‌ توان از میان محصولات برند آرک تک این گزینه را یکی از حرفه‌ ای‌ترین نسخه‌ ها دانست. بهره‌ گیری از سیستم خنک کننده مدرن نیز سبب می‌ شود که در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار مشکل نشود.

کارت گرافیک بایوستار ۱۰۳۰ با حافظه ۴ گیگابایت

یکی از اقتصادی‌ ترین کارت گرافیک‌ های موجود در بازار با حافظه ۴ گیگابایت و بهره‌ مندی از پورت HDMI، محصول ارائه شده توسط بایوستار است. کارت گرافیک بایوستار 1030 با تراشه‌ ای توانمند و فرکانس ۱۴۶۸ در حالت اورکلاک که برای سیستم‌ های میان رده و حتی گیمینگ می‌ تواند به کار گرفته شود. بهره مندی از انواع خروجی تصویر نیز نشان می‌ دهد که کاربر می‌ تواند از این قابلیت نیز نهایت استفاده را ببرد. یک کارت گرافیک با رزولوشن بی‌نظیر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل و با فرکانس موثر ۶۰۰۰ مگاهرتزی که پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از کاربران خواهد بود. علاوه بر این به لطف طراحی خاص این کارت گرافیک، با یک منبع تغذیه ۳۰۰ وات نیز می‌ توان توان مورد نیاز آن را تامین کرد. با توجه به قرار گرفتن یک سیستم خنک کننده توانمند، کاربر می‌ تواند مدت زمان زیادی از این کارت گرافیک استفاده کند.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

کارت گرافیک آرک تک مدل GTX750Ti حافظه ۴ گیگابایت

اگر بخواهیم یکی از بهترین کارت گرافیک‌ های اقتصادی موجود در بازار با حافظه ۴ گیگابایتی را نام ببریم باید کارت گرافیک GTX750Ti از برند آرک تک را در اولویت‌ های خود قرار دهیم. یک کارت گرافیک با مشخصات فنی عالی و توان بالا که برای سیستم‌ های میان رده می‌ تواند بهترین انتخاب باشد. آرک تک برای این کارت گرافیک به سراغ تراشه‌ ای از شرکت انویدیا رفته و محصول خود را با فرکانس ۱۰۲۰ مگاهرتزی روانه بازار می‌ کند. این کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با حافظه GDDR5 و با رابط ۱۲۸ بیتی گزینه ای ایده‌ آل برای کاربرانی است که به دنبال راه‌ اندازی یک سیستم میان رده با توان رو به بالا هستند.

پشتیبانی از خروجی‌ های متعدد تصویر مانند HDMI و VGA در کنار بهره‌ مندی از رزولوشن تصویر 4096 در ۲۱۶۰ پیکسل نشان می‌ دهد که از هر نظر با یک محصول عالی مواجه هستیم. علاوه بر این آرکتک با هدف کاهش دمای کارت گرافیک هنگام استفاده سنگین، یک سیستم خنک کننده عالی را بر روی این محصول خود به کار گرفته است. قیمت کارت گرافیک آرک تک GTX750Ti با وجود مشخصات ایده‌ آلی که دارد نیز بسیار مناسب بوده و برای خرید بهترین کارت گرافیک تا ۵ میلیون تومان می‌ توانید این محصول را در اولویت‌ های خود قرار دهید.

بهترین کارت گرافیک تا ۱۰ میلیون تومان

خرید بهترین کارت گرافیک با قیمت بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برای کاربرانی که قصد دارند یک سیستم توانمند و در عین حال اقتصادی را اسمبل کنند گزینه‌ ای مناسب است. در واقع این دسته از کارت‌ های گرافیک هم برای راه‌ اندازی سیستم‌ های معمولی و هم تا حدی برای سرهم کردن یک کامپیوتر گیمینگ مناسب هستند. از میان گزینه‌ های موجود در بازار موارد زیر را ما به عنوان بهترین کارت گرافیک‌ های تا ۱۰ میلیون تومان انتخاب کرده‌ ایم.

