پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

مطالعه راهنمای خرید گوشی برای کودکان به شما کمک می‌ کند تا بتوانید برای فرزندان خود از میان طیف انبوه گوشی‌ های هوشمند موجود در بازار بهترین انتخاب را انجام دهید. تفاوتی ندارد در چه رده سنی قرار داشته باشید. گوشی‌ های هوشمند امروزه به عنوان یکی از ضروری‌ ترین لوازم برای انجام بخش زیادی از کارهای روزمره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. امکان ندارد در عصر جدید بتوانید تنها با استفاده از کتاب داستان یا اسباب بازی کودکان خود را سرگرم کنید.

مطابق آمار هم اکنون ۵۳ درصد از کودکانی که سن ۱۰ سالگی را پشت سر گذاشته‌ اند دارای گوشی موبایل هستند. در این شرایط باید والدین بتوانند هنگام خرید گوشی برای کودکان انتخابی داشته باشند که آن ها را قانع کند. با توجه به این امر ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی تصمیم گرفته‌ ایم علاوه بر بررسی راهنمای خرید گوشی برای کودکان لیستی از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها را نیز معرفی کنیم تا در هنگام انتخاب توانید تصمیم بهتر بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید گوشی برای کودکان

بررسی راهنمای خرید گوشی برای کودکان نشان می‌ دهد که در انتخاب‌ های خود باید چند معیار را در نظر بگیرید. نحوه انتخاب گوشی برای کودکان نسبت به گوشی برای افراد بزرگسال متفاوت است. گوشی کودکان باید ویژگی‌ های مختلفی داشته تا بتوانند با استفاده از آن ها سرگرم شوند. به طور مثال کودکان نیاز به سنسورهای دوربین قدرتمند ندارند. مهمترین معیارهایی که در خرید گوشی برای کودکان باید مد نظر داشته باشید موارد زیر هستند.

کیفیت ساخت و مقاومت

یکی از مهمترین فاکتورها هنگام خرید گوشی برای کودکان بالا بودن کیفیت ساخت و مقاومت دستگاه است. در واقع با توجه به اینکه فرزندان شما توانایی کافی برای نگهداری از گوشی‌ های هوشمند را ندارند و همواره گوشی آن ها در معرض خطراتی مانند افتادن در آب، خیس شدن و ضربه خوردن قرار دارد، گزینه‌ ای که انتخاب می‌ کنید باید دارای استحکام و مقاومت کافی باشد. علاوه بر این سعی کنید در انتخاب خود بهره‌ مندی از قابلیت ضد آب بودن را نیز مد نظر قرار دهید. با توجه به اینکه کودکان معمولا نمی‌ توانند از وسایل خود به خوبی مراقبت کنند، خرید گلس و قاب مقاوم را نیز به شما توصیه می‌ کنیم.

صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت

کودکان بخش زیادی از ساعات روز را مشغول به استفاده از گوشی‌ های هوشمند هستند. به همین علت باید هنگام خرید گوشی برای آن ها گزینه ای انتخاب کنید که از چشم هایشان محافظت کند. یکی از مهم‌ ترین فاکتورهایی که باید در نظر بگیرید، اندازه صفحه نمایش است. هر اندازه صفحه نمایش گوشی بزرگتر باشد، کودکان هنگام بازی کردن و تماشای فیلم با مشکلات کمتری مواجه می‌ شوند. در کنار اندازه نمایشگر باید کیفیت آن را نیز در نظر داشته باشید. رزولوشن صفحه نمایش و نرخ بروزرسانی از جمله مواردی هستند که در این بین می‌ توانند مورد توجه قرار گیرند. به هیچ عنوان خرید گلس یا محافظ صفحه نمایش را نیز هنگام انتخاب گوشی فراموش نکنید.

