پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

معرفی گوشی های هوشمند سامسونگ و شیائومی تا ۵ میلیون تومان

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵

معرفی گوشی های هوشمند سامسونگ و شیائومی تا ۵ میلیون تومان

معرفی گوشی های هوشمند سامسونگ و شیائومی تا 5 میلیون تومان

همان طور که می دانید امروزه گوشی های هوشمند جزء یکی از ابزارهای مهم و کاربردی زندگی ما شده است و با توجه به افزایش روز افزون قیمت آن ها در بازار نیاز است در زمان خرید اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم مدلی انتخاب کنیم که امکانات و قیمت مناسبی داشته باشد.

کمپانی های مختلفی در سال های گذشته محصولات خود را به بازار ارائه داده اند که کمپانی های سامسونگ و شیائومی جزء پر طرف دار ترین و پرفروش ترین کمپانی های دنیا در تولید و عرضه گوشی های موبایل هستند. خوشبختانه این دو توانسته اند گوشی های هوشمند میان رده ی خوبی را روانه بازار کنند و نظر خیلی از کاربران را جلب نمایند

گوشی های هوشمند کدام کمپانی مقرون به صرفه تر هستند؟

 در این مطلب قصد داریم معروف ترین و پرکاربردترین گوشی های هوشمند سامسونگ و شیائومی تا قیمت 5 میلیون را معرفی کنیم تا شما بتوانید خرید آسان و با قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9

شیائومی ردمی نوت 9 یکی از بهترین و پرطرف دارترین گوشی های کمپانی شیائومی است و دلیل آن هم ارائه امکاناتی بیشتر از قیمت آن می باشد. از امکانات فوق العاده این گوشی می توان به صفحه نمایش عریض با دقت Full HD، باتری با طول عمر طولانی 5020 میلی آمپر، چهار دوربین برای عکس برداری از حالت های مختلف اشاره کرد. این گوشی 64 گیگابایتی با رم 3 گیگابایتی با قیمتی کمتر از 4 میلیون به بازار ارائه می شود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10

ردمی نوت 10 نسخه ارتقا یافته ردمی نوت 9 است که قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است. از بزرگ ترین برتری آن نسبت به نسخه قبلی می توان به صفحه نمایشگر AMOLED آن اشاره کرد که دارای کیفیت بالایی است. هم چنین این گوشی از فناوری شارژ سریع 33 واتی ، اندروید 11 و بلندگوهای استریو بهره می برد. شیائومی ردمی نوت 10 با قیمت کمتر از 5 میلیون به بازار عرضه می گردد.

گوشی شیائومی ردمی 9C

شیائومی ردمی 9C یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های هوشمند شیائومی با قیمت زیر 5 میلیون است که توانسته است نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند. پشتیبانی از فناوری NFC، پردازنده Media Tek Helio G35، باتری بزرگ 5000 میلی آمپری و سیستم دوربین سه گانه از جمله امکانات فوق العاده آن محسوب می شوند.

جنس قاب پشتی این گوشی از مواد پلاستیکی با دوامی است و در سه رنگ خاکستری، آبی و نارنجی به بازار ارائه شده است. کمپانی شیائومی توانسته است این گوشی های هوشمند را با کیفیت بالایی در اختیار کاربران قرار دهد و زیبا طراحی شده است به گونه ای که در پشت آن یک ماژول مربعی شکل قرار داده شده است که دوربین سه گانه و فلش led در آن جای گرفته است و اسکن اثر انگشت در قسمت مرکزی آن تعبیه شده است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی برابر با 6.53 اینچ با وضوح +HD( 720*1600 پیکسل) است و با ترکیبی از رنگ های درخشان طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید در هوای آفتابی از آن استفاده کنید.

شیائومی ردمی 9C قدرت خود را از پردازنده Helio G35 دریافت می کند که این پردازنده دارای 8 هشته با سرعت 2.3 گیگاهرتز می باشد و با کارت گرافیکی powerVR8320 هماهنگ است. به واسطه پردازنده قوی و کارت گرافیکی که دارد شما بتوانید به آسانی سنگین ترین بازی ها را با آن داشته باشید.

این گوشی در دو حافظه 2 و 3 گیگابایتی رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی طراحی شده است و علاوه براین دارای حافظه خارجی قابل ارتقا تا 512 گیگابایت می باشد. وضوع تصویر این گوشی 13 مگاپیکسل است و تصاویر با کیفیتی را در اختیار شما می گذارد. باتری 5000 میلی آمپری آن به شما این اطمینان خاطر را می دهد تا با خیال راحت تا دو روز از آن استفاده کنید. مزیت اصلی خرید شیائومی ردمی 9c قابلیت NFC آن است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A10s

سامسونگ Galaxy A10s یکی از مقرون صرفه ترین گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ است. این گوشی طراحی زیبایی دارد و بسیار خوش دست است. ابعاد صفحه نمایش آن 6.2 اینچ، حافظه داخلی 32 گیگابایت، دوربین 13 مگاپیکسلی می باشد. جدیدترین نسخه اندروید بر روی این گوشی نصب شده است و جنس قاب پشت آن از پلاستیک است. بهره گیری از باتری فوق العاده قوی، حسگر اثر انگشت نیز از سایر ویژگی های این گوشی است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M11

Galaxy M11 یکی دیگر از گوشی های هوشمند سامسونگ با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان است که طراحی زیبا و قیمت مناسبی دارد. صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچی با پنل pls tft می باشد. از سایر ویژگی های این گوشی می توان به قابلیت حسگر اثر انگشت، باتری 5000 میلی آمپری و دوربین 13 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.