پربازدیدترین مطالب

بازی و سرگرمی

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر که باید تجربه کرد

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر که باید تجربه کرد

انتخاب بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر از میان صدها بازی که عرضه شده است، کاری دشوار خواهد بود. هنگامی که صحبت از بازی‌ های ویدیویی به میان می‌ آید بدون تردید بازی‌ های شوتر اول شخص نخستین چیزی هستند که به ذهن گیمرها خواهند رسید. عناوینی که گاه کاربر را در نقش یک سرباز به خط مقدم نبرد راهی کرده و گاه در یک چارچوب خسته کننده می‌ تواند وی را به جنگ‌ های فضایی بفرستد. بدون شک بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر در دنیای ویدیو گیم یک بخش جدایی ناپذیر به شمار می‌ روند. هیچ کاربر و گیمری نمی‌ تواند از علاقه خود نسبت به بازی‌ های شوتر نادیده بگیرد.

بازی‌ های شوتر کامپیوتر به حدی جذابیت دارند که عملا کار ما را برای انتخاب بهترین گزینه‌ ها را مشکل کرده است. با این حال ما سعی کرده‌ ایم پس از بررسی بخش زیادی از بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر، بهترین و محبوب‌ ترین گزینه‌ ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی‌ های شوتر برای کامپیوتر کدامند؟

اگر بخواهیم بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر را معرفی کنیم باید به گذشته برگردیم. با توجه به اینکه بیش از یک دهه قبل بازی‌ های محبوب مانند Wolfensetien توانستند نگاه گیمرها را به خود جلب کنند، تلاش‌ ها برای گسترش این ژانر از بازی‌ ها افزایش یافت. ولفنشتاین پایان کار نبود و در صنعت بازی‌ های ویدیویی توانست یک انقلاب را به وجود بیاورد. پس از این بازی قدم‌ های بزرگی برداشته شد. حال ما بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر را لیست کرده‌ ایم و به شما معرفی می‌ کنیم.

بازی Doom Eternal

صحبت از بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر که به میان می‌ آید باید به یک بازی دیوانه کننده اشاره کنیم. اگر به گذشته برگردیم ردپای یک بازی فرانچایز Doom را در این لیست مشاهده خواهیم کرد. اکنون قصد داریم یک بازی جذاب را در این سری از گیم‌ ها معرفی کنیم. بازی Doom Eternal در سال ۲۰۲۰ انتشار یافت. این بازی که توسط استودیوی Bethesda معرفی شده است، در همین مدت زمان کوتاه توانست موفقیت‌ های بزرگی را کسب کند. بازی Doom Eternal به مانند نسخه کلاسیک بار دیگر توانسته است مرزهای جنون و خشونت را جابجا نماید. اگر به دنبال استفاده از بهترین بازی شوتر با تجربه‌ ای متفاوت هستید، توصیه ما به شما انتخاب بازی Doom Eternal خواهد بود. در این میان باید بدانید استودیو Bethesda مرزهای جنون و دیوانگی را برای ساخت Doom Eternal رد کرده و کاربران را یاری می‌ کند تا فارغ از محدودیت‌ ها بتوانند هنگام انجام بازی تجربه ای واقعی را لمس کنند.

هر آنچه از یک بازی اول شخص بخواهید را در این بازی مشاهده می‌ کنید. جالب است بدانید که بازی Doom Eternal را یکی از ارکان سبک شوتر می‌ دانند. این بازی که هم اکنون به تکامل رسیده است، با گیم پلی فوق العاده در حساس‌ ترین شرایط ضربان قلب کاربر را به میزان قابل توجهی افزایش می‌ دهد.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Left 4 Dead 2

گزینه بعدی که می‌ تواند خود را به عنوان بهترین بازی شوتر اول شخص کامپیوتر معرفی کند، بازی Left 4 Dead 2 است. لازم نیست که برای قرار گرفتن در این فهرست جلوه‌ های بصری فوق العاده و یک گیم پلی پیچیده را در نظر بگیریم. برخی از بازی‌ ها با وجود اینکه دارای گرافیک ساده و گیم پلی معمولی هستند ولی می‌ توانند تا مدت زمان طولانی گیمرها را پای مانیتور نگه دارند.

