پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ کدامند؟

پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ کدامند؟

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ گوشی‌ هایی هستند که در اجرای بازی‌ ها بتوانند عملکردی مناسب داشته باشند. با داغ شدن بحث انجام بازی با استفاده از گوشی‌ های هوشمند برندهای مختلف در تلاش هستند که محصولات خود را برای طیف گسترده‌ ای از کاربران تحت عنوان گوشی گیمینگ روانه بازار کنند. در خصوص گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ باید بدانید که این برند برخلاف رقبای چینی خود به سراغ گوشی‌ هایی با مشخصات عجیب و غریب و ظاهر جذاب نمی‌ رود. سامسونگ بر این باور است که می‌ تواند گوشی‌ های میان رده و بالا رده را با سخت‌ افزار توانمند برای گیمرها روانه بازار کند. انتخاب بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ و استفاده از آن ها کمک می‌ کند تا بتوانید تجربه گیمینگ خوبی داشته باشید.

قیمت گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ بر اساس مشخصات فنی آن ها، کیفیت ساخت و همچنین کیفیت صفحه نمایش مشخص می‌ شود. ما در این مطلب تلاش کرده‌ ایم که به معرفی بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ در هر بازه قیمتی بپردازیم. قبل از آن لازم است که در خصوص انتخاب بهترین گوشی مخصوص بازی سامسونگ اطلاعات کافی را به دست آورید. با ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه باشید. 

راهنمای خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

همانگونه که عنوان کردیم برای استفاده از بهترین گوشی‌ های مناسب بازی سامسونگ باید بتوانید انتخاب خود را به درستی انجام دهید. در حالی که سامسونگ تلاش می‌ کند میان رده‌ ها و گوشی‌ های بالا رده خود را با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران بگذارد ولی همچنان برخی از گوشی‌ های این برند برای گیمرها انتخابی بهتر هستند. نکات مختلفی به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ را بر اساس بودجه‌ ای که در اختیار دارید خریداری کنید.

صفحه نمایش

یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب و خرید گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ بررسی کیفیت نمایشگر دستگاه است. اگر می‌ خواهید تجربه بهتری هنگام انجام بازی داشته باشید باید به سراغ یک گوشی بروید که دارای نمایشگر با رزولوشن بالا باشد. حداقل رزولوشنی که بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ نیاز دارد، ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. خوشبختانه سامسونگ یکی از برترین برندهایی به شمار می‌ رود که گوشی‌ های هوشمند را از نظر کیفیت صفحه نمایش مطابق با نیاز کاربران در اختیار آن ها می‌ گذارد. هم اکنون نسل جدید گوشی‌ های پرچمدار و گیمینگ سامسونگ با نمایشگر ایده‌ آل در دسترس کاربران قرار می‌ گیرند.

علاوه بر رزولوشن یکی دیگر از مواردی که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد، تراکم پیکسلی نمایشگر است. هر اندازه تراکم پیکسلی صفحه نمایش بیشتر باشد، از کیفیت بالاتر آن می‌ توانید بهره ببرید.

پردازنده و قدرت پردازش

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ گوشی‌ هایی هستند که از پردازنده توانمند بهره می‌ برند. بدون شک یکی از مهم‌ ترین عوامل هنگام خرید گوشی سامسونگ مناسب بازی، پردازنده آن است. پردازنده‌ ای که برای انجام بازی نیاز دارید باید بتواند بازی‌ های سنگین و فشرده را با وضوح بالا پشتیبانی کند. البته پردازنده گرافیکی نیز باید در کنار تراشه اصلی بتواند به شکلی عمل کند که ویدیوها با بالاترین کیفیت به نمایش گذاشته شوند. این روزها انواع گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ با پردازنده‌ های ۸ هسته‌ ای می‌ توانند در اجرای سنگین‌ ترین بازی‌ ها بدون کمترین مشکل عمل کنند.

حافظه رم گوشی

هر اندازه حافظه رم بزرگتر باشد، می‌ توانید هنگام انجام بازی تجربه بهتری داشته باشید. حافظه رم قادر است که از مشکلاتی که هنگام بازی مانند لگ و کندی ممکن است با آن ها مواجه شوید شما را دور کنند. بدون شک گیمرها هنگامی که با کندی و لگ مواجه می‌ شوند خسته شده و نسبت به عملکرد گوشی رضایت نخواهند داشت.

