پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

مزایای نصب دوربین مداربسته و راهنمای خرید

پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

مزایای نصب دوربین مداربسته و راهنمای خرید

مزایای نصب دوربین مداربسته و راهنمای خرید

بالا رفتن میزان جرم و جنایت موجب شده که امروزه تجهیزات امنیتی با بالاترین سطح ایمنی در اختیار افراد در مکان های مختلف قرار گرفته شوند. همانگونه که می دانید خرید دوربین مداربسته به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های امنیتی، قابلیت استفاده در شرایط مختلف را دارد. پیشرفت در زمینه تولید دوربین های مدار بسته موجب شده که امروزه در شرایط گوناگون آب و هوایی و مکان های خاص بتوان با نصب این سیستم به بهترین شکل از اتفاقات موجود آگاهی به دست آورد.

در کنار این ویژگی بسیاری از افراد و مدیران شرکت ها ترجیح می دهند برای بررسی میزان عملکرد کارکنان خود از دوربین مداربسته استفاده کرده تا بتوانند فعالیت کارمندان را تحت نظر داشته باشند. نوع ساخت دوربین های مدار بسته به شکلی است که در دورترین فاصله از آن ها با استفاده از گوشی ‌های هوشمند و اینترنت می توان محتواهای ضبط شده را مورد بررسی قرار داد. با توجه به پیشرفت در زمینه تولید دوربین مداربسته، سعی کرده ایم با ارائه راهنمای خرید دوربین به شما کمک کنیم تا متناسب با نیاز خود در مکان های مختلف این سیستم امنیتی را نصب کنید.

مزایای نصب دوربین مدار بسته

بدون تردید حفظ امنیت و ایمنی مکان‌های مختلف از مهمترین نکات به شمار می‌رود. تصور کنید که در فاصله ای دور از خانه خود قرار دارید و قصد دارید امنیت خانه را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به تولید دوربین های شبکه، امروزه به بهترین شکل می توانید در هر نقطه‌ای از جهان که قرار داشته باشید محتوای ضبط شده توسط دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهید.

حتما بخوانید : راهنمای انتخاب و خرید مانیتور

 

از دیگر مزایای نصب دوربین مداربسته در مکان های عمومی می توان به بالا رفتن سطح امنیت اشاره کرد. با توجه به نوع فعالیت این سیستم امنیتی، به راحتی می توانید در مکان ‌های مختلف مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سالن های همایش، پارکینگ های عمومی، موزه ‌ها و چهارراه‌ ها از قابلیت های این سیستم بهره‌مند شوید.

این شرایط کمک کند که میزان جرم به پایین ‌ترین سطح خود در این مکان ها برسد. علاوه بر این، نهادهای امنیتی نیز با استفاده از دوربین مداربسته به خوبی می توانند کنترل شهر و مکان های پر تردد را در اختیار داشته و به راحتی برای دستگیری مجرمان اقدام کنند.

امروزه به شکل گسترده در ساختمان های مختلف و سازمان های صنعتی نصب دوربین مداربسته می ‌تواند به مدیران کمک کند تا فعالیت های کارمندان را تحت نظر داشته باشند. این شرایط موجب می ‌شود که بازدهی کار افراد در شرکت های مختلف به بالاترین سطح برسد. علاوه بر این می توانید با بررسی رفتار کارمندان با ارباب رجوع، در صورت وقوع اتفاقات به بهترین شکل با آن ها برخورد کنید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

چنانچه قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید باید در ابعاد مختلف آن ها را مورد بررسی قرار دهید. امروزه دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری به دسته های مختلف تقسیم می شود. دوربین مدار بسته دام به دوربینی اطلاق می ‌شود که به شکل گنبدی می ‌تواند در مکان های مختلف برای نظارت توسط شما نصب شود.

