پربازدیدترین مطالب

بازی و سرگرمی

معرفی ۲۵ تا از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰

معرفی ۲۵ تا از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

دانلود بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید این امکان را به شما می‌ دهد که در صورت عدم دسترسی به اینترنت بتوانید مشغول به انجام بازی شوید. همانگونه که می‌ دانید امروزه برای گوشی موبایل اندروید بازی‌ های مختلف آفلاین و آنلاین عرضه می‌ شوند. کاربر به سادگی می‌ تواند با استفاده از بازی‌ های آفلاین اندروید، روی به انجام گزینه مورد علاقه خود بیاورد. در واقع یکی از مواردی که بخش زیادی از کاربران همواره پیگیر آن بوده‌ اند، انجام بازی به صورت کاملا آفلاین است. در فروشگاه پلی استور و همچنین فروشگاه‌ های داخلی مانند بازار و مایکت قادر هستید لیستی از انواع بازی‌ ها را بررسی کرده و روی به دانلود و نصب آن ها بیاورید.

در این میان انتخاب محبوب‌ ترین بازی‌ های آفلاین اندروید به سادگی صورت نمی‌ گیرد. دسته‌ های مختلفی از بازی‌ های آفلاین ایرانی و بازی‌ های آفلاین کم حجم با سبک ریسینگ، ورزشی، ماجراجویی و جنگی را می‌ توانید بررسی کرده و انتخاب خود را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید تا سال ۲۰۲۳ بپردازیم.

بازی Hill Climb Racing

بدون تردید اگر به دنبال دانلود یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید هستید، می‌ توانید به سراغ بازی Hill Climb Racing بروید.

این بازی با سبک ریسینگ از استودیو Fingersoft ارائه شده است. بدون اتصال گوشی خود به اینترنت قادر هستید که مشغول به انجام یک بازی متفاوت شوید. در این بازی سرگرم کننده درون خودرویی قرار گرفته و مشغول به انجام بازی خواهید شد. کاراکتر باید رانندگی را با دقت بالایی انجام داده و از مسیرهای ناهموار گذر کند. فراموش نکنید که علاوه بر دقت باید با سرعت مطلوب نیز مشغول به رانندگی شده تا در کنار تصادف نکردن و واژگون نشدن بنزین خودرو شما نیز به اتمام نرسد. این بازی رایگان بوده و تنها برای دسترسی به قابلیت‌ های مختلف می‌ توانید خرید درون برنامه‌ ای را انجام دهید.

بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

اگر به دنبال دانلود بازی آفلاین اندرویدی با سبک اکشن هستید، توصیه می‌ کنیم به سراغ بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG بروید.

این بازی از استودیو گیم لافت ارائه شده و از جمله بازی‌ هایی به شمار می‌ رود که برای پلتفرم‌ های مختلف روانه بازار شده است. یک بازی اکشن هک اند اسلش تا ساعت‌ ها می‌ تواند شما را سرگرم نماید. به هیچ عنوان کاربر برای تجربه این بازی نیاز به اتصال گوشی خود به اینترنت نخواهد داشت.

داستان بازی جذابیت بالایی دارد. این بازی حول سرزمینی چرخیده می‌ شود که در احاطه یک ارتش تاریک قرار گرفته است. این سرزمین رو به نابودی می‌ رود. به همین علت کاراکتر باید در نقش قهرمان داستان وارد شده و برای از بین بردن ارتش تاریکی اقدام نماید. از جمله ویژگی‌ های بارز بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های اکشن آفلاین اندروید می‌ توان به بهره‌ مندی از کاراکترهای متنوع اشاره نمود. در ابتدای بازی باید با انتخاب کلاس مورد نظر به جنگ با دشمنان رفته و پس از دریافت XP قادر به آزادسازی مهارت‌ های متنوع دیگر خواهید بود. گرافیک چشم نواز این بازی را می‌ توان یکی دیگر از ویژگی‌ های آن در نظر گرفت.

بازی Bloons TD 6

برای دانلود یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید در سبک اکشن_ماجراجویی توصیه می‌ کنیم به سراغ بازی Bloons TD 6 بروید.