کارت گرافیک ایسوس مدل PH_GTX1650_O4G با حافظه ۴ گیگابایت

صحبت از خرید بهترین کارت گرافیک که می‌ شود، ناخودآگاه ذهن ما به سمت محصولات برند ایسوس می‌ رود. ایسوس انواع کارت گرافیک‌ های گیمینگ را برای سیستم‌ های قدرتمند روانه بازار می‌ کند. در عین حال دسته‌ ای از محصولات ارائه شده توسط این برند با توان مناسب و قیمت اقتصادی در دسترس خریداران قرار دارند. کارت گرافیک ایسوس مدل PH_GTX1650_O4G با حافظه ۴ گیگابایتی یکی از بهترین محصولات ارائه شده در این رده قیمتی است.

ایسوس تلاش کرده طراحی کارت گرافیک خود را به گونه‌ ای انجام دهد که نسبت به نسخه‌ های پیشین کیفیت تصاویر خروجی به شکل قابل توجهی ارتقا یابد. علاوه بر این بهره‌ مندی از فرکانس ۱۷۱۰ مگاهرتزی در حالت اورکلاکینگ و ۱۶۸۰ مگاهرتز در حالت گیمینگ بیانگر این است که با محصولی توانمند سر و کار داریم. نوع حافظه این کارت گرافیک GDDR6 بوده که با فرکانس موثر ۸۰۰۲ مگاهرتزی و باس رابط ۱۲۸ بیتی برای کاربران انتخاب این محصول را جذاب کرده است.

از جمله ویژگی‌ های دیگر این کارت گرافیک می‌ توان به بهره‌ مندی از انواع خروجی تصویر با رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل اشاره کرد. کاربر می‌ تواند به صورت همزمان سه مانیتور را به این کارت گرافیک متصل کند. ویژگی‌ هایی مانند معماری Turing Architecture، قابلیت اورکلاک و همچنین بهره‌ مندی از تکنولوژی‌ های Auto_Extreme و GPU Tweak II را می‌ توان سایر مواردی دانست که جذابیت خرید این کارت گرافیک را بالاتر می‌ برند.

کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce GTX 1650 VENTUS XS 4G OC

یکی دیگر از بهترین کارت گرافیک‌ های موجود در بازار تا قیمت ۱۰ میلیون تومان محصول ارائه شده توسط ام اس آی است. یه کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با حافظه GDDR5 و دو فن خنک کننده که می‌ تواند در استفاده سنگین به بهترین شکل تعادل دمای خود را حفظ کند. علاوه بر این استفاده از حافظه ۴ گیگابایتی نیز نشان می‌ دهد که برای داشتن یک سیستم با عملکرد عالی می‌ توان از کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce GTX 1650 VENTUS XS 4G OC بهره برد. انواع خروجی تصاویر را می‌ توانید بر روی این کارت گرافیک مشاهده نمایید. در کنار دو فن توانمند که وظیفه کاهش دمای کارت گرافیک را دارند، می‌ توان یک هیت سینک را از جنس آلومینیوم مشاهده کرد که دمای ایجاد شده را با قدرت عالی می‌ تواند از سیستم خارج نماید.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

کارت گرافیک پلیت مدل GeForce GTX 1650 با حافظه ۴ گیگابایت

برند پلیت در زمینه طراحی و ساخت کارت گرافیک تلاش کرده تا به پای رقبا پیش رود. یک کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با تراشه‌ ای از شرکت انویدیا با فرکانس 14000 مگاهرتز توسط این برند روانه بازار شده است. علاوه بر این حافظه GDDR6 این کارت گرافیک با بهره‌ مندی از فرکانس موثر 14000 مگاهرتزی به خوبی می‌ تواند برای داشتن یک سیستم توانمند پشتیبان شما باشد. این کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با خروجی های تصویر مختلف امکان اتصال ۳ مانیتور را به شما می‌ دهد. رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسلی نیز بیانگر این است که تصاویر و محتوا را با وضوح ایده آل می‌ توانید مشاهده کنید.