علاوه بر این، دوربین سوپر دام نیز به شما کمک می کند تا از یک محصول با طرحی فوق العاده سریع استفاده کرده و به صورت زمانبندی بتوانید از قابلیت چرخش آن بهره مند شوید. در کنار این موارد، دوربین مادون قرمز نیز برای دیدن محتویات در شب بهترین شکل عمل خواهد نمود.

راهنمای خرید دوربین مداربسته به لحاظ امکانات

چنانچه قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید باید امکانات به کار رفته در آن را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت تصویر

دوربین های مداربسته با کیفیت متفاوت تولید می ‌شوند. چنانچه قصد دارید در مکان ‌های امنیت بالایی را برقرار کنید بهتر است دوربین انتخاب شده توسط شما وضوح بالایی برای ثبت تصاویر داشته باشد.

لنز دوربین

در کنار این که دوربین خریداری شده توسط شما باید کیفیت بالایی داشته باشد، بررسی لنز آن نیز از نکات دیگر به شمار می ‌رود. امروزه لنزهای متفاوتی برای نصب بر روی دوربین های مدار بسته در اختیار شما قرار داده می شود.

سعی کنید از میان لنز های زوم، وریفوکال و موتورایزر یک گزینه با کیفیت بالا انتخاب کنید.

میزان ظرفیت هارد

هنگام خرید دوربین مدار بسته دقت کنید که هارد و حافظه به کار رفته در آن کیفیت و ظرفیت بالایی داشته باشد. امروزه هاردها به خوبی می توانند حجم زیادی از داده ها را برای شما ذخیره کرده و در هنگام نیاز آن ها را به شما ارائه دهند.

سنسورهای دوربین

برای خرید دوربین مداربسته دقت کنید که سنسورهای به کار رفته در آن با قابلیت های پیشرفته بتوانند امکانات و ویژگی هایی مانند تشخیص حرکت، شناسایی چهره و شمارش افراد داشته باشند. هر کدام از این قابلیت ها می توانند در مکان های مختلف برای شما عملکرد مناسبی ارائه دهند.

دوربین های مدار بسته از لحاظ کاربرد

بسته به مکانی که قصد دارید دوربین مدار بسته را در آنجا نصب کنید، می توانید از مدل های مختلفی استفاده نمایید.

امروزه دوربین های مداربسته سیمی به شما این امکان را می ‌دهند که با استفاده از سوئیچ ها و یک شبکه و تقویت کننده های سیگنال یک دوربین ایده‌آل را در اختیار داشته و آن ها را در مکان ‌های خاص نصب کنید.

علاوه بر این دوربین های آنالوگ نیز که سال هاست مورد استفاده قرار می ‌گیرند و به عنوان متداول ترین دوربین های مدار بسته شناخته می شوند، به خوبی برای ساختمان های مسکونی و تجاری می ‌توانند بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف کنند.

در کنار این مدل ها، دوربین های پروتکل اینترنت نیز عملکردی مشابه دوربین های آنالوگ داشته و شما می توانید تصاویر را واضح تر و با رزولوشن بالاتر مشاهده کنید. از جمله ویژگی ‌های این نوع دوربین می ‌توان به قابلیت بزرگنمایی در آن ها اشاره نمود.

چنانچه قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته را دارید، سعی کنید گزینه انتخاب شده توسط شما از قابلیت وای فای بهره ‌مند باشد. این قابلیت به شما کمک می‌کند که در هر نقطه از جهان که قرار داشته باشید بتوانید نظارت کافی بر مکان مورد استفاده را داشته و به بهترین شکل از سطح ایمنی بالای آن برخوردار شوید.

جمع بندی

بدون تردید انتخاب و خرید دوربین مدار بسته با توجه به اینکه طیف گسترده ای از محصولات، امروزه در بازار ارائه می شوند، کاری دشوار است. با این حال متناسب با نیاز خود و بررسی گزینه ‌های موجود سعی کنید اطلاعات کافی را به دست آورده و اقدام به نصب گزینه ای کاربردی نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.