پربازدیدترین مطالب

سبک زندگی و سلامت

معرفی بهترین رمان های جهان

دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۰

معرفی بهترین رمان های جهان

معرفی بهترین رمان های جهان 

اگر از علاقه مندان به خواندن کتاب و داستان های بلند هستید، بدون تردید هنگام مراجعه به کتابخانه و کتابفروشی باید تعداد زیادی از رمان های جهان را بررسی کرده تا کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید. تماشای فهرست بهترین رمان های جهان می تواند هر کسی را هیجان زده و شگفت انگیز کند. امروزه می توانید فهرست های متنوع و مختلفی را در مورد کتاب‌ های مختلف و بهترین رمان های جهان بررسی کرده و متناسب با سلیقه خود، روی به خرید کتاب‌های مدنظر بیاورید. در این بین برخی از رمان های موجود به عنوان محبوب ترین و بهترین رمان های جهان شناخته می شوند. انتخاب و خواندن هر کدام از این کتاب ها می تواند جذابیت خاصی داشته باشد. با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین و محبوب ترین رمان های جهان، اطلاعات کافی به شما در این زمینه ارائه دهیم.

بهترین رمان های جهان کدامند؟

هر ساله وب سایت های مختلف با بررسی نظرات افراد و کتاب خوان ها در نقاط مختلف جهان، به انتخاب بهترین رمان های جهان می‌پردازند. با این حال انتخاب گاردین برای بهترین رمان های جهان گزینه های زیر بودند.

دن کیشوت

بدون تردید یکی از بهترین رمان های جهان از گذشته تا به امروز، رمان دن کیشوت بوده است. این رمان که خلق شده توسط میگل سروانتس کشور اهل اسپانیا یک داستان جذاب را با خود به همراه دارد. دن کیشوت یک شوالیه آرام است که با سانچو پانزا به عنوان خدمتکار خود توانسته مخاطبان بسیاری را از نقاط مختلف جهان به خود جذب کند. اگر تاکنون این رمان را نخوانده باشید و به دنبال انتخاب یک رمان هستید، توصیه ما به شما خرید این کتاب بوده تا بتوانید یک داستان جذاب را مرور کنید.

رابینسون کروزوئه

یکی دیگر از رمان های محبوب جهان که توسط دانیل دفو نویسنده انگلیسی به عرصه کتاب و رمان معرفی شده است، رمان رابینسون کروزوئه نام دارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این رمان هم گام با دن کیشوت می ‌تواند به عنوان بهترین رمان جهان معرفی شود.

کشتن مرغ مینا

اگر به دنبال یک داستان خاص هستید، رمان کشتن مرغ مینا توصیه ما به شما خواهد بود. این رمان که از زبان دختر سفید پوستی روایت می شود و در آن به دفاع از یک جوان سیاه پوست می‌پردازد به بهترین شکل می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. مردم این شهر یک مردم نژادپرست و خودپسند معرفی شده اند. این دختر سفید پوست یک دختر بی باک و با قدرت است و سعی در دفاع از عدالت و انسانیت در مقابل نفرت و خشونت نژادی، تعصب و ریاکاری دارد.

خانم دالاوی

رمان خانم دالاوی یکی از زیباترین رمان های بیان شده از زبان کلاریسا دالاوی است. نوع نوشتن این رمان به شکلی است که خواننده تصور می ‌کند هم پای راوی در خیابان های لندن قدم می زند. علاوه بر این به گونه‌ ای شما را می‌ت واند مجذوب کند که تصور می کنید در محله ‌های شهر لندن قدم زده و آدم‌ ها را با افکار و احساسات مختلفی مشاهده خواهید کرد.

یک پرتقال کوکی

اگر علاقه مند به خواندن رمان های علمی و تخیلی هستید، رمان پرتقال کوکی یک رمان علمی، تخیلی و آینده نگر به شمار می رود. این رمان ماجراهای یک پسر ۱۵ ساله به نام الکس را شرح می دهد که سردسته یک گروه خلافکار است و به ضرب و شتم، جیب ‌بری، دزدی و حمله به افراد بی خانمان می ‌پردازد. این پسر داستان های خارق العاده ای را رقم خواهد زد. این رمان بر اساس فیلمنامه ای به به قلم استنلی کوبریک نوشته شده است.

