پربازدیدترین مطالب

بازی و سرگرمی

بهترین بازی های اندروید از نگاه کاربران | بهترین ها را بازی کن و لذت ببر

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

بهترین بازی های اندروید از نگاه کاربران | بهترین ها را بازی کن و لذت ببر

بهترین بازی های اندروید از نگاه کاربران | بهترین ها را بازی کن و لذت ببر

اگر تمام کاربران بخواهند کلیه بازی هایی که برای گوشی های اندروید ساخته شده است را تجربه کنند سالیان سال طول خواهد کشید.درست است که سلایق در انتخاب بهترین بازی های اندوید بسیار متفاوت است و هر کاربری نسبت به علایق خود بازی ها را انتخاب و روی گوشی خود نصب می کند.اما در بسیاری موارد نظرات روی یک یا چند بازی کاملا یکسان است و بسیاری از پلیرها یک بازی یا چند بازی را با در نظر گرفتن تمامی شرایط به عنوان بهترین انتخاب می کنند تا دیگران نیز از آن بهره مند شوند.

در واقع انتخاب بهترین بازی ها همیشه با دشواری های زیادی همراه بوده است از این رو بهترین روش برای پیدا کردن بهترین بازی های اندروید نظرات دیگر پلیرها می باشد.آترامگ با  استناد به این نظرها توانسته یک مجموعه از بهترین های اندرود را برای شما جمع آوری کند و در این مقاله معرفی کند.

در این مطلب بهترین بازیهای اندروید در طول تاریخ را معرفی کنیم که اغلب شما با آنها بازی کرده اید و خاطرات خوبی دارید. در انتها هم از بهترین بازی‌هایی که در ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ منتشر شده نام می‌بریم. خودتان را محک بزنید و ببینید آیا همه‌ی عناوین برترین بازی های اندروید که در ادامه معرفی می‌شود را می‌شناسید و تجربه استفاده از آنها را دارید؟ برای نصب بهترین بازی ها نیز می‌توانید از طریق لینکی که زیر هر بازی قرارداده‌ایم کمک بگیرید.

نصب بهترین بازی ها

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین و خفن ترین بازی های موبایلی را برای شما معرفی کنیم تا لذت کامل از تمامی بازی هارا لمس کنید و با نصب آنها گیم های جدیدی را تجربه کنید.

بازی اندروید پابجی موبایل PuBG-mobile 

همانطور که گفتیم نمی‌توان یک بازی مشخص را بعنوان بهترین بازی گوشی معرفی کرد و انتظار داشت همه‌ی گیمرها با آن موافق باشند، اما اگر فاکتورهای متفاوت را در کنار یکدیگر قرار دهیم و با بررسی همه‌جانبه بخواهیم بازی که بهترین عملکرد و بیشترین مخاطب را دارد انتخاب کنیم، بازی اندروید پابجی موبایل در جایگاه اول قرار می‌گیرد و حتی می‌توان گفت که بهترین بازی گوشی نیز محسوب می‌شود.

نصب بازی هاطرفدار هر سبکی از بازی‌های موبایلی که باشید بدون شک، نام پابجی را شنیده‌اید. بی برو برگرد، پابجی یکی از بهترین بازی های موبایل است که می‌تواند نظر هر کاربری را جلب کند. تنها کافیست یک بار آن را تجربه کنید و پا به جزیره‌ی بازی بگذارید.

یکی از دلایل محبوبیت این بازی در نسخه‌ی موبایل، نسبت به بازی‌های مشابه مثل کال اف دیوتی، اینست که نسخه‌ی اندرویدی پابجی به شکل بهتری توسعه‌ یافته و می‌توان از pubg بازی کردن با گوشی، در حد کنسول و pc لذت برد؛ بعلاوه با وجود سبک نبودن این بازی حتی دستگاه‌های میانرده هم قادر به اجرای آن هستند. برای نصب بهترین بازی ها علاوه‌ لینک زیر می‌توانید از طریق مارکت‌های ایرانی نیز اقدام کنید.