بازی Left 4 Dead 2 توسط گروه Valve در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. به واسطه مدل‌ های مختلفی که از این بازی تاکنون به بازار عرضه شده است، گیمرهای قدیمی همچنان برای سرگرمی به سراغ نسخه های متنوع این بازی می‌ روند. اگر بخواهیم نکات جذاب بازی Left 4 Dead 2 را معرفی کنیم، به اسکین‌ های متعدد آن اشاره خواهیم نمود. کاربر می‌ تواند برای دانلود اسکین‌ های متنوع این بازی به صورت رایگان اقدام نماید. در این بازی کاربر به همراه دوستان خود مقابل گروهی از زامبی‌ ها قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید با وجود گیم پلی ساده بازی Left 4 Dead 2، جذابیت فوق العاده آن سبب شده است که بخش زیادی از گیمرها برای یک مرتبه هم که شده این بازی را انجام دهند.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Rainbow Six Siege

در ادامه بررسی لیست بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر به سراغ بازی Rainbow Six Siege می‌ رویم. دنیای بازی‌ های ویدیویی جذابیت زیادی به همراه دارد. به عنوان مثال برخی از بازی‌ ها به شکلی طراحی شده‌ اند که برای موفقیت آن ها نمی‌ توان هیچ امیدی داشت. با این حال این بازی‌ ها ممکن است راه ۱۰۰ ساله را یک شبه طی کنند. بازی Rainbow Six Siege را می‌ توان در این دسته از بازی‌ ها قرار داد.

استودیو Ubisoft در سال ۲۰۱۵ این بازی را برای کنسول‌ های نسل ۸ رونمایی کرد. جالب است بدانید که هنگام رونمایی از بازی Rainbow Six Siege، کمترین استقبال از آن صورت گرفت. با این حال کمپانی سازنده بازی Rainbow Six Siege توانست با حذف و چشم پوشی از محدودیت‌ ها یک بازی جذاب را در اختیار گیمرها بگذارد. هم اکنون آپدیت‌ های مکرری که برای این بازی ارائه می‌ شوند، Rainbow Six Siege را به یکی از بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص تبدیل کرده‌ اند.

انجام این بازی به شکلی است که بازیکنان در ابتدا در دو گروه ۵ نفره قرار دارند. تیم اول وظیفه دارد که از بمب محافظت کند. در عین حال دسته مقابل باید بتواند پس از شناخت مکان بمب جهت خنثی سازی آن اقدام کند. هر کدام از این گروه‌ ها دارای اپراتور مخصوص به خود هستند. تجهیزات گیمینگ و سلاح‌ ها برای این گروه‌ ها نیز تفاوت دارند. برای انجام این بازی نیاز به مهارت‌ هایی مانند دقت در تیراندازی و همچنین آشنایی با قسمت‌ های مختلف مپ بازی خواهید داشت.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Battlefield V، یکی از بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر

بدون تردید در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر، Battlefield V سزاوارانه می‌ تواند قرار گیرد. با وجود اینکه داستان بازی‌ های بتلفیلد معمولا برای گیمرها اهمیت زیادی ندارد ولی به واسطه اینکه کاربر می‌ تواند پس از نصب کردن آن، به صورت آنلاین به رقابت بپردازد، جذابیت استفاده از آن افزایش یافته است. در واقع بازی Battlefield V به گونه‌ ای طراحی شده است که داستان آن را می‌ توان قربانی بخش آنلاین دانست. اگر بخواهیم یکی از بهترین بازی‌ های آنلاین را معرفی کنیم، بدون شک به Battlefield V اشاره خواهیم نمود. در بخش آنلاین این بازی حالت‌ های مختلفی را گیمر شاهد است. کاربر می‌ تواند پس از انجام بازی و هنگامی که از یک حالت خسته شد، مودهای دیگر را انتخاب کرده و به بازی بپردازد.

طراحی این بازی به شکلی است که در نسخه آنلاین آن دو تیم ۳۲ نفره مقابل همدیگر صفارایی خواهند کرد. تیم اول باید از مناطق مختلف دفاع کند. در طرف مقابل یک تیم قرار گرفته که برای تصاحب این منطقه‌ ها اقدام خواهد نمود. گیم پلی بازی جذاب بوده و کاربر با تجهیزات و سلاح‌ های قابل قبولی به بازی خواهد پرداخت. کاراکتر خود را باید از میان چهار گروه انتخاب کرده و از تجهیزات مخصوصی که با خود همراه دارند جهت پشتیبانی از هم تیمی‌ های خود استفاده کنید.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Arma 2

همان گونه که می‌ دانید صحبت از بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص و اکشن که به میان می‌ آید شاید نخستین گزینه‌ هایی که به ذهن برسند، عناوینی مانند کال آف دیوتی و بتلفیلد باشند. در واقع این دو بازی توانسته‌ اند خود را به عنوان یکه‌ تاز بازی‌ های شوتر معرفی کنند. با این حال ما قصد داریم یک چیز بسیار متفاوت و بازی شوتر خاص را معرفی کنیم.