در سال ۲۰۰۷ استودیو نینجا کیوی تصمیم گرفت به سراغ عرضه نخستین نسخه از این بازی برود. با توجه به استقبال بسیار بالایی که کاربران در مدت زمان کوتاهی از این بازی به عمل آوردند، این استودیو به سراغ ارائه نسخه‌ های بعدی آن نیز رفت. هم اکنون می‌ توانید سری ششم از بازی‌ های Bloons TD را دریافت کنید.

با بررسی‌ های صورت گرفته مشخص شده است که آخرین نسخه از این بازی نسبت به نسخه‌ های پیشین جذابیت بالایی دارد. گیم پلی این بازی و ساختار داستانی آن بسیار جذاب بوده و ما را ملزم کرد که در فهرست بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید آن را بگذاریم.

بازی Bloons TD 6 برای تمام سنین ارائه شده است. ساختار بازی به شکلی است که به مانند بازی‌ هایی که باید از قلعه خود دفاع کنید، مشغول به انجام آن خواهید شد. در عین حال باطن گیم پلی بازی Bloons TD 6 سرگرم کننده‌ تر و ساده‌ تر بوده و کاربران در هر سن و سالی حس و حال بامزه و جالبی خواهند داشت.

بازی Eternium

یکی از جذاب‌ ترین بازی‌ های آفلاین اندروید در سبک نقش آفرینی بازی Eternium است.

این بازی با المان‌ های هک اند اسلش و در سبک نقش آفرینی_اکشن جذابیت بسیار بالایی دارد. کاربر قادر است که در ابتدای بازی از میان ۳ کلاس جایزه بگیر، جنگجو و یا جادوگر انتخاب خود را انجام دهد. در ادامه پس از انتخاب سلاح مورد نظر مانند چوب جادو و شمشیر می‌ توانید به مبارزه با دشمنان بپردازید. کاربر برای عبور از مراحل مختلف می‌ تواند از سلاح‌ های دیگر مانند خنجر و پیستول نیز کمک بگیرد.

بازی GRID Autosport

برای انتخاب بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید در سبک ریسینگ باید چندین گزینه را بررسی کنیم. در عین حال بازی GRID Autosport می‌ تواند در لیست مورد نظر ما قرار گیرد. این بازی توسط استودیو فرال اینتراکتیو عرضه شده است. علاقمندان به بازی‌ های ماشین سواری می‌ توانند به سراغ این گزینه بسیار مناسب بروند.

از جمله ویژگی‌ هایی که موجب شده است ما بازی GRID Autosport را در لیست محبوب‌ ترین بازی‌ های آفلاین اندروید قرار دهیم، بهره‌ گیری از ماشین‌ ها و مسیرهای متنوع به شمار می‌ رود. این بازی به شکل طراحی شده که کاربر به ۱۰۰ اتومبیل مختلف دسترسی داشته و قادر به انجام مسابقه در ۱۰۰ مسیر جذاب خواهد بود. طراحی اتومبیل‌ ها به بهترین شکل صورت گرفته و با نصب کردن این بازی بر روی گوشی هوشمند خود تجربه خوبی خواهید داشت. از دیگر ویژگی‌ های بازی GRID Autosport می‌ توان به تغییر سختی آن اشاره نمود. کاربران تازه وارد برای اینکه هنگام انجام بازی GRID Autosport دچار مشکل نشوند قادر به کم کردن درجه سختی بازی هستند.

بازی Kingdom Rush Vengeance

تقاضا برای دانلود بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید در سبک استراتژی نیز بالا است.