شما هم به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید pubg را انتخاب می‌کنید؟ برای نصب بازی ها از لینک زیر اقدام کنید…

بازی اندروید فوتبال (eFootball PES 2021)

 PES هم از جمله‌ی بهترین بازی های اندروید در سبک فوتبال است که از نظر گرافیکی در سطح بالایی قرار داشته و اگر هواداران فوتبال هستید، بدون شک نظرتان را به خود جلب می‌کند.

در این بازی به راحتی می توانید بازیکنان و تیم های خود را انتخاب کنید و از این بازی با گرافیک بالا لذت کامل ببرید.

نصب بهترین بازی ها دراین بازی می‌توانید تیم مورد علاقه‌ی خودتان را انتخاب کرده و حتی در تورنومنت‌های فوتبال هم شرکت کنید.

بازی گوشی Sniper 3D

 Sniper 3D یکی از بهترین بازی های جهان است که تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.اگر عاشق بازی های جنگی و تمرکزی هستید این بازی تک تیر انداز را نصب کنید.

همان طور که از نام بازی پیداست شما در آن نقش یک اسنایپر و یا تک تیرانداز را دارید و باید مأموریت‌هایی را انجام دهید تا به مراحل بالاتر بروید. برای نصب بهترین بازی ها می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

بازی اندرویدی  ‏World War Heroes: WW2 FPS

یافتن بهترین بازی های موبایل آن هم در ژانر جنگی کمی دشوارست، اما نه تا زمانیکه بازی مثل “World War Heroes: WW2 FPS” ساخته شده باشد.

از نام این بازی می‌توان حدس زد که بر اساس جنگ جهانی دوم طراحی شده است. در World War Heroes به بازی گسترده‌ای از سلاح و نقشه هایی می باشد که بر اساس مکان‌های واقعی در جنگ جهانی دوم طراحی شده‌اند، همچنین در چند مورد مختلف می‌توانید بازی کنید که همین موضوع سبب می‌شود این بازی در لیست بهترین بازی های اندروید و همچنین بهترین بازی دنیا قرار گیرد.

بازی اندروید Traffic Rider 

“Traffic Rider” یکی از بهترین بازی های اندرویدست که در آن می‌توانید نزدیک‎‌ترین شبیه‌سازی موتورسواری به دنیای واقعی را در یک گیم موبایل تجربه کنید.

اگر عاشق موتور هستید و می خواهد تجربه واقعی از آن داشته باشید این بازی را نصب کنید.

بهترین بازیهای اندرویدسطح گرافیک بازی بالاست و برای صداگذاری هم از صدای ضبط شده موتورها در دنیای واقعی استفاده شده که در مجموع تجربه‌ی بصری و شنیداری فوق‌العاده‌ای را برایتان رقم خواهد زد.

 بازی موبایلی Monument Valley 2 

بازی گوشی اندروید «دره یادبود» را می‌توان به عنوان یک اثر خارق‌العاده در معماری نیز معرفی کرد.

بهترین بازی های جهان  در این بازی شما باید معماری فضای متفاوت بازی را دستکاری کنید تا بتوانید راه را برای پرنسس آیدا باز کنید. در واقع یکی از بازی هایی است که تفکرات معماری را در شما افزایش می دهد.

گیم موبایل  Alto’s Adventure  ‏

اگر به گیم‌های بی‌انتها علاقه‌مندید، یکی از بهترین بازی های اندروید برای شما “Alto’s Adventure” است و قطعاً نظرتان را جلب می‌کند. ‏

گیم موبایل این بازی هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و کل گیم پلی آن در هدایت و جهت دادن به کاراکتر بازی خلاصه می‌شود، اما آنقدری جذاب هست که بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید، می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند.

البته جا دارد به بازی “Alto’s Odyssey” هم اشاره کنیم که تفاوت چندانی با Alto’s Adventure‏ ندارد و عملاً نسخه‌ی جدیدتر آن است.

