پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی شیائومی

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰

راهنمای خرید گوشی شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی از نظر کیفیت و قیمت چگونه است؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با کیفیت و قیمت و همچنین مشخصات و ویژگی های گوشی شیائومی آشنا کنیم تا شما با مطالعه ی این مقاله آگاهی و اطلاعات زیادی را از خرید این گوشی به دست آورید.

خوب است بدانید که گوشی شیائومی در دوسری MI و Redmi وجود دارد. سری  MI بیشتر بر روی گوشی هایی که قابلیت متوسط و عالی را دارا هستند کاربرد دارد و فرد باید پول بیشتری را بابت خرید این مدل بدهد. شما برای خرید این گوشی پول بیشتری را نسبت به سری ردمی می دهید اما در ازای پولتان مدت زمان بیشتری می توانید از گوشی خود استفاده کنید.

اصلی ترین عضو خانواده ردمی، ردمی نوت و K می باشد. خوب است بدانید که این زیر برند تلاش می کند تا با کاهش قیمت گوشی و همچنین بالا بردن امکانات و مزایای آن گوشی با بهترین کیفیت و قیمت کمتر به شما ارائه دهد.

انواع گوشی شیائومی عبارتند از:

ردمی 8آ:

یکی از به صرفه ترین و ارزان ترین گوشی شیائومی ردمی A8 می باشد. اما نسبت به مدل های ردمی دارای قابلیت های کمتری می باشد.

این گوشی 188 گرم وزن دارد و سایز صفحه نمایش آن 6.2 اینچ می باشد و کیفیت صفحه نمایش قابل قبولی با توجه به قیمتی که پرداخت می کنید دارد.

سی پی یو اسنپدراگون 439 می باشد که برای همچنین گوشی با توجه به قیمت آن خیلی خوب می باشد. و همچنین دارای اندروید 9 می باشد.

ردمی 8:

همانطور که می دانید سری ردمی در رده های پایین و با قابلیت های بالا می باشند ردمی 8 می تواند به راحتی تا دو سال برای شما کار کند و کارهای  شما را به خوبی راه بیاندازد. این گوشی دارای دو دوربین می باشد و سایز صفحه نمایش آن 6.22 اینچ می باشد و دارای کیفیت اچ دی می باشد.

همچنین دارای سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی می باشد.

ردمی نوت 9 اس:

خوب است بدانید که این گوشی برای اولین بار در کشور هند معرفی شده است. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات فنی نسبت به سایر گوشی ها بهتر می باشد.

اسنپدراگون آن 720 جی می باشد و دارای اندروید 10 می باشد. وزن این گوشی 209 گرم می باشد و سایز صفحه نمایش آن 6.67 اینچ می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

باتری آن 5020 میلی آمپر می باشد و دوربین عقب آن 49 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل می باشد.

می نوت 10:

این گوشی اولین گوشی جهان با دوربین 108 مگاپیکسل می باشد و دارای اندروید 10 نیز می باشد و دوربین جلوی این گوشی 32 مگاپیکسل می باشد و سایز صفحه نمایش این گوشی زیبا 6.47 اینچ می باشد و وزن آن 208 گرم است. باتری این گوشی جذاب 5260 میلی آمپر می باشد و ترکیب آن با اسنپدراگون 730 یک شارژدهی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین سنسور اثر انگشت این گوشی بر روی صفحه نمایشگر می باشد که سرعت و دقت بسیار بالایی نیز دارد.

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.