پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴

راهنمای خرید ساعت هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند

در دنیای امروز رقابت بر سر هوشمند شدن، هر روز چشمگیرتر از قبل می‌شود و طیف وسیع‌تری از لوازم، به مجموعه‌ی گجت‌های هوشمند افزوده می‌شوند. یکی از این لوازم که به‌ مرور از دنیای کلاسیک خود دور شده و وارد عرصه مسابقات هوشمندی شد، ساعت مچی بود. به عنوان راهنمای خرید ساعت هوشمند باید بگوییم که هنوز هم برخی‌ها تصور می‌کنند که ساعت هوشمند یک کالای لاکچری است. اما علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و بسیاری دیگر از کاربران این ساعت ها، چنین دیدگاهی ندارند. از این رو از برندهای معروف مثل اپل و سامسونگ گرفته تا تولیدکنندگان سنتی ساعت، همه و همه وارد عرصه تولید این ساعت ها شده اند تا پیام‌های هشدار، اپلیکیشن‌ها و بسیاری امکانات دیگر را بر روی مچ دست شما بیاورند!

این ساعت‌ها آپشن‌های بسیاری از قبیل کنترل‌های محدود بر روی گوشی را در دسترس کاربران می گذارند. از آن جمله می‌توان به کنترل موسیقی در حال پخش، اعلان‌های صوتی و تصویری، کنترل دکمه‌ی شاتر دوربین هنگام عکاسی، امکان رویت شماره افراد تماس‌گیرنده و پیام های دریافتی و خیلی قابلیت های دیگر اشاره کرد؛ به ‌مرور زمان هم به این آپشن ها افزوده می‌شود.

چند سال پیش، ساعت‌های هوشمند چندان قابل توجه و استقبال قرار نمی گرفتند اما امروزه به شدت در حال توسعه و پیشرفت هستند و به عنوان راهنمای خرید ساعت هوشمند می توان گفت، جای خود را در بین گجت‌های دیجیتال باز کرده اند.

توصیه های کاربردی در رابطه با خرید ساعت های هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند به شما می گوید، مواردی هستند که جزو فاکتورهای مهم و تعیین‌کننده محسوب می‌شوند. به طور مثال کیفیت مطلوب نمایشگر و خوانایی آن به ویژه زیر نور خورشید، عامل مهمی است که اگر به آن توجه کافی را نداشته باشید ممکن است خیلی زود از خرید خود پشیمان شوید.

این ساعت‌ها قرار است قابلیت‌های نرم‌افزاری به شما ارائه دهند که یک ساعت معمولی امکان ارائه آنها را ندارد؛ پس توان سخت‌افزاری مناسب برای پردازش روان سیستم عامل و نیز سیستم نرم‌افزاری قدرتمند و برنامه‌های کاربردی مختلف و متنوع، از عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید شما خواهند بود. اما بزرگ‌ترین مشکلی که ساعت‌های هوشمند دارند، باتری آن‌ها است که فعلا در این ویژگی، همه آنها تقریبا یک یا یک و نیم روزه شارژدهی دارند. عامل زیبایی هم که در خرید ساعت همواره جای مخصوص خود را دارد و لازم به یادآوری آن نیست. در ادامه این راهنمای خرید ساعت هوشمند به بررسی برترین مدل‌ موجود در بازار یعنی اپل واچ می پردازیم.

راهنمای خرید ساعت هوشمند، اپل‌ واچ

در سال ۲۰۱۵ میلادی، یکی از بالغ‌ترین مدل های این ساعت‌ با سیستم عامل انحصاری Watch OS توسط کمپانی اپل به دنیای فناوری دیجیتال معرفی شد. این ساعت در چند مدل عرضه شد که به غیر از جنس پوشش محافظ صفحه و فلز استفاده شده در بدنه‌ی ساعت، تفاوت چندان فاحشی با هم ندارند. سیستم عامل Watch OS  یک سیستم عامل کاملا پخته و جذاب بوده و منحصر به اپل ‌واچ می باشد که در آخرین به‌روزرسانی بهبودهایی نیز در آن دیده میشود و به کارایی‌ها و قابلیت های آن افزوده شده است.

صفحه نمایش با کیفیت و خوانا، طراحی فوق العاده زیبا و جذاب، استانداردهای ساخت بالا، همگام‌سازی مطلوب با گوشی و از همه مهم‌تر بازارچه‌ ای سرشار از برنامه‌های اختصاصی اپل‌واچ به عنوان اساسی ترین آپشن های این ساعت هوشمند خفن محسوب می‌شوند.

البته به عنوان راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان هم خبر خوبی برایتان داریم، اگر اهل استفاده از آیفون‌ها نیستید، می‌توانید از بین اسمارت واچ های تولید شده توسط برند‌های متنوع دیگر که هم آپشن های مناسبی دارند و هم قیمت مقرون به صرفه، یکی را انتخاب کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.