برای نصب بهترین بازی ها ی “Alto’s” می‌توانید از طریق لینک‌های زیر وارد گوگل پلی شوید و آنها را دانلود کنید.

بازی اندرویدی garena free fire: booyah day 

بازی گوشی اندروید فری فایر یکی از بهترین بازیهای موبایل در این سبک محسوب می‌شود که توسط garena برای اندروید منتشر شده و در سال ۲۰۱۹ در میان کل بازی‌های موبایلی بیشترین تعداد دانلود را داشته است. در سال ۲۰۲۰ فری فایر روزانه ۸۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشته و بعلاوه در حال حاضر هم یکی از رکوردداران «تعداد دفعات دانلود» در جهان به حساب می‌آید و از بهترین بازی های اندروید است. این بازی توانست بین بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ نام خود را قرار بدهد.

بهترین بازی جهانبدون شک هواداران بازی‌های بتل رویال، فری فایر را نیز می‌شناسند، هر چند این دسته از کاربران عموماً این بازی را در حد پابجی و کال آف موبایل و یا حتی فورت نایت نمی‌بینند، اما فری فایر هم مخصوصاً در نسخه‌ی موبایلی جذابیت‌های خاص خود را دارد و از بهترین بازی‌های اندروید محسوب می‌شود. برای نصب بازی ها از طریق لینک زیر اقدام کنید.

بازی گوشی Sky: Children of the Light 

 Sky یکی از بهترین بازی های اندروید به شمار می‌رود که توسط شرکت “Thatgamecompany” ارائه شده و داستان زیبا و فضای آرامش‌بخشی دارد.

بازی موبایل Mario Kart Tour

مجموعه‌ی «ماریو کارت» از بهترین بازی های جهانست که سال‌هاست راه خود را به قلب ما باز کرده و امروز هم شاهد انواع بازی موبایل آن هستیم.

بازی موبایلی“Mario Kart Tour” هم یکی از جذاب‌ترین بازی های اندرویدی است که در آن می‌توانید با ماشین و شخصیت‌های متفاوت مسابقه بدهید و با توجه به قوانین بازی (که متفاوت است) رقیبانتان را از میدان بدر کنید.

بازی گوشی موبایل FIFA Soccer 

یکی از بهترین بازیهای اندروید برای فوتبال،  بازی موبایل FIFA Soccer است که علاوه‌بر نسخه کنسول، بازی اندرویدی آن نیز ساخته شده. فیفا برای معرفی بازی اندروید در سبک فوتبال بدون شک بهترین است.

کلمه خارق‌العاده برای وصف این بازی واقعاً درخور آن است. در نسخه موبایل فیفا درست مانند کنسول، می‌توانید بازیکنان دلخواه و تیم مورد علاقه خود را بسازید و یک تجربه ۹۰ دقیقه‌ای هیجان انگیز را به صورت چند نفره و با دوستان خود در سرتاسر دنیا تجربه کنید. برای دانلود بهترین بازی های اندروید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

بازی موبایلی خفن Gris

بدون شک «گریس» هم یکی از بهترین بازیهای اندروید است که اگر به داستان‌های آرام، موسیقی‌های دلنشین و تصاویر چشم‌نواز علاقه‌مندید، می‌تواند تا چند ساعت با شما همراه باشد.

بهترین بازی جهان برای گوشی در واقع کل گریس را می‌توان در یک روز تمام کرد، اما کوتاه بودن بازی از ارزش آن نمی‌کاهد و می‌تواند در همان زمان کوتاه تأثیرگذار باشد.

گیم موبایل Real Racing 3 

 «Real Racing 3» بهترین بازی دنیا برای گوشی در سبک ریسینگ است که گرافیک فوق‌‌العاده‌ای دارد و همه‌ی عناصر در آن با الهام گرفتن از دنیای واقعی ساخته شده‌اند.