نرخ تازه‌ سازی صفحه نمایش

یکی دیگر از مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ، بررسی نرخ تازه سازی یا رفرش ریت صفحه نمایش است. هر اندازه نرخ تازه‌ سازی صفحه بالاتر باشد، کاربر می‌ تواند تصاویر را شفاف‌ تر و انیمیشن‌ ها را واقعی‌ تر مشاهده کند. علاوه بر این حافظه رم توانمند کمک می‌ کند که اسکرول نرم‌ تر شود. این روزها انواع گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ با نرخ تازه‌ سازی ۱۲۰ هرتزی به شکلی عمل می‌ کنند که در هر ثانیه ۱۲۰ مرتبه صفحه تازه سازی می‌ شود.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ کدامند؟

اکنون که با راهنمای خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ آشنا شده‌ اید، بهتر است به سراغ معرفی چند محصول ارائه شده توسط این برند برویم.

بهترین گوشی‌ گیمینگ سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

برای خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ و محصولات پرچمدار این برند لازم است هزینه‌ های زیادی پرداخت کنید. در عین حال بخش زیادی از کاربران به واسطه اینکه توانایی خرید بهترین گوشی‌ های مناسب بازی با قیمت بالا از سامسونگ را ندارند، ترجیح می‌ دهند به سراغ گزینه‌ های ارزان قیمت بروند. اگر قصد خرید بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان را دارید، توصیه ما به شما بررسی گزینه‌ های زیر است.

گوشی سامسونگ Galaxy A24

نخستین گوشی که در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان می‌ تواند برای کاربران انتخابی جذاب باشد، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A24 است. یک گوشی با تراشه نسبتا توانمند و سخت‌ افزار قابل قبول که در اجرای بازی‌ های روز پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. سامسونگ برای یکی از بهترین گوشی‌ های گیمینگ اقتصادی خود، سخت‌ افزار قابل قبول را به کار گرفته است. این گوشی در سال ۲۰۲۳ و بر پایه اندروید ۱۳ روانه بازار شد. یک میان رده که با نمایشگر بی‌ نظیر سوپر امولد و ابعاد ۶.5 در کنار نرخ نوسازی عالی می‌ تواند برای کاربران انتخابی جذاب باشد.

سامسونگ تراشه میان رده ای را بر روی این گوشی خود به کار گرفته است. تراشه‌ ای از شرکت مدیاتک و از نوع Helio G99 که با ۸ هسته می‌ تواند پردازش بازی‌ های محبوب را به خوبی انجام دهد. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و در چند نسخه با حافظه‌ های رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. استفاده از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نیز جذابیت خرید گوشی Galaxy A24 را بالا برده است. دو سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی سایر بخش‌ های این میان رده از نظر دوربین هستند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز سبب می‌ شود که از ظرفیت آن تا بیش از یک روز بتوان بهره برد.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی M33

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ و محصولات ارزان قیمت قرار می‌ گیرد، Galaxy M33 نام دارد. یک گوشی با مشخصات فنی مناسب و طراحی جذاب که برای کاربران انتخابی مناسب است. سامسونگ این محصول خود را با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع TFT LCD روانه بازار می‌ کند. صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ که حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد.

از نظر سخت‌ افزار نیز گوشی گلکسی M33 به لطف بهره‌ گیری از پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۲۸۰ می‌ تواند به خوبی عمل کند. این تراشه ۸ نانومتری با دو هسته توانمند و ۶ هسته اقتصادی کار پردازش بازی‌ های سنگین را انجام می‌ دهد. سامسونگ گوشی Galaxy M33 را با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار کاربران می‌ گذارد. ۴ سنسور دوربین که بر روی قاب گوشی قرار دارند جذابیت خرید گوشی گلکسی M33 را افزایش می‌ دهند. یک گوشی با قیمت مناسب و سنسور 50 مگاپیکسلی و سنسورهای 5 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخيص عمق می تواند به شما امکان عکاسی با کیفیت قابل قبول را بدهد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز بر روی پنل جلوی قرار گرفته که جهت ثبت تصاویر سلفی می‌ تواند گزینه ای کاربردی باشد.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی قرار گرفته تا گیمرها بتوانند مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد از دستگاه استفاده کنند.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی A34

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی سامسونگ A34 است. یک گوشی با طراحی جذاب و امکانات عالی، برای گیمرها و افرادی که علاقه مند عکاسی هستند گزینه‌ ای مناسب خواهد بود. در سال ۲۰۲۳ این گوشی بر پایه اندروید ۱۳ روانه بازار شد صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع SUPER AMOLED در همان گام نخست نشان می‌ دهد که گیمرها می‌ توانند از تصاویر با کیفیت هنگام انجام بازی نهایت لذت را ببرند. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به هیچ عنوان شما را هنگام انجام بازی مأیوس نمی‌ کند.