بازی Arma 2 به واسطه گیم پلی جذاب و طراحی بی‌ نظیری که دارد در این لیست قرار گرفته است. در واقع یکی از بازی‌ هایی که شبیه سازی جنگی بوده و می‌ توان آن را به عنوان یکی از واقعی‌ ترین گیم‌ ها معرفی کرد، بازی Arma 2 خواهد بود. عنوانی جهان باز که در آن شما به عنوان یک سرباز کهنه کار با تفنگ در دست باید به میدان نبرد وارد شوید.

انجام این بازی بسیار سخت بوده و گیمرهای مبتدی نمی‌ توانند به راحتی از عهده آن برآیند. به زبان ساده بگوییم که بازی Arma 2 نسبت به بازی کال آف دیوتی بسیار واقعی‌ تر و سخت‌ تر است. کاربر در این بازی به شدت درگیر می‌ شود. اگر علاقه مند به انجام بازی‌ های واقع‌ گرایانه جنگی هستید و در اصطلاح برای یک نبرد سخت سردرد دارید، توصیه می‌ کنیم به سراغ انجام بازی Arma 2 بروید.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Counter_Strike: Global Offensive

بازی Counter_Strike: Global Offensive یکی از بازی‌ های جذاب دیگر برای هر کاربری می‌ تواند باشد. این بازی که برای نسخه محبوب قدیمی جایگزینی کامل به شمار می‌ رود، با کاراکترها، سایه‌ های آپدیت شده و انیمیشن‌ های مختلف برای علاقه مندان به سری بازی‌ های کانتر چهره‌ ای نو به همراه خواهد داشت. از جمله ویژگی‌ های بازی Counter_Strike: Global Offensive می‌ توان به بهره‌ مندی از اسلحه‌ های جدید اشاره نمود. با وجود اینکه نسخه قدیمی بازی‌ های کانتر استریک علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است ولی گیمرهای جوان و تازه کار ترجیح می‌ دهند به سراغ انجام این نسخه بروند.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Prey

تصور کنید در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر یک بازی با عنوان علمی _ تخیلی و شوتر اول شخص ترکیب شده باشد. این ترکیب جذاب تا حد زیادی می‌ تواند نیازهای کاربران را از انجام یک بازی منحصر به فرد برطرف کند. شاهکارهایی که توسط استودیوی Bethesda انتشار یافته است، علیرغم اینکه ژانری تخیلی دارد ولی به سادگی نمی‌ توانیم از کنار المان‌ های شوتر اول شخص آن گذر کنیم. در سال ۲۰۱۷ بازی Prey  وارد دنیای ویدیو گیم شد. همچنان پس از سال‌ ها به واسطه طراحی خاص این بازی توانسته است خود را در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص جای دهد.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

‏ بازی Call of Duty: Warfare 2 Remastered

نیاز به هیچ تعریف اضافه ای از نسخه‌ های مختلف بازی کال آف دیوتی نداریم. در واقع اگر بخواهیم یکی از نمادهای سبک شوتر را نام ببریم، باید به سراغ کال آف دیوتی برویم. اثری که یک بازی ویدیویی شناخته شده و داستانی عمیق است. از میان نسخه‌ های سه گانه بازی Modern Warfare، نسخه دوم آن در سال ۲۰۰۹ توانست نگاه کاربران را به خود جلب کند. این سری از بازی‌ های کال آف دیوتی در زمان خود علاوه بر داستانی مفصل که داشت، توانست عملکرد ماورای انتظار را نیز به اجرا بگذارد.

