پربازدیدترین مطالب

سبک زندگی و سلامت

مزایا و معایب جراحی پلاستیک

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

مزایا و معایب جراحی پلاستیک

مزایا و معایب جراحی پلاستیک 

بسیاری از مردان و زنان که از بخش ‌های مختلف صورت خود ناراضی هستند، برای رسیدن به سطح مطلوب و دوران جوانی با استفاده از جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک سعی بر رسیدن به اهداف خود دارند. در حال حاضر روش های متعددی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید زیبایی خود را دو چندان کنید. جراحی پلاستیک از بخش های مختلف صورت گرفته تا سایر اعضای بدن کمک می‌ کند تا بانوان و آقایان به خواسته های خود دست پیدا کنند. از تغییر دادن شکل بینی تا حذف چربی در بدن و رفع شل شدگی پوست از جمله این روش ها به شمار می ‌روند. اگر شما نیز قصد انجام عمل های زیبایی را دارید و به دنبال جوانسازی ظاهر خود هستید باید با بررسی مزایا و معایب این روش، تصمیمی آگاهانه اخذ کنید. با ما همراه باشید تا به شما مزایا و معایب جراحی پلاستیک را بیان کنیم.

مزایای جراحی پلاستیک

بدون تردید بسیاری از افراد به دنبال مزایای جراحی پلاستیک هستند تا با استفاده از آن بتوانند بخش های مختلف صورت خود را به زیباترین شکل تغییر دهند.

امروزه به لطف وجود کلینیک ‌های تخصصی، بخش های مختلف صورت و بدن خود را مطابق با میل می توانید با انجام جراحی پلاستیک به زیباترین حالت تغییر دهید. از جمله مزایای جراحی زیبایی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

افزایش اعتماد به نفس

قبل از هرگونه نکته ‌ای که می‌توان برای مزایای جراحی زیبایی بیان کرد که افزایش اعتماد به نفس با عمل زیبایی از اهمیت بالاتری برخوردار است. با توجه به اینکه برای جراحی زیبایی شما به سطح ایده‌آل خود دست پیدا می کنید و می توانید نواقص موجود در صورت را رفع کنید، اعتماد به نفس خود را به شکل چشمگیری افزایش خواهید داد. بسیاری از بانوان پس از انجام جراحی پلاستیکی در محیط کار یا مهمانی، بدون نگرانی وارد شده و می توانند به خواسته های خود دست پیدا کنند.

جوان تر شدن پوست و چهره

پیشرفت در حوزه جراحی پلاستیک موجب شده که به راحتی بتوانید علائم پیری را از چهره و اعضای بدن خود حذف کنید. اگر قصد دارید پوست خود را بکشید، جراحی پلاستیک در این زمینه به شما کمک فراوان خواهد نمود.

نتیجه ایده آل

پزشکان و متخصصین در این حوزه به واسطه تجربه و تخصصی که دارند می توانند انواع جراحی پلاستیک را بر روی صورت شما اعمال کنند. با توجه به اینکه پزشکی مدرن به بهترین شکل می ‌تواند به صورت کم عارضه نتایج قابل قبولی برای شما به ارمغان بیاورد، نتیجه به دست آمده و ماندگاری طولانی عمل جراحی زیبایی به خوبی نمایان خواهند شد.

رفع مشکلات صورت و بدن پس از تصادف

بسیاری از افراد پس از انجام یک تصادف سنگین با مشکلات عدیده ای در صورت خود مواجه می شوند. برخی از افراد نیز دارای صورت سوخته بوده و برای رفع مشکلات به وجود آمده نیاز به جراحی زیبایی خواهند داشت. با توجه به اینکه جراحی پلاستیک می تواند به صورت کاملاً استاندارد و تخصصی نقاط مورد نظر را برای شما ترمیم کند، توصیه ما به شما مراجعه به یک کلینیک تخصصی برای رفع این مشکل خواهد بود.

