پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

بهترین گزینه ها برای خرید گوشی گیمینگ

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷

بهترین گزینه ها برای خرید گوشی گیمینگ

بهترین گزینه ها برای خرید گوشی گیمینگ

صنعت بازی های موبایلی روز به روز در حال پیشرفت و نوآوری می باشد و هر روزه بازی های مختلفی برای گوشی های موبایل توسط شرکت ها تولید می شود. اما نکته قابل توجه این است که برای اجرای بازی های باکیفیت و برتر دنیا بر روی گوشی ها، نیازمند سخت افزار قوی و به روز می باشد. لذا افرادی که به گیم و بازی های موبایلی علاقه دارند باید در هنگام خرید گوشی گیمینگ به نکات زیر توجه داشته باشند تا در خرید موبایل دچار اشتباه نشوند.

امروزه گوشی های متنوعی توسط شرکت های متعدد در دنیا تولید می شوند که برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. در لیست زیر گزینه هایی ذکر شده است که جزء بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی گیمینگ می باشند.

Asus ROG Phone II

این گوشی از پرچمداران گوشی های گیمینگ بوده و جزء بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی گیمینگ به شمار می رود. گوشی ایسوس دارای پردازشگر قدرتمند  سندراگون 855 پلاس می باشد که دارای سرعت بسیار بالایی بوده و جزء برترین پردازشگر ها به شمار می رود.

صفحه نمایش فول اچ دی و 6.6 اینچی آن می تواند کیفیت بسیار خوبی را از محیط بازی به کاربران نمایش دهد. همچنین حافظه رم 12 گیگابایتی آن از نقطه قوت های آن به شمار می رود که به جرات می توان گفت هر نوع بازی در آن قابل اجرا می باشد.

علاوه بر آن اگر قصد خرید گوشی گیمینگ با حافظه داخلی بالا را دارید، قطعا   Asus ROG Phone IIجزء کاندیدهای اول به شمار می رود. این گوشی با ارائه 256 گیگ حافظه داخلی به کاربر، امکان ذخیره مقدار زیادی اطلاعات را فراهم می کند.

اگر دوست ندارید در حین بازی مدام با آلارم های مرتبط با باتری مواجه شوید، حتما برای خرید گوشی گیمینگ، این مدل ایسوس را در نظر داشته باشید. زیرا باتری 6000 آمپر آن می تواند ساعت های طولانی بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد.

Sumsung galaxy s20

گوشی های سامسونگ سری s پرچمداران این شرکت به شمار می روند و به همین جهت در طراحی و تولید آن از بهترین فناوری ها و تکنولوژی های روز استفاده می کنند. گوشی سامسونگ s20 دارای کیفیت صفحه نمایش بسیار بالایی است و در هر اینچ آن حدود 525 عدد پیکسل وجود دارد که وضوح و کیفیت فوق العاده ای را از محیط بازی ها نمایش می دهند.

همچنین این گوشی دارای حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و به همین جهت توانایی اجرای بازی های سنگین را دارا می باشد. سایز صفحه نمایش آن 6.7 اینچ بوده و جزء گوشی های نسبتا بزرگ به شمار می رود که قطعا لذت بازی کردن در آن بسیار شیرین است.

حافظه داخلی گوشی حدود 128 گیگ بوده و ظرفیت قابل قبولی برای گوشی های گیمینگ به حساب می آید. همچنین پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته ای بوده و به همین جهت توان پردازشی فوق العاده ای دارد و می تواند از پس بازی های سنگین برآید.

Xiaomi Black Shark 3

یکی از شرکت های نوظهور اما قدرتمند در حوزه تولید موبایل، شیائومی می باشد که در طی سال های گذشته پیشرفت به سزایی داشته و توانسته جایگاه خود را در بین شرکت های قدرتمند در این حوزه تثبیت کند.

این گوشی موبایل دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی بوده که سایز مناسبی برای گوشی گیمینگ می باشد. حافظه رم تعبیه شده برای این مدل از گوشی های شیائومی 8 گیگ بوده که توانایی اجرای بازی های سنگین را داشته و می توانید بدون نگرانی هر نوع بازی را بر روی آن اجرا کنید.

یکی از نقاط قوت این مدل از گوشی های شیائومی در حافظه داخلی آن می باشد. حافظه داخلی آن 256 گیگ بوده که می تواند مقدار زیادی اطلاعات و برنامه را در خود جای دهد.

علاوه بر آن ظرفیت باتری این گوشی نیز دوام نسبتا بالایی داشته و توانایی نگهداری شارژ برای مدت طولانی را دارد. باتری 4720 آمپری این گوشی از مزیت های آن به شمار می رود. اگر قصد خرید گوشی گیمینگ را دارید حتما این مدل را نیز در نظر داشته باشید.

گوشی های زیادی امروزه در بازار تحت عنوان گوشی گیمینگ به فروش می روند اما 3 مدل ذکر شده فوق جزء برترین مدل های گیمینگ به شمار می روند و دارای قدرت پردازشی و همچنین دوام بالایی می باشند. لذا اگر قصد خرید گوشی گیمینگ دارید از موارد فوق غافل نشوید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.