از ویژگی‌ های بارز کارت گرافیک پلیت مدل GeForce GTX 1650 می‌ توان به بهره‌ مندی از معماری Turing Architecture و تکنولوژی NVIDIA GPU Boost اشاره کرد. برای دریافت قیمت این کارت گرافیک می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

کارت گرافیک بایوستار مدل RX560 با حافظه ۴ گیگابایتی

انتخاب و خرید بهترین کارت گرافیک با حافظه ۴ گیگابایتی با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار کاری دشوار به نظر می‌ رسد. در عین حال بایوستار تلاش کرده که انواع کارت گرافیک را با توان عالی و قیمت مناسب روانه بازار کند. یک کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با تراشه‌ ای از شرکت amd و با بهره‌ گیری از فرکانس ۱۲۷۵ مگاهرتزی در حالت اورکلاک در اختیار شما قرار می‌ گیرد. علاوه بر این فرکانس موثر کارت گرافیک بایوستار مدل RX560 در حدود ۷۰۰۰ مگاهرتز بوده که برای سیستم‌ های توانمند می‌ تواند انتخابی عالی به شما رود. در کنار این موارد باید بدانید که نوع حافظه این کارت گرافیک بایوستار GDDR5 بوده که با بهره‌ گیری از تمام خروجی‌ های مورد نیاز و رزولوشن تصویر عالی برای گیمرها می‌ تواند بهترین انتخاب در این بازه قیمتی باشد. 2 فن توانمند بر روی کارت گرافیک قرار گرفته‌ اند تا دمای آن را کنترل کنند.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

بهترین کارت گرافیک از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان

پس از معرفی گزینه‌ های اقتصادی در لیست بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان، به سراغ محصولاتی با توان بیشتر برای سیستم‌ های گیمینگ می‌ رویم. کارت گرافیک هایی که برای گیمرها و طراحان گرافیک می‌ توانند انتخابی مناسب باشند. بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان را می‌ توانید از بین محصولات زیر انتخاب کنید.

کارت گرافیک بایوستار مدل AMD Radeon RX6600XT با حافظه ۸ مگابایت

برای خرید بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان می‌ توانید به سراغ محصول ارائه شده توسط بایوستار بروید. یک کارت گرافیک که ما برای سیستم اسمبل گیمینگ و رندرینگ آن را به شما توصیه می‌ کنیم. محصول ارائه شده با تراشه‌ای از AMD و با حافظه ۸ گیگابایتی توانی عالی برای راه اندازی یک سیستم قدرتمند دارد. نوع حافظه این کارت گرافیک GDDR6 بوده که با باس رابط ۱۲۸ بیتی برای سیستم‌ های گیمینگ میان رده و سیستم‌ های رندرینگ گزینه‌ ای ایده‌ آل به شمار می‌ رود. بهره‌ مندی از خروجی‌ های متعدد و پشتیبانی از فناوری HDCP را می‌ توان ویژگی‌ های دیگر کارت گرافیک بایوستار مدل AMD Radeon RX6600XT عنوان کرد. بایوستار با هدف کنترل دمای این کارت گرافیک ۲ فن توانمند و یک سیستم خنک کننده قوی را بر روی آن قرار داده است.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

کارت گرافیک پلیت مدل GeForce RTX 2060 SUPER Dual با ظرفیت ۸ گیگابایت

گزینه بعدی که می‌ تواند خود را به عنوان یک نامزد در لیست بهترین کارت گرافیک‌ های تا ۲۰ میلیون تومان معرفی کند، کارت گرافیک پلیت مدل SUPER Dual GeForce RTX 2060 است. یک کارت گرافیک ۸ گیگابایتی با تراشه‌ ای توانمند و با فرکانس تقویت شده ۱۶۵۰ مگاهرتزی که بر روی سیستم‌ های گیمینگ و رندرینگ می‌ تواند به بهترین شکل عمل کند. علاوه بر این حافظه GDDR6 با باس رابط ۲۵۶ بیت را بر روی این کارت گرافیک مشاهده می‌ کنیم.