از نظر قدرت پردازشی نیز تراشه انتخاب شده از شرکت مدیاتک و از نوع دیمنسیتی ۱۰۸۰ به شکلی عمل خواهد کرد که بازی‌ ها با کیفیت بالا و بدون کندی بتوانند اجرا شوند. این تراشه نسبت به پردازنده‌ ای که بر روی گوشی‌ های میان رده دیگر در این رده قیمتی مانند گلکسی M33، بروزتر بوده و می‌ تواند توان بیشتری داشته باشد.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده که در کنار سنسورهای ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4K را به کاربر می‌ دهد. سامسونگ این میان رده خود را با حافظه‌ های داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران می‌ گذارد. علاوه بر این از نظر حافظه رم نیز نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی را می‌ توانید خریداری کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ وات نیز ویژگی‌ های دیگر این گوشی میان رده مخصوص بازی از سامسونگ هستند.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ هستید و بودجه بیشتری برای خرید در اختیار دارید، می‌ توانید به سراغ مدل‌ های زیر بروید. گوشی‌ هایی که سامسونگ با مشخصات فنی بهتر و صفحه نمایشی با کیفیت‌ تر در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تا قیمت ۱۵ میلیون تومان گزینه‌ های زیر هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی A53

برای معرفی بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان در گام نخست به سراغ بررسی گوشی گلکسی A53 می‌ رویم. یک گوشی با صفحه نمایشی بی‌ نظیر و طراحی عالی که پاسخگوی نیازهای کاربران در زمینه‌ های مختلف خواهد بود. سامسونگ این گوشی خود را در سال ۲۰۲۲ و با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی روانه بازار کرد. و به نمایشی با پنل سوپر امولد که در مقایسه با نمایشگرهای AMOLED و IPS LCD کیفیت به مراتب بهتری دارد. این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل شما را یاری می‌ کند تا در هنگام بازی کردن تجربه جذابی داشته باشید. علاوه بر این تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل در اینچ این گوشی نشان می‌ دهد که در این زمینه نیز با یک میان رده بی‌ نظیر مواجه هستیم.

جالب است بدانید که این گوشی برای عکاسان نیز انتخابی مناسب است. به لطف بهره‌ گیری از 4 سنسور، تصاویری که با استفاده از این گوشی ثبت می‌ کنید بسیار جذاب و با کیفیت هستند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق کاربر را یاری می‌ کنند تا تصاویری با بالاترین کیفیت را بتواند ثبت کند.

امکان فیلمبرداری 4K با استفاده از این دوربین‌ ها و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی فراهم شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژر ۲۵ وات بر روی این گوشی مشاهده می‌ کنیم. تراشه ۱۲۸۰ اختصاصی توسط سامسونگ ساخته شده با 8 هسته می‌ تواند بازی‌ های سنگین را به خوبی پردازش کند. حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی سایر ویژگی‌ های این گوشی مخصوص بازی از سامسونگ هستند.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G

گوشی بعدی که می‌ تواند به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان معرفی شود، گوشی سامسونگ گلکسی A54 است. یک میان رده با عملکرد سخت‌ افزاری بی‌ نظیر و طراحی پریمیوم که برای انجام بازی هر آنچه نیاز دارید را به همراه دارد. سامسونگ این میان رده خود را با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد روانه بازار می‌ کند. صفحه نمایشی که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در اینچ برای گیمرها می‌ تواند عملکردی ایده‌ آل داشته باشد. علاوه بر این رزولوشن این صفحه نمایش نیز به شکلی است که بازی‌ های سنگین را با وضوح و کیفیت بالا می‌ تواند اجرا کند.

تراشه اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۳۸۰ را بر روی این گوشی شاهد هستیم. تراشه‌ ای با ۸ هسته که بر اساس معماری ۵ نانومتری ساخته شده و با ۴ هسته توانمند در کنار 4 هسته اقتصادی کار پردازش را به بهترین شکل انجام می‌ دهد. استفاده از حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در کنار حافظه‌ های داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی سبب شده است که کاربران بتوانند از هر نظر با یک گوشی گیمینگ قابل قبول مواجه باشند.