در این میان چندین گزینه وجود دارند که می‌ توانید آن ها را بررسی کنید. بازی Kingdom Rush Vengeance با سبک استراتژیک از جمله گزینه‌ هایی بوده که برای نوجوانان و جوانان می‌ تواند انتخابی ایده‌ آل به شمار رود. یکی از ویژگی‌ های جذاب این بازی نقش منفی کاراکتر خواهد بود. برخلاف اکثر بازی‌ هایی که در سبک استراتژی عرضه شده‌ اند و کاراکتر نقش یک قهرمان را بازی می‌ کند تا بتواند برای از بین بردن شخصیت شرور اقدام نماید، در این بازی کاملا گیم پلی متفاوتی تجربه خواهید نمود. شما باید با در دست گرفتن هدایت یک شاه شرور از سرزمین خود در برابر هجوم قبایل مختلف مانند وایکینگ‌ ها دفاع کنید. پس از آن با از بین بردن این قبایل باید کارهای پلید خود را همچنان ادامه دهید. آیتم‌ های مختلفی در بازی Kingdom Rush Vengeance وجود دارند که برای ساخت و ساز می‌ توانید از آن ها استفاده کنید.

بازی NBA Jam

علاقه مندان به ورزش می‌ توانند برای دانلود یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید در این سبک به سراغ بازی NBA Jam بروند.

این بازی توسط استودیو الکترونیک آرتز طراحی شده و از جمله بازی‌ هایی محسوب می‌ شود که می‌ توان به صورت چند نفره آن ها را اجرا نمود. مکانیزم گیم پلی بازی NBA Jam جذابیت فوق العاده‌ای به آن بخشیده است. در این بازی تمام بازیکنان بسکتبال با اندازه‌ های کوچک و با تناسب اندام ناموزون در دسترس شما قرار می‌ گیرند. به خوبی می‌ توان دریافت که تیم سازنده دنبال آن بوده تا ظاهری متفاوت و جالب را به این بازی هدیه دهد. از دیگر ویژگی‌ هایی که موجب شده است بازی NBA Jam در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید خود را قرار دهد، استفاده از المان‌ های غیر واقعی خواهد بود.

بازی Minecraft

از دیرباز تا به امروز بازی Minecraft در هر پلتفرمی خود را به عنوان یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ ها معرفی کرده است.

این بازی را می‌ توان در نسل هفتم بازی‌ های ویدیویی به عنوان یکی از پدیده‌ ها معرفی نمود. استودیو موجانگ بازی Minecraft را به گونه‌ ای طراحی کرده که برای تمام سنین می‌ تواند جذاب باشد. موفقیتی که ماین کرافت به دست آورده است تنها مختص به کامپیوتر و کنسول‌ های خانگی نیست. کاربران هم اکنون می‌ توانند این بازی جذاب و دوست داشتنی را بر روی گوشی‌ های هوشمند خود نیز تجربه کنند. تمام ویژگی‌ های بازی اصلی را استودیو موجانگ در بازی نسخه موبایل نیز قرار داده است. به صورت کاملا آفلاین می‌توانید بازی را انجام داده و به ساخت و سازهای هیجان انگیز مشغول شوید.

از جمله مواردی که موجب شده است بازی Minecraft یک بازی سرگرم کننده و اعتیادآور باشد، نوع سیستم ساخت و ساز آن خواهد بود. کاربر این اجازه را خواهد داشت تا به ساخت هر موردی مطابق با سلیقه خود بپردازد.

بازی Crowd City

بازی Crowd City نه تنها در میان محبوب‌ ترین و بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید قرار گرفته است بلکه می‌ تواند خود را به عنوان یکی از موفق‌ ترین بازی‌ ها در ژانرهای مختلف معرفی کند.

این بازی از جمله پرطرفدارترین بازی‌ های اندروید بوده که به شدت اعتیاد آور است. طراحی بازی Crowd City به گونه‌ ای صورت گرفته است که کاربر باید در آن نقش یک کاراکتر رندم را ایفا کند. پس از اینکه به دیگران نزدیک می‌ شوید آن ها را شبیه خود خواهید نمود. باید این عمل را به اندازه ای تکرار کنید که گروه شبیه به شما نسبت به سایر گروه‌ ها بیشتر باشد.

بازی Asphalt 8، از بهترین بازی های آفلاین اندروید

بدون تردید بازی Asphalt 8 در سبک ریسینگ یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های موبایلی شناخته می‌ شود.