رفع نقص مادرزادی

برخی از افراد در بدو تولد با مشکلات عدیده ای در صورت و بدن خود مواجه هستند. به همین علت جراحی پلاستیک در این زمینه می‌تواند کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشیده و مشکلات موجود در بدن وی را برطرف کنند.

رفع چین و چروک صورت

گشت و گذار در بستر اینترنت به شما روش های مختلفی نشان می ‌دهد که با استفاده از آن ها می توانید چین و چروک صورت خود را برطرف کنید. علاوه بر استفاده از کرم های جادویی، ماساژ دهنده های لاغری و رژیم های ورزشی، یک روش اصولی و تخصصی دیگر به نام جراحی پلاستیک در این زمینه عملکرد قابل قبولی برای شما در پی خواهد داشت.

سایر مزایا

در کنار مواردی که بیان کردیم و می ‌توانند به عنوان مزایای جراحی پلاستیک توسط شما مورد بررسی قرار گیرند، برخی دیگر از مزایا نیز در انجام این عمل به شما اعطا می شوند.

کمک به بهبود بینایی

رفع چاقی مفرط

مدت زمان کوتاه برای بهبود

افزایش کیفیت زندگی فردی و شغلی

معایب جراحی پلاستیک

در کنار مواردی که بیان کردیم و به عنوان مزایا و ویژگی های جراحی پلاستیک و عمل زیبایی معرفی می شوند، برخی از نکات را نیز باید در نظر گرفته که ممکن است به عنوان معایب جراحی پلاستیک نام برده شوند.

عوارض جانبی

متاسفانه بسیاری از افراد پس از انجام جراحی پلاستیک با عوارض جانبی متعدد مواجه می شوند. ممکن است برخی از کلینیک ها با عدم رعایت اصول استاندارد به گونه ای عمل کنند که پس از جراحی صورت شما و سایر بخش های بدن، جای زخم را بتوانید کماکان مشاهده کنید. علاوه بر این عوارض متعدد ناشی از بیهوشی را نیز به موارد دیگر اضافه نمایید.

قیمت بالا

تمام جراحی ‌های پلاستیک با قیمت بسیار بالا انجام می ‌شوند. چنانچه قصد انجام عمل زیبایی را دارید باید بودجه ای بسیار هنگفت را برای آن کنار بگذارید. بسیاری از افراد که قصد انجام جراحی پلاستیک را دارند به هنگام مواجه شدن با قیمت اعلام شده از این عمل منصرف می شوند.

عدم تضمین

بهترین پزشکان جراحی پلاستیک و زیبایی نیز به شما ضمانت نمی دهند که پس از انجام عمل جراحی کیفیت مطلوب و مورد نظر خود را به دست خواهید آورد. به همین علت در بسیاری از افراد پس از انجام جراحی زیبایی با مشکلات این چنینی مواجه شده و زندگی عادی آنان نیز دچار اختلال می شود.

جراحی زیبایی می تواند دردناک باشد

از بزرگترین معایب جراحی زیبایی و پلاستیک دردناک بودن آن به شمار می رود. با توجه به اینکه برای جراحی بینی و بخش‌های مختلف بدن نیاز به بیهوشی دارید، پس از به هوش آمدن تا هفته ها ممکن است که عوارض آن را در بدن خود احساس کنید. علاوه بر این مراقبت از مکان مورد جراحی نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و گاهی اوقات بیماران در این زمینه با مشکلاتی مواجه می شوند.

آیا در جراحی پلاستیک نیاز است؟

بدون تردید این که بخواهیم به شما بیان کنیم که جراحی پلاستیک گزینه مناسب است یا خیر، باید شرایط مختلف را بررسی کنیم. بسیاری از افراد با مشکلات مادرزادی یا مشکلاتی مانند سوختگی صورت مواجه می‌شوند و نیاز مبرم به جراحی پلاستیک خواهند داشت. چنانچه تصمیم خود را برای انجام عمل زیبایی گرفته اید، یک کلینیک تخصصی را انتخاب کرده و با مراجعه به یک پزشک متخصص نیازهای خود را به بهترین شکل برطرف کنید

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.