پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

چرا باید آیفون ۱۳ پرو بخرید؟ راهنمای خرید آیفون ۱۳ پرو

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳

چرا باید آیفون ۱۳ پرو بخرید؟ راهنمای خرید آیفون ۱۳ پرو

چرا باید آیفون ۱۳ پرو بخرید؟ راهنمای خرید آیفون ۱3 پرو 

سپتامبر ۲۰۲۱ اپل با رونمایی از جدیدترین محصول خود نشان داد که کماکان به دنبال پیشرفت در زمینه تولید محصولات خود است. استقبال فوق‌العاده کاربران از این محصول و صف کشیدن آنها برای خرید آیفون ۱۳ نیز گواه بر این است که رضایت بسیار بالایی از محصولات ارائه شده توسط اپل وجود دارد. آیفون ۱۳ پرو بدون تردید امروزه به عنوان بهترین گوشی هوشمند موجود در دنیا شناخته می شود. اگرچه بخش عمده‌ای از افراد، توانایی و قدرت خرید آیفون 13 پرو را ندارند ولی کماکان این گوشی به عنوان یکی از محبوبترین گزینه‌ها برای خرید شناخته می شود. بررسی قابلیت ها و ویژگی های به کار رفته در آیفون 13 پرو نشان می دهد که این محصول در مقایسه با سایر گوشی های پرچمدار، از قابلیت های متنوع تری برخوردار است.

دلایلی که باید آیفون ۱۳ پرو بخرید؟

همانگونه که عنوان کردیم بدون شک تا به امروز بهترین گوشی هوشمند ارائه شده در بازار، گوشی آیفون 13 پرو به شمار می رود. عملکرد فوق‌العاده این گوشی در کنار دوربین های خارق العاده نشان از خرید یک محصول کاربردی خواهند داد. علاوه بر این موارد، ظاهر بسیار زیبای آیفون ۱۳ پرو کمک می‌کند تا از جنبه‌ های مختلف محصولی کامل را در اختیار داشته باشید. سخت افزار بسیار قوی که اپل در این محصول خود به کار برده کمک می‌ کنند تا یک محصول فوق العاده با امکانات کامل در اختیار کاربران قرار داده شود. با وجود این که برخی از کاربران بر این باورند که این نسخه ارائه شده توسط اپل یک نسخه ارتقا یافته از محصول پیشین یعنی آیفون ۱۲ پرو است، ولی در برابر پرچمداران سایر برندها به راحتی می‌تواند خود را گزینه ای موفق‌تر معرفی نماید.

صفحه نمایش خیره کننده به کار رفته در آیفون ۱۳ پرو در کنار باتری قدرتمند یکی از بهترین گوشی های موجود در جهان و شاید بهترین آن ها را معرفی خواهند کرد.

طراحی چشم نواز

با وجود اینکه طراحی آیفون ۱۳ پرو در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو تغییرات چندانی ندارد ولی قاب فولادی ضد زنگ به کار رفته در این محصول، جلوه‌ ای فوق‌ العاده به آن بخشیده است. ظریف ترین تغییر در طراحی این مدل از گوشی های اپل نسبت به نسخه های پیشین، بریدگی موجود در آن شناخته می‌شود. بریدگی به کار رفته در این گوشی عمیق تر و کوچک تر از نسخه های قبلی به سمت صفحه نمایش کشیده می شود. هر دو قسمت پشت و جلوی گوشی آیفون ۱۳ پرو از شیشه سرامیکی استفاده کرده و در اطراف آن یک نوار فولادی ضد زنگ قرار می گیرد.

در دو طرف پورت لایتنینگ می‌توانید بلندگوهایی مشاهده کنید که با قابلیت و قدرت بالا، در اختیار شما قرار گرفته اند.

