پربازدیدترین مطالب

بازی و سرگرمی

آشنایی با بهترین بازی های رایگان PS۵ ، بدون پرداخت هزینه این بازی ها را تجربه کنید

سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰

آشنایی با بهترین بازی های رایگان PS۵ ، بدون پرداخت هزینه این بازی ها را تجربه کنید

آشنایی با بهترین بازی های رایگان PS5، بدون پرداخت هزینه این بازی ها را تجربه کنید

بازی های رایگان  PS5 به بازی‌ هایی گفته می‌ شود که کاربر بدون پرداخت هزینه می تواند از گیم پلی جذاب و منحصر به فرد آن ها بهره مند شود. با وجود اینکه در دو سال گذشته شاهد عرضه بازی های انحصاری بی‌ نظیری برای  PS5 بوده ایم ولی همچنان عده زیادی از گیمرها به دنبال استفاده از بهترین بازی های رایگان این کنسول هستند.

بدون تردید بازی هایی که به صورت رایگان نیز برای کنسول بازی PS5 عرضه می شوند با توجه به طراحی جذابی که دارند، می‌ توانند برای کاربران و گیمرهای حرفه ای جالب باشند. با عرضه PS5 مشخص شد که این کنسول بازی دارای سرعت بیشتر و فناوری گرافیک قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی دستگاه های سونی بوده و کاربر می تواند تنها در چند ثانیه از لود شدن بازی ها بهره مند شود. چنانچه به دنبال دانلود و استفاده از بهترین بازی های رایگان ps5 در ژانر اکشن و یا مسابقه ای هستید، با ما همراه باشید تا به شما چند گزینه را معرفی کنیم.

بهترین بازی های رایگان PS5 کدامند؟

شاید عده ای از گیمرها بر این باور باشند که استفاده از بازی های رایگان PS5 ارزش زیادی نداشته باشد. با این حال از آنچه که گمان می کنید انجام دادن این بازی ها می تواند برای شما جذاب تر بوده و لذت زیادی را به همراه بیاورد. از جمله بهترین بازی های رایگان PS5 می توان گزینه های زیر را نام برد.

بازی فورتنایت Fortnite

بیایید معرفی بهترین بازی های رایگان PS5 را از بازی فورتنایت شروع کنیم. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که بخشی از افراد و متخصصین در صنعت بازی‌ های ویدیویی آن را مورد نقد قرار می‌ دهند، به واسطه سبک منحصر به فردی که دارد برای گیمرها جذابیت بالایی خواهد داشت.

در واقع اگر از جمله علاقه مندان به بازی موبایل پابجی هستید بدون تردید باید به بازی فورتنایت علاقه مند باشید. این بازی چند نفره و آنلاین شما را یاری می کند که تا ساعت ها بتوانید در کنار دوستان خود در یک جزیره به صورت متحد به جنگ با سایر گیمرها بپردازید. هدف نهایی از انجام بازی Fortnite به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان ps5 ، زنده مانده تا لحظه آخر و کشتن دیگران است.
بدون تردید بازی جذاب فورتنایت را می توان یک پلتفرم منحصر به فرد و یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره PS5 نامید. با استفاده از این بازی چند نفره و همچنین تعداد بالای بازیکنان چالش زیادی را تجربه خواهید کرد.

بازی Call of Duty Warzone

برای معرفی بهترین بازی های رایگان PS5 به سراغ یک بازی جذاب دیگر می رویم. تفاوتی ندارد که در چه رده سنی قرار گرفته اید. بدون تردید کیفیت و جذابیت بازی کال اف دیوتی به شکلی است که می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های رایگان ps5 توسط تمام گیمرها مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به ژانر این بازی، هر گیمری علاقه مند به انجام آن می شود. در ابتدا بیان شد که بازی Call of Duty Warzone برای پلی استیشن ۴ و به صورت انحصاری عرضه شده است. با این حال کاربران هم اکنون می‌ توانند از این بازی به صورت رایگان در کنسول بازی PS5 نیز استفاده نمایند.
در این نسخه از بازی کال اف دیوتی شما به صورت آنلاین در برابر سایر گیمرها قرار گرفته و باید وارد میدان جنگ شوید. گیم پلی این بازی جذاب بوده و به واسطه بهره مندی از حالت های منحصر به فرد، نقشه های بی نظیر و اسلحه های مدرن می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند. شاید نکته ای که موجب اعتیادآور شدن بازی Call of Duty Warzone شده است، سیستم بازی بوده که پیچ و تاب زیادی مانند Gulag دارد. چنان که گیمر توسط یک دشمن مورد هدف قرار گیرد به یک گولاگ رفته و به جای بیرون انداختن از بازی باید در نبرد با دیگران حاضر شود. پس از شکست در گولاگ از بازی خارج خواهید شد.

