جدیدترین مطالب

معرفی محصول
۱۴۰۳/۰۶/۰۳

سبک زندگی و سلامت

سبک زندگی و سلامت

معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره کیش

1400/10/25
بدون تردید هنگامی که صحبت از سفر و ایرانگردی می‌شود یکی از نخستین گزینه هایی که به ذهن ما می رسد، سفر به جزیره زیبای کیش با وجود بهره مندی از انواع مناطق گردشگری، تفریحی، تاریخی و فرهنگی خواهد بود. طیف گسترده‌ای از مناطق طبیعی، مصنوعی گردشگری تفریحی و تاریخی در جزیره کیش این امکان را فراهم کرده‌اند

سبک زندگی و سلامت

معرفی بهترین رمان های جهان

1400/10/25
اگر از علاقه مندان به خواندن کتاب و داستان های بلند هستید، بدون تردید هنگام مراجعه به کتابخانه و کتابفروشی باید تعداد زیادی از رمان های جهان را بررسی کرده تا کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید. تماشای فهرست بهترین رمان های جهان می تواند هر کسی را هیجان زده و شگفت انگیز کند.

سبک زندگی و سلامت

عوارض بالا رفتن و پایین آمدن فشار خون

1400/10/20
فشار خون به عنوان یک بیماری مزمن و شایع در بسیاری از افراد منجر به آسیب رسانی به اندام های حیاتی می‌شود. اهمیت کنترل فشار خون به شکلی است که سازمان بهداشت جهانی یک روز را به عنوان روز جهانی فشار خون تعیین کرده است.

سبک زندگی و سلامت

روش های موثر کاهش استرس و اضطراب

1400/10/15
یکی از احساسات رایج زندگی امروزه بسیاری از افراد که همواره در طول روز آن را تجربه می کنند، استرس و اضطراب خواهد بود. هنگامی که استرس به شکل بسیار قوی به شما وارد شده و قابلیت کنترل آن را ندارید، ممکن است در سلامت روحی و جسمی خود مشکلات عدیده تری را نیز مشاهده کنید.

سبک زندگی و سلامت

معرفی چند محصول سرطان زا که در خانه استفاده می کنیم

1400/10/13
بدون تردید امروزه بسیاری از افراد هنگام خرید محصولات غذایی و لوازم خانه دقت کافی را به خرج می‌دهند تا محصول خریداری شده توسط آن ها از عوامل سرطان زا برخوردار نباشد. با توجه به اینکه محصولات سرطان زا هیچگونه علامت یا نشانه خاصی ندارند، مهم است که بدانید بسیاری از محصولاتی که در خانه مورد استفاده قرار می دهید

سبک زندگی و سلامت

معرفی بهترین فیلم های سینمایی جهان

1400/10/11
بدون تردید لذت دیدن بهترین فیلم های سینمایی جهان می‌تواند احساس وصف نشدنی برای ما داشته باشد. امروزه با گسترش صنعت سینما در کشورهای مختلف دنیا، فیلم های سینمایی با کیفیت بسیار بالا و در ژانرهای مختلف تولید می شود.

سبک زندگی و سلامت

مزایا و معایب جراحی پلاستیک

1400/10/07
بسیاری از مردان و زنان که از بخش ‌های مختلف صورت خود ناراضی هستند، برای رسیدن به سطح مطلوب و دوران جوانی با استفاده از جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک سعی بر رسیدن به اهداف خود دارند. در حال حاضر روش های متعددی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید زیبایی خود را دو چندان کنید.

سبک زندگی و سلامت

بهترین غذاهای ایرانی کدامند؟

1400/10/05
چیزی که با اطمینان می توانیم آن را بیان کنیم این است که لیست غذاهای ایرانی نشان می دهد که می توانیم طیف گسترده ‌ای از غذاهای جذاب و خوشمزه را در آن مشاهده کنیم. بدون تردید نوع پخت غذاهای ایرانی به شکلی است که افراد با ذائقه های مختلف به خوبی می توانند اقدام به مصرف غذاهای لذیذ کرده و با طعمی عالی یک غذای بیادماندنی سرو می کنند.

سبک زندگی و سلامت

تزریق بوتاکس می تواند باعث از بین رفتن دائمی چین و چروک شود؟

1400/09/28
با افزایش سن، پیری به مرور زمان روی پوست تاثیر می گذارد و اولین خطوط ریز دور چشم شروع می شود. در بیشتر موارد در سنین زیر 30 سال این علائم شروع شده و پیشرفت کرده و با گذشت زمان افزایش می یابد.

سبک زندگی و سلامت

تاثیر افسردگی بر زوجین چیست؟

1400/09/25
تاثیر افسردگی بر زوجین چیست؟ آیا افسردگی بر تداوم زندگی زناشویی تأثیر می گذارد؟ برای آشنایی بیشتر با تاثیر افسردگی بر زوجین، مقاله زیر را بخوانید. در این مقاله مهم ترین اطلاعات مرتبط را ارائه خواهیم کرد.

پربازدیدترین مطالب

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.