سخت افزاری با توان پردازشی مناسب

یکی از مهمترین اهداف شما هنگام خرید گوشی برای کودکان رفع نیازهای آن ها برای بازی کردن است. به همین علت باید در خرید خود انتخابی انجام دهید که دارای سخت‌ افزار مناسب با توان پردازشی کافی باشد. امروز اکثر بازی‌ هایی که برای گوشی‌ های موبایل ارائه می‌ شوند نیاز به پردازنده توانمند را طلب می‌ کنند. با این حال لازم نیست که به سراغ خرید گوشی گیمینگ رده بالا و گران قیمت بروید. بخش زیادی از گوشی‌ های میان رده نیز می‌ توانند برای کودکان انتخابی مناسب به شمار روند.

باتری گوشی

نکته دیگری که هنگام خرید گوشی برای کودکان باید در نظر بگیرید ظرفیت باتری آن است. با توجه به اینکه کودکان معمولا بازی‌ های سنگین با استفاده از گوشی انجام می‌ دهند یا به تماشای فیلم می‌ پردازند نیاز به استفاده از یک باتری توانمند احساس می‌ شود. علاوه بر این تعدادی از والدین بر روی گوشی‌ های فرزندان خود ردیاب را فعال می‌ کنند. به همین علت نباید باتری دستگاه به سرعت خالی شود.

قیمت گوشی برای کودکان

قیمت گوشی برای کودکان یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی به شمار می‌ رود که در خرید خود باید مد نظر داشته باشید. با توجه به اینکه کودکان معمولا توانایی کافی برای مراقبت از وسایل شخصی و گوشی‌ های هوشمند را ندارند، به هیچ عنوان نباید به سراغ خرید گوشی گران قیمت بروید. گوشی میان رده اقتصادی با توان بالا و استحکام کافی برای کودکان می‌ تواند انتخابی مناسب به شمار رود.

معرفی بهترین گوشی برای کودکان

اکنون که با راهنمای خرید گوشی برای کودکان آشنایی کامل به دست آورده‌ اید، می‌ توانیم به معرفی چند گزینه مناسب موجود در بازار بپردازیم. اگر به دنبال خرید گوشی برای بچه‌ های ۱۱ ساله هستید و یا قصد خرید گوشی برای بچه ۱۰ ساله را دارید، توصیه ما به شما بررسی گزینه‌ های زیر است.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

یکی از بهترین گوشی‌ ها برای کودکان، محصول جذاب ارائه شده توسط برند چینی شیائومی است. گوشی Poco X3 Pro با قرار گرفتن در رنج قیمتی مناسب و بهره‌ مندی از کیفیت ساخت بالا یکی از بهترین انتخاب‌ هایی به شمار می‌ رود که می‌ توانید برای کودکان خود انجام دهید. با توجه به اینکه گوشی شیائومی Poco X3 Pro دارای صفحه نمایش با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و از نوع IPS LCD است، از این نظر می‌ تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

علاوه بر این شیائومی با هدف جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی نمایشگر یک محافظ قدرتمند گوریلا گلس ۶ را برای آن به کار گرفته است. به همین علت می‌ توانید اطمینان داشته باشید که گوشی خریداری شده از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌ گیرد. یک گوشی با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و با حافظه رم ۸ گیگابایتی که در انجام بازی‌ ها نیز کودکان شما را یاری می‌ کند. این پایان کار نیست و پردازنده توانمند اسنپدراگون ۸۶۰ را بر روی این میان رده جذاب و شیائومی مشاهده می‌ کنیم. با توجه به اینکه هنگام خرید گوشی شیائومی برای کودکان باید ظرفیت باتری را نیز در نظر بگیرید، از این قابلیت نیز به هیچ عنوان چشم پوشی نکنید. با خیالی آسوده می‌ توانید از باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت گوشی پوکو ایکس 3 پرو بهره ببرید. این گوشی دارای رابط کاربری جذاب بوده و برای کودکان می‌ تواند سرگرم کننده باشد.