از نظر کیفیت عکاسی و فیلمبرداری نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و همچنین ۵ مگاپیکسلی ماکرو به گونه‌ ای عمل می‌ کند که بتوانید تصاویری با کنتراست عالی و داینامیک رنج گسترده ثبت کنید. امکان فیلمبرداری 4K با این دوربین و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی فراهم شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این گوشی قرار دارد.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا قیمت ۲۰ میلیون تومان عملکردی به مراتب بهتر نسبت به مواردی که نام بردیم خواهند داشت. چند گوشی از سامسونگ می‌ توانند در این دسته قرار گیرند.

گوشی سامسونگ گلکسی A73

یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ در بازار ایران، گوشی گلکسی A73 است. میان رده‌ ای که هیچ چیز از پرچمدارها کمتر ندارد. سامسونگ این گوشی خود را با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی روانه بازار می‌ کند. نمایشگری از نوع AMOLED Plus  SUPERکه نسبت به نمایشگرهای SUPER AMOLED از یک پنل قدرتمندتر بهره می گیرد. از جمله ویژگی‌ های صفحه نمایش این گوشی می‌ توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰ پیکسلی اشاره نمود.

علاوه بر این تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در اینچ بیانگر این است که بازی‌ ها را با جزئیات کامل می‌ توان مشاهده کرد. استفاده از یک تراشه قدرتمند بر روی این گوشی سبب شده که کاربران در هنگام انجام بازی‌ های سنگین بتوانند کیفیت را بر روی High بگذارند. تراشه‌ ای که از شرکت کوالکام انتخاب شده از نوع 5G  Snapdragon 778G بوده که با ۸ هسته به راحتی می‌ تواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را نیز پردازش کند. استفاده از حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی جذابیت خرید گوشی Galaxy A73 را افزایش داده است.

یکی از نقاط قوت و ویژگی‌ های بی‌ نظیر گوشی Galaxy A73، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است. این دوربین در کنار سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق به شکلی عمل می‌ کند که بتوانید به مانند از عکاسان حرفه‌ ای تصاویری جذاب را ثبت کنید. با استفاده از این دوربین‌ ها و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی امکان فیلمبرداری 4K را خواهید داشت. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع و با شارژر ۲۵ وات بر روی این گوشی قرار گرفته است.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

گوشی سامسونگ Galaxy S20

اگر قصد دارید به یکی از گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ در سری S را خریداری کنید و به دنبال انتخاب گزینه‌ ای با قیمت مناسب هستید، توصیه ما به شما بررسی گوشی گلکسی S20 است. این گوشی با طراحی جذاب و بدنه‌ ای از پلاستیک و شیشه مجهز به گواهینامه IP68 شده و از نظر طراحی نیز برای کاربران جذابیت زیادی دارد. سامسونگ این گوشی خود را مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع اولد کرده‌ است. نمایشگری با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰ پیکسل و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که برای انجام بازی بهترین به هیچ عنوان شما را دلسرد نمی‌ کند. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کنار رم ۸ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌ های این گوشی به شمار می‌ روند. استفاده از پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 865 نیز کمک کرده است که گوشی S20 بتواند بازی‌ های سنگین را به راحتی اجرا کند.

گوشی گلکسی اس 20 مجهز به 3 سنسور دوربین شده است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی در کنار دوربین‌ های ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض که در ثبت تصاویر عملکردی بی‌ نظیر دارند. علاوه بر این دوربین سلفی نیز کیفیت بالایی از نظر عکاسی و فیلمبرداری داشته و با استفاده از آن می‌ توانید تصاویری قابل قبول ثبت کنید. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی این گوشی قرار گرفته است.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

قدرتمندترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ ۲۰۲۳

در این بخش قصد داریم بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ و پرچمدارهای ارائه شده توسط این برند را معرفی کنیم. محصولاتی که علاوه بر بازی کردن برای عکاسی نیز عملکردی خارق‌ العاده دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

نخستین گوشی که در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ می‌ تواند خودنمایی کند، گلکسی اس ۲۳ اولترا است. طراحی خارق العاده بدنه با کیفیت پشتیبانی از قلم S Pen، دوربین‌ های شگفت انگیز و تراشه توانمند همه و همه بخشی از قابلیت‌ های این گوشی پرچمدار به شمار می‌ روند. سامسونگ این گوشی خود را با صفحه نمایش ۶.۸ اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X روانه بازار کرده است. یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از حالت‌ های مختلف که برای گیمرها می‌ تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

پردازنده‌ ای که سامسونگ برای این گوشی انتخاب کرده به راحتی هر بازی با گرافیک بالایی را می‌ تواند اجرا کند. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نسل ۲ در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 740 ترکیبی شگفت انگیز ایجاد کرده است. این پردازنده ۸ هسته‌ ای با قدرت بسیار بالا به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید بازی‌ ها را بر روی کیفیت High انجام دهید. علاوه بر این سامسونگ پرچمدار جدید خود را در چند نسخه و با حافظه‌ های داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و 1 ترابایتی روانه بازار می‌ کند. از نظر حافظه رم نیز ۲ نسخه ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی را می‌ توانید خریداری کنید.