به احتمال فراوان هنگام انجام بازی Call of Duty: Warfare 2 Remastered به واسطه بهره‌ مندی از صحنه‌ های متعدد به یاد ماندنی، تا مدت‌ ها ذهن گیمرها درگیر آن خواهد بود. در واقع از جمله صحنه‌ های ماندگار و بحث برانگیز این بازی که هنوز هم به عنوان نماد بازی‌ های ویدیویی از آن یاد می‌ کنند، می‌ توان به مرحله No Russian اشاره نمود.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Far Cry 3

در سال ۲۰۱۲ کمپانی یوبیسافت نسخه سوم از بازی‌ های فارکرای را در بازار انتشار داد. به جرات می‌ توان گفت که از این نسخه به بعد بلوغ و محبوبیت بازی‌ های فارکرای آغاز شد. پس از آن بازی‌ های Far Cry موفقیت بسیار بزرگی را به دست آوردند. با وجود اینکه پس از نسخه سوم از بازی‌ های فارکرای چند نسخه دیگر نیز انتشار یافته است ولی در میان تمام آن ها Far Cry 3 همچنان می‌ تواند خود را به عنوان یک گزینه متفاوت معرفی کند. جالب است بدانید که نسخه ششم از بازی‌ های فارکرای نیز شباهت بسیار زیادی به همین نسخه دارد. به همین علت کاربران ترجیح می‌ دهند به واسطه عدم نوآوری بزرگ در این نسخه جدید به سراغ بازی Far Cry 3 بروند.

ویژگی‌ های مختلفی سبب شده‌ اند که در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر ما Far Cry 3 را قرار دهیم. آزادی عمل بالا، داستان گویی جذاب و منحصر به فرد و دنیای جهان بار زیبا همه و همه دست در دست هم داده‌ اند تا این بازی را در لیست خود جای دهیم.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Crysis

حال قصد داریم یک بازی خاص را به عنوان بهترین بازی شوتر اول شخص کامپیوتر معرفی کنیم. بازی Crysis در سال ۲۰۰۷ توسط استودیو Crytek انتشار یافت. این بازی با توجه به ویژگی‌ های بارز و منحصر به فردی که دارد، می‌ تواند خود را نسبت به سایر مواردی که نام بردیم متمایز کند. مهمترین خصیصه ای که سبب شده است کاربران از یک ویژگی خاص در این بازی بهره‌ مند شوند، زره نانو کرایسیس است. علاوه بر اینکه بازی Crysis داستان جذاب خود را دارد، قابلیت‌ های دیگری نیز بر روی آن قرار گرفته‌ اند تا نسبت به بازی‌ های دیگر کاربران بتوانند از جذابیت آن بهره ببرند.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Call of Duty: Warzone

هر کدام از نسخه‌ های بازی کال آف دیوتی را که بخواهید، می‌ توانید در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص مشاهده کنید. یکی از قدیمی‌ترین بازی‌ ها که در بازی‌ های شوتر طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده است. بازی Call of Duty: Warzone نسبت به نسل قبلی بازی‌ های ارائه شده بسیار متفاوت بوده و کاربران می‌ توانند چالش‌ های گوناگونی را هنگام انجام آن تجربه کنند.

طراحی این بازی به شکلی است که گیمر می‌ تواند در فضای بزرگ به رقابت آنلاین با نفرات دیگر بپردازد. این در حالی است که سایر نسخه‌ های کال آف دیوتی و در بخش‌ های آنلاین فضایی کوچک با تعداد نفرات کم مشاهده شده است. یک مپ بسیار بزرگ برای این بازی تعبیه شده که به هیچ عنوان بازی را برای شما تکراری نمی‌ کند. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده است بازی Call of Duty: Warzone جذابیت زیادی داشته باشد، می‌ توان به تجهیزات مختلف، سلاح‌ های خاص، سیستم لوت کردن و نبرد تن به تن در زندان Gulac اشاره نمود.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Titanfall 2

بدون تردید طرفداران سبک شوتر با بازی جذاب Titanfall 2 آشنایی کامل دارند. این بازی که در سال ۲۰۱۶ توسط Respawn Entertainment طراحی و توسط Electronic Arts انتشار یافت، شباهت زیادی به بازی‌ های محبوب کال آف دیوتی و بتلفیلد داشته و مقداری حرکات پارکور را نیز کاربر می‌ تواند برای انجام دادن آن چاشنی کار خود کند.

با وجود اینکه در بحث ارائه تجربه مولتی پلیر بازی Titanfall 2 قابلیت‌ های بی‌ نظیری دارد ولی به واسطه برتری بخش انفرادی و داستانی، ما تشخیص دادیم که در لیست بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر آن را قرار دهیم. این بازی به شکلی طراحی شده است که در آن با ربات‌ های غول پیکری با نام تایتان مواجه می‌ شوید. کاربر باید بتواند این ربات‌ های غول پیکر را کنترل کرده و با استفاده از آن ها به نبرد با دشمنان بپردازد. تفاوت مکانیک بازی و گیم پلی آن با سایر بازی‌ های شوتر سبب شده است که بازی Titanfall 2 را به عنوان یک گیم منحصر به فرد معرفی کنند.