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

گوشی سامسونگ گلکسی A32

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ ها برای کودکان محصول ارائه شده توسط سامسونگ یعنی Galaxy A32 است. یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت و تراشه‌ ای میان رده که پاسخگوی نیازهای کودکان برای تماشای فیلم و انجام بازی خواهد بود. این گوشی سامسونگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی روانه بازار می‌ کند. یک نمایشگر از نوع TFT که دارای تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل در اینچ است. کودکان می‌ توانند بازی‌ های محبوب خود را با تراشه Dimensity 720 این گوشی انجام دهند.

علاوه بر این سامسونگ میان رده خود را در نسخه‌ های مختلف و با حافظه‌ های رم ۴ گیگابایتی ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی این گوشی قرار گرفته تا بتوان با شارژ کردن آن تا یک روز مشغول به استفاده از دستگاه شد. به واسطه بهره‌ مندی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ می‌ توانید اطمینان داشته باشید که گوشی خریداری شده مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارد. این فاکتور برای والدین معمولا به عنوان یکی از مهم‌ ترین معیارها در خرید گوشی برای کودکان در نظر گرفته می‌ شود.

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

گوشی سامسونگ گلکسی A22

اگر به دنبال خرید گوشی برای کودکان هستید و قصد دارید از کمپانی سامسونگ یک محصول خوش ساخت و خوش قیمت را خریداری کنید، توصیه ما به شما بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A22 است. میان رده‌ ای با مشخصات فنی عالی و مقاومت بالا که برای بزرگسالان نیز می‌ تواند انتخابی مناسب به شمار رود. با وجود کیفیت ساخت بالای گوشی گلکسی A22، قیمت آن نیز می‌ تواند شما را ترغیب کند تا برای کودکان خود روی به خرید آن بیاورید. سامسونگ این گوشی خود را با صفحه نمایش Super AMOLED و با ابعاد ۶.۴ اینچ در اختیار کاربران قرار داده است.

صفحه نمایشی با عملکرد بی‌ نظیر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که در انجام بازی به خوبی کودکان را همراهی می‌ کند. علاوه بر این تراشه مدیاتک Hellio G80 نیز بر روی این گوشی قرار گرفته تا کودکان بتوانند بازی‌ های مورد علاقه خود را با استفاده از آن انجام دهند. از دیگر ویژگی‌ های گوشی سامسونگ A22 که برای کودکان آن را انتخابی مناسب کرده است، می‌ توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. اگر کودکان شما علاقه مند به دانلود و نگهداری از کارتون و برنامه کودک هستند، می‌ توانند علاوه بر فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی یک کارت حافظه را نیز بر روی گوشی خود نصب کنند.

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

یکی از بهترین گوشی‌ ها برای کودکان محصول ارائه شده توسط شیائومی تحت عنوان Redmi Note 12S است. میان رده‌ ای شگفت انگیز با عملکرد بی‌ نظیر و قیمت مناسب که می‌ تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. شیائومی در ساخت این گوشی خود به سراغ مشخصات بی‌ نظیر رفته است. به عنوان مثال صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد و با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی می‌ تواند یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های گوشی Redmi Note 12S باشد. علاوه بر این استفاده از حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز بیان می‌ کند که از جنبه‌ های مختلف یک گوشی شگفت انگیز برای کودکان روانه بازار شده است.

شیائومی اخیرا تلاش کرده میان رده‌ های اقتصادی را با مشخصات سخت‌ افزاری بی‌ نظیر و قیمت مناسب در اختیار کاربران بگذارد. یک گوشی با پردازنده‌ ای از شرکت مدیاتک و از نوع Hellio G96 که در اجرای بازی‌ های محبوب کودکان به هیچ عنوان پا پس نمی‌ گذارد. علاوه بر این استفاده از درگاه کارت حافظه نیز به شما این امکان را می‌ دهد تا یک فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی را نیز بتوانید بر روی گوشی به کار ببرید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی Redmi Note 12S نیز توان کافی را برای پاسخگویی به نیازهای کودکان تا یک روز خواهد داشت.