بازی برای موبایل اندروید pet rescue 

بازی گوشی pet rescue تقریباً هم سن و سال «کندی کراش» است و به طور کلی این دو بازی که توسط کمپانی King انتشار یافته‌اند، شباهت زیادی با یکدیگر دارند، اما با وجود محبوبیت کندی کراش، کمتر کاربری در ایران می‌توان یافت که با این بازی آشنایی داشته باشد. پت رسکیو یکی از بهترین بازی های اندروید برای پر کردن اوقات فراغت است.

بهترین بازی های موبایل با وجودیکه از نظر سبک و محتوای معمایی، pet rescue شباهت زیادی به «کندی کراش» دارد، اما به دلایل زیادی جذابیت این بازی بیشترست و می‌توان از آن بعنوان یکی از بهترین بازیها برای اندروید نام برد. در واقع برای آن دسته از کابرانی که بیش از اینکه به سرگرم شدن علاقه‌مند باشند، دوست دارند معماهای پیچیده را حل کنند pet rescue می‌تواند مناسب‌تر از «کندی کراش» باشد.

بازی گوشی genshin impact

یکی از بهترین بازی ها «گنشین ایمپکت» است که دلایل زیادی برای محبوبیت آن وجود دارد. جدا از سبک جذاب گیم‌پلی و داستان بازی، جلوه‌های تصویری کم‌نظیری نیز در گنشین ایمپکت به چشم می‌خورد که در عمل کاربران بدون اینکه لحظه‌ای احساس خستگی کنند، می‌توانند ساعت‌ها به بازی بپردازند و حتی آزادانه در فضای جذاب آن پرواز کرده و از تماشای محیط زیبای Teyvat لذت ببرند.

جالب است بدانید به دلیل سنگین بودن گنشین ایمپکت برخی از کاربران آن را تنها برای سنجیدن قدرت گوشیشان نصب می‌کنند. اگر شما هم هنوز این بازی را امتحان نکردید پیشنهاد می‌کنیم آن را دانلود و نصب کنید و ببینید گوشی‌تان توانایی اجرای بدون لگ و روان آن را دارد یا خیر؟

بازی گوشی اندرویدی Bike Race

یکی از بازی های خوب در پلتفورم اندروید برای تجربه‌ی موتور سواری “Bike Race” است.

بهترین بازی دنیااین بازی سنگین نیست و در گوشی‌های معمولی‌تر هم به روانی اجرا می‌شود. اگر موتور سواری را دوست دارید و از بازی های موتوری لذت می برید حتما این بازی را مورد توجه خود قرار دهید.

بازی جالب Roblox

Roblox یکی از بهترین بازی ها برای اندرویدست که کاربران ایرانی کمتر آن را می‌شناسند. پلتفورم این بازی به صورتیست که به شما اجازه می‌دهد بازی دلخواهتان را طراحی کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید؛ در عمل می‌توانید میزان خلاقیتتان را در روبلاکس بسنجید.

بعلاوه این امکان وجود دارد که بازی‌هایی که دیگر کاربران طراحی کرده‌اند را نیز تجربه کنید. در واقع روبلاکس دنیایی متفاوت از بازی‌هاست که تنوع فوق‌العاده‌ای دارد و هیچ وقت شما را خسته نمی‌کند.

بهترین بازی اندرویدآیا شما هم طراح یکی از بازی‌های روبلاکس هستید؟ با معرفی بازی اندروید روبلکس به دوستان خود، آن‎‌ها را نیز با دنیای بازی‌های جذاب آشنا کنید.

 بازی موبایلی LONEWOLF

از دید بسیاری از کاربران “LONEWOLF” بهترین بازی موبایل است که شما در آن نقش یک اسنایپر را دارید و باید عملیات‌هایی را انجام دهید.

 “LONEWOLF” مخصوص کاربران بالای ۱۸ سال است و اگر به سن قانونی رسیده‌اید، می توانید این بازی را نصب کنید و لذت ببرید اگر سن شما به عدد 18 نرسیده باید صبر کنید.

بازی ماشینی  Truck Simulator USA

بازی گوشی Truck Simulator USA یکی از بهترین بازی های موبایل برای علاقه‌مندان به رانندگی با ماشین‌های سنگین در آمریکاست و به واقعی‌ترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.