صفحه نمایش بی نظیر

صفحه نمایش ۶.۱ اینچی شفاف و روشن و استفاده از فناوری ۱۲۰ هرتزی پروموشن ProMotion عملکرد آن را بسیار نرم تر و فشرده تر نشان می دهد. در کنار صفحه نمایش فوق العاده که موجب سریع تر شدن عملکرد گوشی شده، استفاده از پردازنده قدرتمند به کار رفته A15 Bionic این امکان را می دهد که هر دیتایی به راحتی کنترل شود.

حافظه

فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی کمک می کند تا برای عکس ها و برنامه های فراوانی بتوانید فضای مورد نیاز را فراهم نمایید.

دوربین

بدون تردید یکی از مهمترین نکاتی که موجب محبوبیت گوشی های اپل و انواع آیفون های موجود در بازار شده است، وجود دوربین های فوق‌العاده خواهد بود.

این سری از محصولات آیفون با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و حمایت شدن توسط دو دوربین فوق عریض و یک لنز تله فوتو، قابلیتی فوق العاده را به همراه خواهد داشت. این سه ماژول به کار رفته با دقت بالا و توانایی خیره‌کننده در نمایش جزئیات، بهترین تصاویر را ثبت می کنند. لنز تله فوتوی به کار رفته در این گوشی با بهره مندی از حالت ماکرو و قابلیت تنظیم خودکار کمک می‌ کند تا برای ثبت تصاویر فوق‌العاده به راحتی عمل کنید.

سایر ویژگی ها

علاوه بر مواردی که بیان کردیم و می‌توانند شما را ترغیب به خرید آیفون ۱۳ پرو کنند، برخی دیگر از مولفه ها و مشخصات نیز به عنوان مهمترین ویژگی های این محصول جدید ارائه شده توسط اپل می توانند بیان شوند. به عنوان مثال تراشه به کار رفته در گوشی آیفون ۱۳ پرو و پردازنده جدید A15 Bionic این امکان را می دهد که قوی ترین پردازنده ای که تاکنون اپل برای محصولات خود به کار برده است را در این گوشی در اختیار داشته باشید.

اپل سعی کرده در رونمایی از این محصول خود نقطه ضعف همیشگی موجود در گوشی ها یعنی باتری ضعیف را نیز ارتقا داده و با به کار بردن باطری فوق العاده در مقایسه با محصولات قبلی، کاربران را با محصول کامل مواجه کند. این گوشی مقاوم از یک باتری ۳۰۹۵ میلی‌ آمپرساعتی بهره می‌ برد. فراموش نکنید مدل پرومکس ارائه شده توسط اپل برای آیفون ۱۳ با یک باتری فوق العاده قدرتمندتر و با ظرفیت ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آیا قیمت گذاری آیفون ۱۱ پرو مناسب است؟

اگر بخواهیم به لحاظ قیمت محصولات ارائه شده توسط برندهای مختلف گوشی ها را دسته بندی کنیم، بدون تردید محصولات ارائه شده توسط آیفون با قیمت گذاری نامتوازن تری نسبت به دیگر برندها در بازار عرضه می شوند. فراموش نکنید که کیفیت بسیار بالای محصولات اپل به خوبی می تواند پاسخگوی هزینه های پرداختی توسط شما باشد. در حالت کلی تمام محصولات موجود که توسط اپل روانه بازار شده‌اند با قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سایر برندها به فروش می رسند.

بررسی کلی

اگرچه قیمت‌گذاری محصولات آیفون در کشور برای خرید توسط هر کاربر نمی تواند مناسب باشد ولی قابلیت های به کار رفته در آیفون ۱۳ پرو هر کاربری را ترغیب به خرید خواهد نمود. این گوشی هوشمند با طی کردن یک مسیر جدید برای کاربران  و با تراشه و همچنین پردازنده های منحصر به فرد، بالاترین کیفیت را به همراه دارند. در حالت کلی اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید و توانایی پرداخت هزینه های بالا را دارید، توصیه ما به شما خرید آیفون ۱۳ پرو است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.