این بازی که توسط استودیو Gameloft عرضه شده است، به شما این امکان را می‌ دهد که هیجان بالایی را به واسطه رانندگی در خیابان‌ ها تجربه کنید. بازی ارائه شده به صورت رایگان امکان استفاده دارد. در این بازی می‌ توانید از ۱۴۰ خودرو استفاده کرده و به رقابت با دیگران مشغول شوید. بازی آسفالت ۸ به واسطه کیفیت و گرافیک شگفت انگیزی که دارد، دارای حجم بالایی است. با این وجود تجربه جذاب رانندگی موجب شده که بخش زیادی از کاربران و علاقه مندان به بازی‌ های ریسینگ، روی به دانلود آن بیاورند.

بازی West Gunfighter

اگر در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید به دنبال یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی هستید، توصیه می‌ کنیم به سراغ West Gunfighter بروید. کاربرانی که علاقه مند به ماجراجویی در جاده‌ های غرب وحشی هستند و قصد اسب سواری دارند، می‌ توانند از انجام این بازی لذت ببرند. این بازی بسیار جذاب از استودیو Candy Mobile به شکلی طراحی شده است که در هر رده سنی برای کاربران جذاب خواهد بود. در این دنیا باید برای زنده ماندن به کارهای سخت بپردازید. یک گاوچران راه پر پیچ و خمی برای رسیدن به اهداف خود در این بازی دارد. امکان انتخاب کاراکتر از میان گزینه‌ های مرد و زن نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌ هایی که موجب شده بازی West Gunfighter جذابیت بالایی داشته باشد، دوئل کردن با کاراکترهای دیگر به شمار می‌ رود.

بازی Crossy Road

بازی Crossy Road از جمله محبوب‌ ترین بازی‌ های آفلاین اندرویدی بوده که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است.

این بازی می‌ تواند خود را به عنوان بامزه‌ ترین گزینه در لیست ما معرفی کند. در طراحی این بازی تلاش شده است که از ماین کرافت الهام گرفته شود. یک بازی کاملا جذاب و آفلاین در اختیار شما قرار گرفته که می‌ توانید در هر زمانی بدون استفاده از اینترنت مشغول به انجام آن شوید. تجربه بسیار جذابی با چالش‌ های مختلف خواهید داشت.

در ابتدا کاربر برای حضور در این بازی به عنوان یک مرغ باید به روی نمایشگر گوشی خود ضربه زده و سپس به جلو حرکت کند. از جمله ویژگی‌ های جذاب بازی Crossy Road می‌ توان به امکان تغییر شخصیت با گذشت چند مرحله اشاره کرد.

بازی Once Upon A Tower، بهترین بازی اندروید آفلاین دخترانه

اگر قصد دانلود بازی اندروید آفلاین دخترانه را دارید، توصیه می‌ کنیم به سراغ بازی هیجان انگیز Once Upon A Tower بروید. در این بازی کاربر می‌ تواند در نقش یک پرنسس قرار گیرد.

این پرنسس در یک برج بلند اسیر شده و برخلاف داستان‌ ها در انتظار شاهزاده سوار بر اسب سفید نخواهد ایستاد. در این بازی شما باید برای فرار از برج بلند دست به کار شوید. یک اژدها در اطراف برج قرار گرفته که به شما اجازه خروج از قلعه را نخواهند داد. در مسیر فرار از این مخمصه با انواع و اقسام عنکبوت‌ ها، دیوها و هیولاها مواجه می‌ شوید. تلاش خود را برای جمع کردن امتیازات و سکه‌ ها نیز باید انجام داده تا با قدرت بیشتری به مبارزه با این موجودات بپردازید.

بازی The Witness

یکی از بازی‌ های جذاب در لیست بهترین بازی‌ های اندروید آفلاین، The Witness نام دارد. بازی The Witness در سبک پازل توسط استودیو انویدیا لایت اسپید عرضه شده است.

در میان گزینه‌ هایی که تاکنون معرفی کرده‌ ایم بدون تردید بازی The Witness را می‌ توان چالش برانگیزترین و معمایی‌ ترین گزینه در نظر گرفت. این بازی به شکلی طراحی شده که در آن باید به حل کردن ۶۰۰ معمای مختلف بپردازید. تمام این معماها به هم مربوط بوده و برای شناسایی ترتیب آن ها باید در یک جزیره مرموز مشغول به انجام بازی شوید. در این جزیره هیچ راهنمایی به شما کمک نمی‌ کند. شما در میان معماهای چالش برانگیز به تنهایی رها می‌ شوید. ساختار معماهای بازی The Witness به شکل هزارتو بوده و پس از گذشت مدتی مشاهده خواهید کرد که معماها یکنواخت هستند.