بدون تردید دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی جای هیچ صحبتی را باقی نمی‌ گذارد. در کنار دوربین اصلی می‌ توانید سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ را مشاهده نمایید. قابلیت فیلمبرداری 8K یک ویژگی شگفت انگیز بوده که با خرید گوشی Galaxy S23 Ultra به آن دسترسی خواهید داشت. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۲ مگاپیکسلی بوده که عملکردی ایده‌ آل دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر توانمند ۴۵ وات ساعت را می‌ توان بر روی این گوشی مشاهده کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

آخرین گوشی که در لیست بهترین‌ های سامسونگ برای انجام بازی قرار می‌ گیرد، گلکسی S22 Ultra است. یک پرچمدار دیگر با مشخصات فنی بی‌ نظیر که جذابیت زیادی برای کاربران دارد. سامسونگ این پرچمدار را در سال ۲۰۲۲ و با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی در اختیار کاربران گذاشت. یک نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که عملکردی غیر قابل توصیف می‌ تواند اجرا کند. از جمله ویژگی‌ های شگفت انگیز صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 22 اولترا می‌ توان به رزولوشن ۳0۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل آن اشاره نمود.

علاوه بر این تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسلی نیز به خوبی می‌ تواند کیفیت این نمایشگر را به ما نشان دهد. صفحه نمایشی با پشتیبانی از استاندارد  HDR10+و با نرخ ثبت لمس ۲۴۰ هرتز بدون رقیب می‌ تواند یکه‌ تازی کند. سامسونگ این گوشی خود را در دو نسخه از لحاظ تراشه در اختیار کاربران می‌ گذارد. نسخه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برای کاربران در بازار جهانی عرضه می‌ شود. این تراشه ۸ هسته‌ ای توان بی‌ نظیری دارد. از دیگر امکانات این گوشی می‌ توان به حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی اشاره نمود. این سری از پرچمدارهای سامسونگ در نسخه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و 1 ترابایتی به بازار عرضه می‌ شود.

از نظر دوربین این گوشی مخصوص بازی عملکرد بی‌ نظیری دارد. سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده که در کنار سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو جذابیت عکاسی با استفاده از این گوشی را بالا برده‌ اند. امکان فیلمبرداری 8K برای کاربران فراهم شده است. دوربین سلفی گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra نیز ۴۰ مگاپیکسلی بوده که می‌ توانید با استفاده از آن فیلمبرداری 4K را انجام دهید. با استفاده از شارژر ۴۵ وات می‌ توانید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را شارژ کنید.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

جمع‌ بندی

انتخاب بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ از میان محصولات متنوعی که توسط این برند روانه بازار می‌ شود کاری دشوار است. با این حال ما پس از بررسی‌ های فراوان در بازیه های قیمتی مختلف بهترین گوشی‌ ها را به شما معرفی کرده‌ ایم. برای خرید انواع گوشی سامسونگ می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید. امکان خرید اقساطی گوشی موبایل در این فروشگاه برای شما فراهم شده است.

سوالات متداول

قیمت گوشی‌ گیمینگ سامسونگ چگونه است؟

قیمت گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ با توجه به مشخصات فنی و کیفیت آن مشخص می‌ شود.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان چه نام دارد؟

گوشی‌های A24 5G و M33 بهترین محصولات ارائه شده توسط سامسونگ در این بازه قیمتی هستند.

مهمترین نکات هنگام خرید گوشی گیمینگ کدامند؟

کیفیت صفحه نمایش، توان پردازنده و همچنین حافظه رم از جمله نکات مهم هستند که در خرید گوشی گیمینگ باید آن ها را در نظر بگیرید.

برای بازی کردن تراشه اسنپدراگون بهتر است یا اگزینوس؟

بسته به نوع پردازنده گزینه بهتر انتخاب می‌ شود. با این حال تراشه اسنپدراگون پایداری بهتری داشته و در مقایسه با پردازنده‌ های اگزینوس که داغ می‌ شوند، می‌ تواند بهتر باشد.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.