در این بازی اگر ماموریت‌هایی که به عهده شما می‌گذارند را به بهترین نحو انجام دهید، عنوان بهترین راننده کامیون را از بازی دریافت خواهید کرد. وظایف شما در این بازی شامل جابه‌جایی انواع مواد غذایی، ماسه، بنزین و … در جاده‌های مختلف آمریکاست. صداگذاری حرفه‌ای، امکان انتخاب جاده و آب و هوای دلخواه، دردسترس بودن جدیدترین کامیون‌های امریکایی و … Truck Simulator USA را به یکی از بهترین بازی های اندروید در ژانر خود تبدیل کرده است.

بازی اندرویدی Glow Hockey 2 

“Glow Hockey 2” یکی از بهترین بازی ها است که می‌توانید آن را با دوستتان انجام دهید. در این بازی گوشی شما تبدیل به میز گلف می‌شود که با فرد دیگری در دو سمت آن بازی می‌کنید.

اگر می خواهید بازی هاکی روی میز رو تجربه کنید و آن را با دنیای واقعی مقایسه کنید این بازی را نصب کنید.

بازی گوشی های اندروید mobile legends: Bang Bang 

موبایل لجندز که در سال ۲۰۱۶ و در استدیو Moonton متولد شده یکی از بهترین گیم های اندروید است و جزو آمار بیشترین نصب بازی ها است.

این بازی که در سبک موبا منتشر شده در حدی پرطرفدارست که حتی در برخی کشورها مسابقات آن نیز برگذار می‌شود. در این بازی جنگی و تخیلی واز جنگجوهای کارتنی در آن استفاده شده است.

بازی موبایلی خوب modern combat 5: mobile FPS

در معرفی بهترین بازی های اندروید نام بازی “modern combat 5: mobile FPS” هم توانسته خوش بدرخشد.

یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی دامنه‌ی گسترده اسلحه‌های پرقدریست که برای مبارزه در دسترستان قرار می‌گیرد. در واقع هر وسیله‌ای را که برای مبارزه انتخاب کنید، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد. بعلاوه انواع و اقسام مودها از جمله موارد فوق وجود دارد که می‌توانید در آنها بازی کنید و همین موضوع سبب شده تا نام این بازی در لیست بهترین بازی جهان برای گوشی آورده شود.

بازی ماشینی Hill Climb Racing 2

همانطور که از نام این بازی موبایلی برمی‌آید در آن قرارست از کنترل یک ماشین را در دست بگیرید و به جای رانندگی و مسابقه دادن در خیابان‌ها از تپه‌ بالا بروید.

بازی گوشی اندروید“Hill Climb Racing 2” در نوع خود بهترین بازی است که می‌توانید رانندگی چالش‌برانگیز را در آن تجربه کنید و برای اجرای آن نیازی به یک دستگاه قدرتمند ندارید، چرا که بازی چندان سنگین نیست و روی گوشی‌های میانرده هم به خوبی اجرا می‌شود.

بازی خفن و وحشتناک Darkness Rises

“Darkness Rises” یکی از بازی های برتر اندرویدست که گرافیک خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. اجرای این بازی به واسطه همین گرافیک جذاب بیشتر به تماشای یک فیلم می‌ماند که شما هم در آن نقش دارید.بازی خفن

داستان بازی از این قرارست که دروازه‌های دنیا باز شده و موجودات وحشتناک و خطرناکی به دنیای شما هجوم آورده‌اند و دنیا را در تاریکی فرو برده‌اند. وظیفه‌ی شما مبارزه با این مخلوقات فراطبیعی و ترسناک برای نجات دنیاست. برای نصب این بازی بهترست گوشی شما سخت‌افزار قدرتمندی داشته باشد؛ زیرا در موبایل‌هایی که از نظر سخت‌افزاری قوی نیستند، به خوبی اجرا نمی‌شود.