از ویژگی‌ های متفاوت دیگر این گوشی که آن را برای بزرگسالان نیز جذاب کرده است، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به شمار می‌ رود. شاید تصور کنید قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12S با توجه به مشخصات بی‌ نظیر و کیفیت ساخت عالی در مقایسه با میان رده‌ های دیگر بیشتر باشد. در عین حال باید بدانید که یک گوشی با قیمت گذاری بی‌ نظیر توسط شیائومی در دسترس شما قرار گرفته است.

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

گوشی سامسونگ گلکسی A24

آخرین گزینه‌ ای که می‌ تواند در لیست بهترین گوشی‌ ها برای کودکان قرار گیرد، میان رده ارائه شده توسط سامسونگ است. یک گوشی با طراحی جذاب و مشخصات فنی مناسب که به خوبی می‌ تواند کودکان شما را سرگرم کند. سامسونگ برای طراحی و ساخت این گوشی خود یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با ابعاد ۶.۵ اینچ را به کار گرفته است. صفحه نمایشی SUPER AMOLED که در حد میان‌ رده‌ های گران قیمت می‌ تواند کیفیت داشته باشد.

علاوه بر این بهره‌ مندی از تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل بر اینچ نیز نشان می‌ دهد که از نظر کیفیت نمایشگر به هیچ عنوان نگرانی بابت استفاده طولانی مدت کودکان خود نخواهید داشت. یک گوشی مقاوم با بدنه‌ ای نسبتا مستحکم که از مشخصات سخت افزاری کافی نیز برخوردار است. سامسونگ به سراغ شرکت مدیاتک رفته و پردازنده هلیو G99 را ترجیح داده برای این گوشی به کار گیرد. پردازنده ای با ۸ هسته که بازی‌ های محبوب را می‌ تواند به خوبی پردازش کند.

استفاده از حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کنار مجهز شدن به درگاه کارت حافظه نیز نشان می‌ دهد که از لحاظ سخت‌ افزاری و فضای ذخیره‌ سازی یک گوشی مطابق با میل کودکان در دسترس شما قرار دارد. با توجه به اینکه گوشی سامسونگ A24 با سیستم عامل اندروید ۱۳ روانه بازار می‌ شود، از نظر نرم‌ افزاری نیز آن را به یک گوشی جذاب تبدیل کرده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی این گوشی قرار گرفته که مدت زمان طولانی کودکان می‌ توانند با استفاده از گوشی خود بدون شارژ کردن مجدد مشغول به بازی کردن و تماشای فیلم شوند.

راهنمای خرید گوشی برای کودکان

سخن پایانی

در خرید گوشی برای کودکان باید معیارهایی را مد نظر داشته باشید تا بهترین انتخاب را برای آن ها انجام دهید. کودکان شما نیاز به استفاده از دوربین ندارند. به همین علت سعی کنید از این فاکتور هنگام خرید گوشی برای آن ها چشم پوشی کنید. ما در فروشگاه اینترنتی آترامارت به عنوان مرکز فروش انواع گوشی تلاش کرده‌ ایم که مدل‌ های مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی هوشمند برای کودکان خود هستید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

سوالات متداول

بهترین گوشی برای کودکان کدام است؟

از میان گزینه‌ هایی که معرفی کردیم، گوشی شیائومی پوکو X3 Pro، سامسونگ گلکسی A32 و شیائومی Redmi Note 12S را به شما توصیه می‌ کنیم.

مهمترین فاکتورها در خرید گوشی برای کودکان کدامند؟

کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش با ابعاد بزرگ، باتری توانمند و پردازنده‌ ای با قدرت مناسب از جمله فاکتورهای مهم در خرید گوشی برای کودکان هستند.

قیمت گوشی برای کودکان چگونه است؟

با توجه به اینکه گوشی‌ های کودکان همواره در معرض سقوط و خط و خش قرار دارند، به هیچ عنوان سراغ خرید گوشی‌ های گران قیمت برای آن ها نروید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.