استقبال از بازی Titanfall 2 به شکلی بوده است که هم اکنون کاربران می‌ توانند برای پلتفرم‌ های مختلف مانند پلی استیشن و ایکس باکس نیز آن را مورد استفاده قرار دهند.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی No One Lives Forever

چیزی که سبب شد ما بازی No One Lives Forever را در لیست خود قرار دهیم، سن بالای آن بوده است. جالب است بدانید که این بازی در سال ۲۰۰۰ انتشار یافته و همچنان می‌ تواند خود را در لیست بهترین بازی‌ های شوتر جای دهد. به لطف طراحی هنری چشم نواز بازی No One Lives Forever و به واسطه وجود سلاح‌ های جذاب، این بازی همچنان ارزش تجربه کردن را دارد. بازی No One Lives Forever با هوش مصنوعی فوق العاده ماهر می‌ تواند برای هر گیمری جذابیت بالایی داشته باشد. تیم توسعه دهنده بازی به واسطه طراحی خلاقانه‌ ای که برای این بازی در نظر گرفته‌ اند، نامی ماندگار از خود برجای خواهند گذاشت.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Apex Legends

بازی Apex Legends را می‌ توان یکی دیگر از بازی‌ هایی دانست که در لیست ما می‌ تواند قرار گیرد. بدون تردید با وجود گیم پلی جذابی که بازی Titanfall 2 داشت، نتوانست آنگونه که باید و شاید نگاه‌ ها را به خود جلب کند. به همین علت استودیوی سازنده این بازی تصمیم گرفت به سراغ عرضه یک بازی جذاب دیگر مشابه تایتان فال ۲ برود. این بازی به شکلی است که در آن گیمر می‌ تواند برای رقابت با تیم‌ های دشمن کاراکترهای مختلفی را انتخاب کند.

هر کدام از این کاراکترها قابلیت‌ های مخصوص و ویژگی‌ های منحصر به فرد خود را دارند. به عبارت دیگر طراحی بازی به شکلی صورت گرفته است که با انتخاب هر کاراکتر، سبک بازی نیز دچار تغییر می‌ شود. به همین علت کاربر با یک بازی یکنواخت مواجه نخواهد بود. علاوه بر این اضافه شدن کاراکترهای جدید با آپدیت‌ های منظم و همچنین حالت‌ های تازه به بازی سبب شده است که گیمر برای مدت زمان طولانی بتواند مشغول به استفاده از بازی Apex Legends شود. این بازی دارای سیستم پینگ خلاقانه‌ ای بوده که در آن کاربر بدون نیاز به صحبت کردن قادر است با سایر افراد ارتباط برقرار کند.

گیم پلی سریع و روان بازی Apex Legends نیز در کنار سایر ویژگی‌ های آن سبب شده است که ما این بازی را در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر قرار دهیم. با وجود اینکه برخی از بازی‌ های بتل رویال روند نسبتا کندی دارند ولی طراحی این بازی به شکلی است که به هیچ عنوان جایی برای آهسته پیش رفتن و صبر کردن در آن مشاهده نخواهید کرد.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Borderlands 2

گزینه بعدی که ما پس از بررسی‌ های فراوان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر معرفی می‌ کنیم، بازی Borderlands 2 است. این بازی با فضاسازی خلاقانه و به واسطه اینکه دشمنان متفاوتی را پیش روی کاربر قرار می‌ دهد، می‌ تواند گزینه‌ ای منحصر به فرد باشد. پس از آنکه استقبال گسترده‌ ای توسط گیمرها از نسخه اول این بازی به عمل آورده شد، استودیو Gearbox تصمیم گرفت که نسخه دوم از این بازی را نیز تولید کند. از جمله این نقاط قوت می‌ توان به گیم پلی جذاب و وجود سلاح‌ های متنوع اشاره کرد.