بازی Fantasy Strike

یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان ps5 به عنوان یک بازی مبارزه ای و جذاب، بازی فانتزی استریک نام دارد. این بازی توانسته است با توجه به نوع طراحی، خود را در دل کاربران حرفه ای تا آماتور قرار دهد.

گیم پلی این بازی به گونه ای بوده که کاربرانی که تازه وارد در بازی های فایتینگ هستند، می توانند از انجام دادن آن لذت ببرند. برای انجام این بازی شما نیاز به یادگیری کنترل های پیچیده نداشته و جهت انجام حرکات تاکتیکی به راحتی می توانید آن را فرا بگیرید. شایان ذکر است که بدون پرداخت هزینه کاربر می تواند از این بازی استفاده کرده و به کاراکترهای متنوعی دسترسی داشته باشد.
از جمله بخش های جذاب بازی فانتزی استریک می توان به مبارزه علیه هوش مصنوعی و همچنین بخش تمرینی اشاره نمود.

بازی جذاب Destiny 2

یکی از جذاب ترین بازی های رایگان ps5 که در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک بازی رایگان عرضه شد، بازی جذاب دستینی ۲ نام دارد. با وجود اینکه در ابتدا نسخه اول پولی ارائه شد ولی پس از به روز رسانی های New Light کاربران توانستند از رایگان بودن این بازی بهره‌ مند شوند.

داستان این بازی در مقایسه با سایر بازی های رایگان PS5 بسیار جالب بوده و کیفیت بالای آن موجب شده است که هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. از نظر گیم پلی و گرافیک این بازی که توسط استودیو Bungie ارائه شده است، فوق العاده ظاهر می شود.
سبک انجام این بازی نیز جذاب بوده و گیمر به عنوان تیرانداز اول شخص باید در برابر شرورهای بدنام از آخرین شهر انسان ها دفاع کند. از میان بازی های شوتر، بازی Destiny 2 را می‌ توان یکی از اعتیادآورترین گزینه ها در نظر گرفت.

بازی War Thunder

برای انتخاب بهترین بازی های رایگان ps5 می توانیم به سراغ War Thunder برویم. قطعا از میان انواع بازی هایی که می توانید به صورت رایگان از آن ها بهره مند شوید، War Thunder می تواند حرف‌ های زیادی برای گفتن داشته باشد. این بازی با جذابیت های بسیار زیادی که دارد برای گیمرها به صورت کاملا رایگان عرضه می شود.

انجام دادن این بازی شما را به حال و هوای جنگ جهانی خواهد فرستاد. گیمر در انجام این بازی می‌ تواند به سلاح های مختلفی که در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می گرفت دسترسی داشته باشد. در سال ۲۰۱۳ بازی War Thunder به عنوان یک بازی اختصاصی برای ps4 عرضه شد. با این حال امروزه گیمرها قادر هستند با گرافیک بهتر و به‌ صورت رایگان آن را در PS5 نیز انجام دهند. دسترسی به انواع تانک جنگی، کشتی و صدها هواپیما نیز موجب افزایش جذابیت این بازی شده و گیمرها می توانند هیجان را تجربه نمایند.

بازی Warframe

اگر از جمله افرادی به شمار می روید که علاقه‌ مند به تجربه فضای نینجایی هستید، می توانید روی به استفاده از بازی Warframe بیاورید. چیزی که خیلی جذاب است این بوده که کاربر می تواند بدون پرداخت هیچ هزینه ای یکی از بهترین بازی های رایگان ‏ ps5 را انجام دهد.

در هنگام استفاده از این بازی می توانید به حالت های مختلفی دسترسی داشته و نهایت لذت را از انجام آن ببرید. از جمله عوامل مختلف دخیل در این بازی که موجب می شوند لذت زیادی تجربه کنید می‌ توان به حملات گسترده و نبردهای فضایی اشاره نمود. تیم توسعه دهنده بازی Warframe تلاش کرده است که این بازی سوم شخص را به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان پلی استیشن ۵ معرفی نماید.
در واقع اگر علاقه مند هستید که چند ساعت از وقت آزاد خود را به انجام بازی اختصاص دهید، توصیه ما به شما ورود به دنیای جذاب Warframe خواهد بود. این بازی از زمان ارائه نخستین نسخه یعنی در سال ۲۰۱۳ تا به امروز به واسطه پشتیبانی های بی نظیر Digital Extremes دچار تغییرات زیادی شده است.