محصول ارائه شده توسط برند پلیت برای راه اندازی نیاز به یک منبع تغذیه ۵۵۰ وات دارد. پشتیبانی از فناوری‌ های جدید برای قرار گرفتن بر روی سیستم گیمینگ و بهره‌ مندی از دو فن توانمند را می‌ توان ویژگی‌ های این محصول عنوان کرد. قیمت کارت گرافیک پلیت مدل GeForce RTX 2060 SUPER Dual نیز بسیار مناسب بوده و می‌ توانید از یک کارت گرافیک توانمند و در عین حال اقتصادی بهره‌ مند شوید.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce RTX 3050 GAMING X 8G

برای انتخاب و خرید بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان می‌ توانید از محصول ارائه شده توسط ام اس آی دیدن کنید. بدون شک هنگامی که صحبت از محصولات ام اس آی به میان می‌ آید، نگاه کاربران به آن جلب می‌ شود. یک کارت گرافیک ۸ گیگابایتی با توان بی‌ نظیر و قیمت فوق العاده مناسب توسط این برند روانه بازار شده است. کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce RTX 3050 GAMING X 8G با فرکانس افزایشی ۱۷۷۷ مگاهرتز بر اساس لیتوگرافی ۸ نانومتری طراحی شده و برای سیستم‌ های گیمینگ و رندرینگ گزینه‌ ای ایده‌ آل به شمار می‌ رود.

حافظه ۸ گیگابایتی این کارت گرافیک از نوع GDDR6 بوده که با فرکانس موثر ۱۴ گیگابیت بر ثانیه و باس رابط ۱۲۸ بیت یک مجموعه کامل را تشکیل می‌ دهند. در کنار تمام این موارد پشتیبانی از تکنولوژی G_Sync به خوبی کیفیت بالای این کارت گرافیک را نمایان می‌ کند. محصول ارائه شده توسط ام اس آی دارای دو فن توانمند بوده و به همراه یک هیت سینک همواره دمای خود را در حالت نرمال نگه می دارد.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 3050 OC Edition 8G

آخرین گزینه‌ ای که در لیست بهترین کارت گرافیک‌ها تا ۲۰ میلیون تومان قرار می‌ گیرد، یک محصول بی‌ نظیر از ایسوس با قیمت باورنکردنی است. کارت گرافیک ۸ گیگابایتی ارائه شده توسط این برند با تراشه‌ ای از شرکت NVIDIA که در حالت Game Mode قادر به ارائه فرکانس ۱۸۲۲ مگاهرتزی خواهد بود. این میزان در حالت اورکلاک به ۱۸۲۵ مگاهرتز می‌ رسد. کارت گرافیک ایسوس مدل Dual GeForce RTX 3050 OC Edition 8G با حافظه GDDR6 دارای رزولوشن تصویر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل بوده که محتوا را می‌ تواند با بالاترین کیفیت در خروجی نمایش دهد. بدون شک پشتیبانی از رزولوشن 8K و همچنین فناوری‌ های مختلف مانند Auto_Extreme و G_Sync برای گیمرها می‌ توانند بسیار مفید باشند. ایسوس با هدف کاهش دمای این کارت گرافیک در استفاده‌ های سنگین، دو فن توانمند را بر روی آن به کار گرفته است.

بهترین کارت گرافیک تا 20 میلیون تومان

جمع بندی

برای خرید بهترین کارت گرافیک تا ۲۰ میلیون تومان باید محصولاتی که در بازار موجود هستند را در چند رده قیمتی بررسی کنید. محصولاتی که می‌ توانند هر کدام برای دسته‌ ای از کاربران انتخابی مناسب باشند. کاربران برای انتخاب بهترین کارت گرافیک میان رده می‌ توانند گزینه مورد نظر خود را از بین محصولات معرفی شده انتخاب کنند. ما در فروشگاه اینترنتی آترامارت به عنوان مرکز فروش انواع کارت گرافیک شرایطی را فراهم کرده‌ ایم که بتوانید از شرایط خرید اقساطی این سخت‌ افزار نیز بهره ببرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.