تام جونز

بدون تردید یکی دیگر از بهترین رمان های جهان که داستان یک کودک یتیم را بیان می کند و به قلم هندی فیلدینگ نوشته شده است، رمان تام جونز نام دارد. این رمان ماجراهای زندگی یک پسر بچه یتیم در قرن هفدهم را روایت می‌کند. نوع نوشتن این رمان به شکلی است که مسائل پیرامون زندگی این کودک و ماجراهای عشقی را می توانید با تب و تاب خاصی مشاهده کنید.

کلاریسا

یکی از طولانی ترین رمان های جهان و در عین حال محبوب ترین و بهترین رمان های نوشته شده توسط ساموئل ریچاردسون رمان کلاریسا نام دارد. این رمان که به زبان انگلیسی نوشته شده است، نکات جالب توجهی را به خوانندگان ارائه می دهد. جذابیت این رمان به شکلی است که بدون تردید با خواندن صفحات سعی در خواندن بقیه صفحات در کمترین زمان خواهید داشت.

گوسفند سیاه

برخلاف نام این رمان، داستانی عاشقانه می تواند جذابیت خاصی برای علاقه مندان به رمان خوانی و کتابخوانی داشته باشد. گوسفند سیاه، کتاب نوشته شده توسط اونوره بالزاک نویسنده نامدار فرانسوی است. این رمان داستان دو رقیب عشقی را برای رسیدن به یک زن اغواگر بیان می کند. کیفیت این رمان به شکلی است که در جشنواره‌ های مختلفی تمجید و تعریف های فراوانی از آن به عمل آمده است.

کنت مونت کریستو

بدون تردید الکساندر دوما یکی از پیشتازان در زمینه نوشتن رمان های جذاب شناخته می‌شود. رمان کنت مونت کریستو و یکی دیگر از رمان های جذاب الکساندر دوما بوده که با محتوای هیجان انگیز و دلهره آور می تواند برای خوانندگان و علاقه مندان جذابیت بالایی داشته باشد. نوشتن این کتاب و سبک آن به شکلی است که مخاطب تا انتها باید هیجان و دلهره را به همراه خود داشته باشد.

دیوید کاپرفیلد

از دیگر نویسنده های برتر در زمینه کتاب نویسی و نوشتن رمان، بدون تردید چارلز دیکنز بزرگ خواهد بود. دیوید کاپرفیلد یکی از رمان های معروف به نوشته شده توسط این نویسنده، داستانی جذاب و ماجراهایی شگفت انگیز با خود به همراه دارد. در این بین فراموش نکنید برخی از بخش های رمان دیوید کاپرفیلد به عنوان یکی از بهترین رمان های جهان، شباهت زیادی به زندگی چارلز دیکنز دارد.

موبی دیک

جذابیت و متفاوت بودن این رمان را از همان کلمه و جمله اول نوشته شده در آن می توانید درک کنید. اسماعیل خطابم کنید؛ این جمله به عنوان نخستین جمله در رمان مشهور موبی دیک یا نهنگ بحر نوشته شده توسط هرمان ملویل بیان شده است. در میان دوستداران ادبیات و خوانندگان رمان، این اثر به عنوان یکی از محبوب ترین و درخشان ترین نوشته ها شناخته می شود.

آنا کارنینا

محال است که از علاقه مندان به کتابخوانی باشید و تاکنون با نام لئو تولستوی بزرگ آشنایی پیدا نکرده باشید. یکی از معروف ترین رمان های نوشته شده توسط این نویسنده، رمان آناکارنینا نام دارد. این رمان با محتوای جذاب به شرح ماجراها و روابط موجود در روزگار اشرافی روسیه می پردازند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.