بازی جذاب Apex Legends

در ادامه بررسی لیست بهترین بازی های رایگان ps5 می توانیم به سراغ Apex Legends برویم. این بازی که از سبک بازی های جنگ رویال به شمار می‌ رود یک نبرد فوق العاده را پیش روی گیمر قرار خواهد داد.

کاربر قادر است از شخصیت های مختلفی با توانایی های متفاوت استفاده کرده و مخالفان خود را از بین ببرد. بدون تردید آنچه که باعث شده است بازی Apex Legends نسبت به سایر بازی های رویال، منحصر به فردتر شود، نوع شخصیت هایی است که برای این بازی انتخاب شده‌ اند. کاربر می‌ تواند با بررسی توانایی های کاراکترها مدل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در میدان جنگ از آن ها استفاده کند. هم اکنون میلیون ها گیمر در سراسر جهان مشغول به انجام این بازی رایگان هستند. اگر از جمله گیمرهایی به شمار می روید که علاقه مند به بازی Titanfall بوده‌ اید، توصیه ما به شما این است جهت دسترسی به کاراکترهای بیشتر به سراغ این بازی بروید.

بازی Astro's Playroom

پس از خرید کنسول بازی پلی استیشن ۵ هنگامی که برای نخستین بار آن را روشن می کنید با بازی Astro's Playroom مواجه می شوید. این بازی که توسط سونی به صورت پیش فرض بر روی کنسول نصب می شود، تجربه انجام یک بازی رایگان و فوق العاده را برای شما به همراه خواهد داشت.

در طول سال های اخیر می‌ توان بیان کرد که کاراکتر Astro Bot خود را به عنوان یکی از نمادهای پلی استیشن ۵ تبدیل نموده و علاقه مندان زیادی را نیز جذب کرده است. از جمله ویژگی های این بازی می توان به بهره گیری از میکروفون کنترلر دوال سنس و تریگرهای تطبیقی اشاره نمود. این بازی هیجان انگیز به شکلی طراحی شده است که چه در هنگام صخره نوردی و چه در هنگام شلیک با تیر و کمان می توانید از جذابیت آن بهره ببرید. موسیقی این بازی و گیم پلی جذاب آن در کنار گرافیک فوق العاده موجب شده اند که بازی Astro's Playroom خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های رایگان ps5 معرفی نماید.

بازی جذاب Rocket League

اگر بخواهیم لیست جذاب ترین بازی های رایگان ps5 را معرفی کنیم باید در لیست خود راکت لیگ را نیز قرار دهیم.

پس از موفقیت های زیادی که نسل قبلی این بازی به دست آورد، مخاطبان زیادی پیگیر ارائه نسخه جدید آن شدند. هم اکنون می توانید این بازی رایگان را بر روی PS5 انجام دهید. شکل این بازی بسیار ساده بوده ولی به واسطه طراحی حرفه ای، برای کاربران جذابیت زیادی دارد. اساس این بازی به گونه ای طراحی شده است که کاربر با استفاده از ماشین های RC باید به انجام مسابقه فوتبال بپردازد. در شیوه انجام این بازی با توجه به تکنیک های منحصر به فرد، ضربات خاص و نحوه حمل توپ، لحظات بسیار جذابی را گیمر تجربه می کند.

بازی Dauntless

آخرین بازی از لیست بهترین بازی های رایگان ps5 یک گیم هیجان انگیز است. بازی Dauntless به گونه ای بوده که تا ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند.

در واقع این بازی شکار هیولا هیچ خط داستانی نداشته و برای گیمرها اعتیادآور است. گیمر باید به ردیابی یک هیولای عظیم پرداخته و پس از کشتن، مواد آن را غارت نماید. سلاح هایی که به دست می آورید به شما در شکار هیولاهای قدرتمندتر نیز کمک می کنند.
اگر به دنبال یک بازی رایگان برای پلی استیشن ۵ در سبک شکار هیولا می گردید و قصد دارید از محتوایی جدید و آپدیت بهره مند شوید، توصیه ما به شما دانلود بازی Dauntless است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.