بازی Nitro Nation Drag & Drift

یکی از بهترین بازی های موبایلی برای لذت بردن از ماشین سواری و ویراژ دادن «Nitro Nation» است که در آن می‌توانید رانندگی با ماشین‎‌های اسپورت و فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

بازی ترسناک The ghost

یکی از بهترین بازی های موبایلی که ژانر وحشتناکی دارد همین بازی “The ghost” است.

داستان بازی در مورد یک بیمارستان است که توسط ارواح خبیث تسخیر شده و شما و چند پلیر دیگر در آن گیر افتاده‌اید. ساعت ۲ شب است و همه‌ی راه‌های خروج مسدودند، بجزء درب گاراژ که رسیدن به آن کار ساده‌ای نیست. این بازی اندروید مخصوص افراد ۱8 سال به بالاست و افراد زیر این سن نمی‌توانند آن را نصب کنند.

بازی سفر زمان Father and Son 

“Father and Son‏” یکی از بهترین بازی های اندرویدست که در آن می‌توان در زمان سفر کرد. اگر علاقمند به سفر در زمان هستید و می خواهید تجربه زندگی در زمان های مختلف را داشته باشید این بازی را نصب کنید.

اگر به بازی‌های داستان محور که شما را همراه با خودشان به عمق قصه‌ای عجیب می‌برند علاقه‌مندید، بدون شک «پدر و پسر» نظرتان را جلب می‌کند.

بازی ریسینگ موتور Racing Fever: Moto  

یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک ریسینگ با موتور “Racing Fever: Moto” است که در آن می‌توانید با مدل‌های مختلفی از موتور‌های فوق‌العاده مسابقه دهید.

نصب بازی هااین بازی را می‌توانید از دید اول شخص و سوم شخص اجرا کنید و از گرافیک فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید.

بازی مسابقه ای Rowdy Wrestling

“Rowdy Wrestling” یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک مسابقه‌ایست. در این بازی گوشی شما تبدیل به یک میدان برای کشتی کج می‌شود و شما باید هر چه در توان دارید را بکار بگیرید و حریفتان را شکست دهید.

بازی جالب slither.io

“slither.io‏” یکی از بهترین بازی های جهان است که در آن شما کنترل یک کرم را بر عهده می‌گیرید و برای بزرگتر شدنش تلاش می‌کنید.

این بازی سبک است و حجم زیادی هم ندارد. می‌توانید از طربق لینک زیر آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

بازی plato

پلاتو یک در واقع یک مجموعه‌ی گیم و به نوعی شبکه‌ی اجتماعیست که می‌توانید به جای نصب بهترین بازی ها فقط آن را روی گوشیتان داشته باشید و هر بازی که دوست دارید را در آن انجام دهید.

بهترین بازی های اندرویدیکی از متنوع‌ترین مجموعه‌ بازی های اندروید همین پلاتوست که در آن از بازی‌هایی مثل شطرنج و چکرز گرفته تا مافیا و حتی بسکتبال را می‌توانید پیدا کنید.

بازی ماشینی CSR Racing 2 

یکی از بهترین بازی های موبایل که می‌توانید در سبک ماشینی پیدا کنید “CSR Racing” است. در این بازی می‌توانید اتوموبیل مورد نظرتان را انتخاب کرده و حتی آن را شخصی سازی هم کنید.

سوپرسل ناشر بهترین بازیهای گوشی

سوپرسل یکی از معروف‌ترین شرکت‌های منتشر کننده‌ی بهترین بازیهای گوشی است که تقریباً همه‌ی بازی‌هایی که منتشر می‌کند جزء معروف‌ترین و محبوب‌ترین‌هاست. در لیست بهترین بازی های اندروید که در این مقاله معرفی کردیم، تعدادی از بازی های سوپرسل نیز جای گرفتند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. برای نصب بهترین بازی ها ی سوپر سل هم می‌توانید از لینک‌های گوگل پلی استفاده کنید.

بازی خفن Darkness Rise

بازی خفن “Darkness Rises” یکی از بازی های برتر اندرویدست که گرافیک خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. اجرای این بازی به واسطه همین گرافیک جذاب بیشتر به تماشای یک فیلم می‌ماند که شما هم در آن نقش دارید.