بازی Candy Crush Soda

بدون تردید یکی از زیباترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده‌ ترین بازی‌ هایی که برای پلتفرم اندروید عرضه شده است، بازی Candy Crush Soda خواهد بود.

تاکنون این بازی بیش از ۱۰۰ میلیون مرتبه توسط کاربران از گوگل پلی دریافت شده و در فروشگاه‌ های دیگر نیز دانلود بالایی دارد. در این بازی کاربر باید به صورت چندتایی آبنبات‌ های رنگی را در کنار همدیگر قرار داده و آن ها را حذف کند. گرافیک دوست داشتنی، صداگذاری عالی و همچنین کنترلرهای ساده موجب شده‌ اند که بازی Candy Crush Soda خود را به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ ها معرفی نماید. از جمله ویژگی‌ های بازی Candy Crush Soda می‌ توان به بهره‌ مندی از بیش از ۱۰۰۰ سطح مختلف در دنیای جادویی اشاره نمود. امکان همگام سازی این بازی بین دستگاه‌ ها نیز وجود دارد. بازی Candy Crush Soda هم اکنون با دریافت امتیاز ۴.۷ از ۵ نمره در میان انواع بازی‌ های موجود توانسته است رتبه قابل قبول به دست آورد.

بازی Jungle Marble Blast

در ادامه معرفی لیست بهترین بازی‌های آفلاین اندروید به یک بازی ساده و شیرین اشاره خواهیم نمود.

این بازی با رنگ و لعابی ساده شما را به امپراطوری مصر می‌ برد. بازی Jungle Marble Blast به گونه‌ ای طراحی شده است که باید به سمت گوی های همرنگ گلوله‌ های خود را پرتاب کنید قبل از اینکه گویی های وارد شده به مسیر به انتهای خط برسند آن ها را کاملا از بین ببرید. جالب است بدانید که این بازی سرگرم کننده هم اکنون دارای ۲۸۰۰ مرحله متنوع بوده که کاربر تشویق می شود در سریع‌ ترین زمان آن ها را طی کند.

بازی Special Forces Group 2

برای دانلود بازی شوتر هیجانی توصیه می‌ کنیم به سراغ بازی Special Forces Group 2 بروید. این بازی با سبک اکشن شوتر توسط استودیو ForgeGames عرضه شده است.

جالب است بدانید که این بازی آفلاین را علاوه بر تک نفره به صورت گروهی نیز می‌ توانید انجام دهید. گیم پلی بازی Special Forces Group 2 بسیار جذاب بوده و می‌ توانید از ۹ حالت مختلف مانند تسخیر پرچم، حالت بمب، حالت زامبی، حالت کلاسیک و مدل‌ های دیگر استفاده کرده تا میزان دقت و مهارت خود را در تیراندازی بتوانید محک بزنید. این بازی رایگان بوده و با امکان خرید درون برنامه‌ ای به شما کمک می‌ کند تا از امکانات بیشتری بتوانید استفاده کنید.

بازی Shadow Fight

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های اندروید آفلاین در سبک نقش آفرینی، بازی Shadow Fight نام دارد. این بازی در 3 نسخه عرضه شده است.