با این حال شاید دلیلی که سبب شده است بازی Borderlands 2 طرفداران خاصی به خود جلب کند، غیر عادی بودن دنیای بازی باشد. به عنوان مثال گاهی اوقات گیمر هنگام انجام این بازی و زمانی که مشغول به نبرد با دشمنان است، متوجه می شود که شکل آن ها تغییر کرده و باید مهارت‌ های خود را نیز به رخ بکشد. اگر از جمله علاقه مندان به انجام بازی‌ های شوتر اول شخص هستید ولی یکنواخت بودن آن ها شما را خسته کرده است، توصیه می‌ کنیم برای یک مرتبه هم که شده بازی Borderlands 2 را تجربه کنید.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Insurgency

در لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر یکی از متفاوت‌ ترین گزینه‌ هایی که می‌ توانید با آن روبرو شوید، بازی Insurgency است. طراحی این بازی به شکلی صورت گرفته که شباهت زیادی به فرانچایز کال آف دیوتی دارد. این بازی به شکلی طراحی شده که در آن کاربر می‌ تواند از میدان جنگ یک تجربه واقع گرایانه را داشته باشد. شاید تصور کنید که بازی Insurgency صرفا یک بازی شوتر اول شخص باشد که در آن گیمر باید تیراندازی کرده و یک مسیر را در پیش گیرد. با این حال باید بدانید که این بازی به شکلی است که برای پیشروی در آن نیاز به استفاده از مکانیزم‌ های استراتژی مختلف خواهید داشت. این بازی در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوترهای شخصی طراحی شد و هم اکنون نیز می‌ تواند در این لیست قرار گیرد.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

بازی Fallout 4

غیر ممکن است اگر بخواهیم لیست بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر را معرفی کنیم ولی به سراغ بازی دوست داشتنی Fallout 4 نرویم. در سال ۲۰۱۵ استودیوی Bethesda این شاهکار به تمام معنا را طراحی کرد. هر چند نسخه فرانچایز این بازی محبوب هدف متفاوتی داشته و در آن صرفا سیستم شوتینگ و تیراندازی را تجربه نمی‌ کنید ولی بازی Fallout 4 به لطف بهره‌ گیری از المان‌ های نقش آفرینی و سلاح‌ های جذاب در کنار سطح بالای هوش مصنوعی یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای علاقه‌ مندان به بازی‌ های شوتر اول شخص خواهد بود. با انجام این بازی می‌ توانید تجربه‌ ای جذاب برای خود به ارمغان بیاورید.

بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر

جمع‌ بندی

بدون تردید بهترین بازی‌ های شوتر اول شخص از نظر هر کاربری می‌ توانند گزینه‌ هایی متفاوت باشند. با این حال ما تلاش کرده‌ ایم که از میان بازی‌ های مختلف با سبک‌ های گوناگون، بهترین گزینه‌ ها را معرفی کنیم. هر کدام از بازی‌ هایی که معرفی کردیم، می‌ توانند جذابیت خاصی برای کاربران داشته باشند. برخی از این بازی‌ ها به قدری جذابیت و هیجان دارند که تا ساعت‌ ها شما را سرگرم می‌ کنند.

سوالات متداول

آیا برای انجام بهترین بازی‌ های شوتر کامپیوتر باید سیستم گیمینگ داشته باشیم؟

در حالت کلی برای انجام بازی‌ های با گرافیک بالا نیاز به سیستم با سخت‌ افزار قدرتمند دارید. با این حال برخی از این بازی‌ ها به شکلی طراحی شده‌ اند که حتی بر روی کامپیوترهای ضعیف نیز می‌ توانند اجرا شوند.

دلایل محبوبیت بازی‌ های شوتر اول شخص کامپیوتر کدامند؟

با توجه به اینکه کاربران از جنگ‌ ها تجربه لذت بخش را خواهند داشت و این بازی‌ ها آن ها را به خط مقدم نبرد هدایت می‌ کنند، بازی‌ های شوتر محبوبیت زیادی به دست آورده‌ اند.

بهترین بازی شوتر کدام است؟

اگر بخواهیم دیوانه وارترین بازی شوتر را نام ببریم، به سراغ فرانچایز Doom خواهیم رفت. بازی Doom Eternal نیز که در سال ۲۰۲۰ انتشار یافته است، در صنعت بازی‌ های ویدیویی توانست نقطه عطفی باشد.

بهترین بازی شوتر اول شخص برای سیستم ضعیف چه نام دارد؟

بازی‌ های مختلفی از لیست بیان شده مانند Crysis، Far Cry 2 و نسخه های ابتدایی Call of Duty را با کامپیوترهای ضعیف نیز می‌ توانید اجرا کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.