داستان بازی از این قرارست که دروازه‌های دنیا باز شده و موجودات وحشتناک و خطرناکی به دنیای شما هجوم آورده‌اند و دنیا را در تاریکی فرو برده‌اند. وظیفه‌ی شما مبارزه با این مخلوقات فراطبیعی و ترسناک برای نجات دنیاست. برای نصب این بازی بهترست گوشی شما سخت‌افزار قدرتمندی داشته باشد؛ زیرا در موبایل‌هایی که از نظر سخت‌افزاری قوی نیستند، به خوبی اجرا نمی‌شود.

Nitro Nation Drag & Drift بازی ماشینی خفن

یکی از بهترین بازی های موبایلی برای لذت بردن از ماشین سواری و ویراژ دادن «Nitro Nation» است که در آن می‌توانید رانندگی با ماشین‎‌های اسپورت و فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

The ghost بازی ترسناک

یکی از بهترین بازی های موبایلی که ژانر وحشتناکی دارد همین بازی “The ghost” است.

دانلود بهترین بازی های اندروید

داستان بازی در مورد یک بیمارستان است که توسط ارواح خبیث تسخیر شده و شما و چند پلیر دیگر در آن گیر افتاده‌اید. ساعت ۲ شب است و همه‌ی راه‌های خروج مسدودند، بجزء درب گاراژ که رسیدن به آن کار ساده‌ای نیست. این بازی اندروید مخصوص افراد ۱۷ سال به بالاست و افراد زیر این سن نمی‌توانند آن را نصب کنند.

Father and Son بازی گوشی اندروید  ‏

“Father and Son‏” یکی از بهترین بازی های اندرویدست که در آن می‌توان در زمان سفر کرد. اگر علاقمند به سفر در زمان هستید و می خواهید تجربه زندگی در زمان های مختلف را داشته باشید این بازی را نصب کنید.

بهترین بازی موبایل

اگر به بازی‌های داستان محور که شما را همراه با خودشان به عمق قصه‌ای عجیب می‌برند علاقه‌مندید، بدون شک «پدر و پسر» نظرتان را جلب می‌کند.

بازی Racing Fever: Moto  

یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک ریسینگ با موتور “Racing Fever: Moto” است که در آن می‌توانید با مدل‌های مختلفی از موتور‌های فوق‌العاده مسابقه دهید.

نصب بازی ها این بازی را می‌توانید از دید اول شخص و سوم شخص اجرا کنید و از گرافیک فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید.

بازی کشتی کج Rowdy Wrestling 

“Rowdy Wrestling” یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک مسابقه‌ایست. در این بازی گوشی شما تبدیل به یک میدان برای کشتی کج می‌شود و شما باید هر چه در توان دارید را بکار بگیرید و حریفتان را شکست دهید.

بازی جالب slither.io   

“slither.io‏” یکی از بهترین بازی های جهان است که در آن شما کنترل یک کرم را بر عهده می‌گیرید و برای بزرگتر شدنش تلاش می‌کنید.

این بازی سبک است و حجم زیادی هم ندارد. می‌توانید از طربق لینک زیر آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

مجموعه بازی های Plato 

پلاتو یک در واقع یک مجموعه‌ی گیم و به نوعی شبکه‌ی اجتماعیست که می‌توانید به جای نصب بهترین بازی ها فقط آن را روی گوشیتان داشته باشید و هر بازی که دوست دارید را در آن انجام دهید.

بهترین بازی های اندرویدیکی از متنوع‌ترین مجموعه‌ بازی های اندروید همین پلاتوست که در آن از بازی‌هایی مثل شطرنج و چکرز گرفته تا مافیا و حتی بسکتبال را می‌توانید پیدا کنید.

بازی هیجانی CSR Racing 2 

یکی از بهترین بازی های موبایل که می‌توانید در سبک ماشینی پیدا کنید “CSR Racing” است. در این بازی می‌توانید اتوموبیل مورد نظرتان را انتخاب کرده و حتی آن را شخصی سازی هم کنید.