برای علاقه مندان به بازی‌ های مبارزه‌ ای گزینه‌ ای ایده‌ آل به شمار می‌ رود. از جمله ویژگی‌ هایی که موجب شده است بازی Shadow Fight در فهرست بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید خود را قرار دهد، پیشرفت چشمگیر انیمیشن‌ های موجود در آن به شمار می‌ رود. این بازی با گیم پلی جذاب به شکلی طراحی شده که حرکات روان کاراکترها برای کاربران حس و حال جذابی را به وجود می‌ آورد. از جمله ویژگی‌ های دیگر بازی Shadow Fight می‌ توان به تنوع بالای سلاح‌ های کاراکترها اشاره کرد. بر اساس شیوه بازی کردن می‌ توانید از میان انواع سلاح‌ های موجود گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

بازی Traffic Rider

برای معرفی بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید باید چند گزینه در سبک ریسینگ را مد نظر داشته باشیم. بازی Traffic Rider در سبک ریسینگ توسط استودیوی سونرکارا برای تمام سنین عرضه شده است. در این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های سبک ورزشی قادر هستید به موتور سواری پرداخته و با ورود به یک جاده بی‌ انتها امتیازات لازم را کسب کنید. ساختار ثبت رکورد این بازی موجب شده است که کاربران بدون خستگی تا ساعت‌ ها مشغول به ثبت رکوردهای بهتر شوند.

از جمله ویژگی‌ هایی که موجب شده است بازی Traffic Rider دارای محبوبیت زیادی باشد، قابلیت شخصی سازی برای موتور سیکلت‌ ها خواهد بود. کاربران قادر هستند برای هدایت موتور سیکلت و افزایش شتاب آن شخصی‌ سازی را انجام دهند. علاوه بر این برای بالا بردن تنوع تجربه کاربر از ۲۶ موتور سیکلت مختلف استفاده شده است.

بازی Score! Hero

علاقمندان به ورزش فوتبال می‌ توانند از یک بازی فوتبالی آفلاین استفاده کنند. بازی Score! Hero با گیم پلی جذاب به شکلی طراحی شده است که در آن شما باید ابتدا بازیکن مورد نظر خود را مطابق سلیقه‌ ای که دارید بسازید. پس از انتخاب اسم این بازیکن وارد زمین خواهید شد. در این بازی کاربر در یک موقعیت حساس گلزنی قرار گرفته و باید برای پیدا کردن بهترین مسیر پس از توقف چند لحظه‌ ای تصمیم خود را بگیرید. چنانچه توپ خود را درون دروازه قرار دهید سه ستاره دریافت خواهید نمود. پس از آن می‌ توانید به مرحله بعد بروید. با وجود اینکه از قبل برای شما موقعیت‌ های گل زنی چیده شده‌اگ اند ولی نقش شما در این بازی بسیار پررنگ است. از جمله ویژگی‌ های جذاب این بازی می‌ توان به گرافیک خوب، موسیقی و گزارشگری عالی و همچنین مراحل متنوع اشاره نمود.

بازی Score! Hero برای کاربرانی که از بازی‌ های فوتبالی با سبک تکراری خسته شده‌ اند بهترین گزینه خواهد بود. در واقع این بازی وارد میدان شده تا به شما یک گیم پلی خاص و متفاوت هدیه دهد.

بهترین بازی‌ های آفلاین کم حجم اندروید

عده‌ای از کاربران به واسطه مشخصات فنی گوشی خود به دنبال دانلود بهترین بازی‌ های آفلاین کم حجم اندروید می‌ روند. اگر فضای حافظه گوشی شما نیز پر شده است ولی از علاقه مندان به انجام بازی‌ های اندروید به صورت آفلاین هستید، می‌ توانید گزینه‌ های زیر را در نظر بگیرید.

بازی Alto's Odyssey

یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید با حجم کم، بازی Alto's Odyssey نام دارد. در این بازی می‌ توانید به عمق زمین‌ های ناشناخته در دوردست رفته و با اسرار زیادی که در آن ها نهفته است مواجه شوید. شما همراه آلتو و دوستانش به ماجراجویی در سرزمین‌ های مختلف خواهید پرداخت. پرواز بر روی تپه‌ های شنی و همچنین مشاهده دره‌ ها با چشم انداز بی‌ نظیر را می‌ توان از جمله جذابیت‌ های بازی Alto's Odyssey در نظر گرفت. هر کدام از شخصیت‌ های بازی که انتخاب می‌ کنید دارای جذابیت‌ های مخصوص به خود هستند.

بازی Army Toys Town

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های اندروید آفلاین کم حجم، بازی Army Toys Town نام دارد. در این بازی شما نقش یک جنگجوی سبز پلاستیکی را بازی خواهید کرد. این جنگجو باید برای رسیدن به قدرت در یک خانه به مبارزه با دیگران بپردازد. از جمله موجوداتی که مشغول به جنگیدن با آن ها می‌ شوید، می‌ توان به کوتوله‌ ها و دایناسورها اشاره کرد. این فرد به دنبال در اختیار گرفتن تمام دنیا می‌ رود. شما به عنوان یک ارتش تک نفره باید با تنظیم قوانین ویژه به راحتی در مبارزه‌ های خود پیروز شوید. فراموش نکنید به واسطه حجم بسیار پایین این بازی نباید انتظار داشته باشید که از گرافیک بالایی برخوردار باشد. تجهیزات نظامی متعددی در اختیار خواهید داشت تا با استفاده از آن ها بتوانید به مبارزه با دشمنان بپردازید.

بهترین بازی‌ های آفلاین ایرانی

لیست بهترین بازی‌ های اندروید آفلاین را که مرور می‌ کنیم به چند بازی ایرانی نیز برخورد خواهیم کرد. خوشبختانه در چند سال اخیر چندین بازی جذاب توسط توسعه دهندگان داخلی عرضه شده‌ اند. از جمله بهترین بازی‌ های ایرانی آفلاین برای اندروید می‌ توان موارد زیر را نام برد.

بازی جذاب آمیرزا

هنگامی که صحبت از بهترین بازی‌ های اندرویدی ایرانی می‌ شود، در لیست مورد نظر می‌ توان بازی آمیرزا را مشاهده کرد. جالب است بدانید که این بازی توانسته است در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازی سال را کسب کند. این بازی به شکلی طراحی شده که کاربر در آن با کلمات زیادی سر و کار دارد. با استفاده از حروف باید به ساخت کلمات مورد نظر مشغول شوید. این بازی را علاوه بر اینکه یک گزینه ای سرگرم کننده می‌ توان نامید، یک بازی آموزشی جذاب برای تقویت حافظه نیز می‌ توان در نظر گرفت. بازی آمیرزا تا ساعت‌ ها می‌ تواند شما و اعضای خانواده را سرگرم کند.

بازی هی تاکسی

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آفلاین ایرانی، بازی هی تاکسی نام دارد. این بازی توسط استودیو گلیم گیمز طراحی شده و در آن باید با استفاده از ماشینی که در اختیار دارید به مسافر کشی مشغول شوید. پس از اینکه مسافر را به مقصد برسانید امتیاز و سکه دریافت می‌ کنید. فراموش نکنید که در این مسیر چالش‌ های مختلفی پیش روی شما قرار گرفته است. با توجه به میزان رضایت مشتری پس از رسیدن به محل مورد نظر از آن سکه دریافت می‌ کنید. فراموش نکنید عبور از چراغ قرمز و پیاده کردن مسافر در مکان نامناسب دریافتی شما را کاهش می‌ دهد.

بازی شهرزاد

در میان بازی‌ های آفلاین ایرانی برای اندروید به یک بازی جذاب که بیشتر با روحیه دخترها سازگاری دارد برخورد می‌ کنیم. بازی شهرزاد گیم پلی جذابی دارد. در این بازی باید کاراکتر مورد نظر را راهی سفری دور و دراز کنید. شهرزاد پس از عبور کردن از سرزمین‌ های مختلف به محل مورد نظر خواهد رسید. در هر مرحله باید گنج‌ ها را جستجو کرده و آن ها را به دست بیاورید. اگر به دنبال یک بازی با سبک جدید و معمایی هستید، توصیه می‌ کنیم که بازی رایگان شهرزاد را از دست ندهید.

سخن پایانی

بدون تردید انتخاب بهترین بازی‌ های آفلاین اندرویدی با وجود هزاران بازی که هم اکنون در دسترس قرار گرفته‌ اند امری دشوار خواهد بود. با این حال ما پس از بررسی‌ های متعددی که انجام داده‌ ایم در سبک‌ های مختلف ۲۵ گزینه فوق را به عنوان بهترین بازی‌ های اندرویدی آفلاین انتخاب کردیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.