سوپرسل ناشر بهترین بازیهای گوشی

سوپرسل یکی از معروف‌ترین شرکت‌های منتشر کننده‌ی بهترین بازیهای گوشی است که تقریباً همه‌ی بازی‌هایی که منتشر می‌کند جزء معروف‌ترین و محبوب‌ترین‌هاست. در لیست بهترین بازی های اندروید که در این مقاله معرفی کردیم، تعدادی از بازی های سوپرسل نیز جای گرفتند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. برای نصب بهترین بازی ها ی سوپر سل هم می‌توانید از لینک‌های گوگل پلی استفاده کنید.

بازی گوشی clash of clans

بدون شک بازی گوشی کلش اف کلنز که از ۲۰۱۳ پا به دنیای اندروید گذاشته، یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های موبایل اندروید است. قطعاً شما هم نام کلش اف کلنز را شنیده‌اید و با آن آشنایی دارید. از همین رو نیازی نیست بیش از این به معرفی آن بپردازیم.

بهترین بازی های جهانالبته کلش اف کلنز تنها بازی سوپر سلی نیست که در لیست بهترین بازی های اندروید ۱۹کالا جای می‌گیرد. در ادامه از چند بازی محبوب دیگر که توسط این کمپانی انتشار یافته نیز نام می‌بریم.

clash royale  بازی جالب

اگر کلش اف کلنز را بشناسید، قطعاً با بهترین بازیهای اندروید کلش رویال و کارت‌های آن هم آشنایید.

گیم موبایلدر غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم بیش از این از قافله عقب نمانید و به این بازی سوپرسل که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده هم اجازه دهید جذابیت‎‌های خود را به شما نشان دهد. در لیست بهترین بازی های اندروید نام کلش رویال می‌تواند حسابی خوش بدرخشد.

نمی‌توان از کنار یکی از جذاب ترین بازی های اندروید یعنی «براول استارز» گذشت و نامی از آن نبرد.

بهترین بازی جهانهمان طور که گفتیم و می‌دانید، بازی‌های کلش اف کلنز و کلش رویال از جمله‌ی بهترین بازی های گوشی هستند، اما براول استار هم از نظر جذابیت دست کمی از آنها ندارد و بعلاوه مودهای متفاوتی برای بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، از همین رو قادرست بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید تا ساعت‌ها شما را به بازی مشغول کند.

نصب پرطرفدارترین بازی های اندروید

در ادامه بهترین بازی های اندروید که تا به امروز بیش‌ترین هواداران را داشته‌اند معرفی می‌کنیم.

بازی مافیا Among Us 

اگر از هواداران بازی «مافیا» هستید، حتماً “among us” را هم سرگرم‌کننده خواهید یافت.

بازی موبایلدر این بازی شما چند کاربر دیگر وارد یک سفینه شده و به دو دسته‌ی خدمه‌ی سفینه و خیانت‌کار تقسیم می‌شوید. به خدمه وظایف متفاوتی محول می‌شود که باید آنها را انجام دهند و خائنین هم به صورت مخفیانه با کشتن خدمه سعی می‌کنند مانع پیشرفت آنها شوند.

گیم ماشین بدون محدودیت Need for Speed: No Limits

اگر از طرفداران سرعت زیاد و رانندگی دیوانه‌وار با جدیدترین ماشین‌‌ها هستید هم بهترین بازی اندروید که به شما پیشنهاد می‌کنیم “Need for Speed: No Limits” است.

بازی موبایلی در این بازی می‌توانید اتوموبیلتان را شخصی‌سازی کنید و همه‌ی عناصر آن را طبق سلیقه‌ی خودتان تغییر داده و با آن مسابقه دهید.

۸  بازی بیلیارد Ball Pool‏

یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازیهای اندروید “۸ Ball Pool‏” است که بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به بیلیارد محسوب می‌شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.