پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی نوکیا ۷ پلاس با صفحه نمایش بدون حاشیه آماده برای معرفی

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی نوکیا ۷ پلاس با صفحه نمایش بدون حاشیه آماده برای معرفی

پس از مدتی سکوت خبری؛ اطلاعات فاش شده در بنچمارک حاکی از آن است که گوشی  هوشمند نوکیا 7 پلاس به پردازنده اسپندراگون 660 و یک حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

براساس اخبار منتشر شده از یکی از منابع آگاه از چین، اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات گوشی نوکیا 7 پلاس و نیز در مورد برنامه های فاکسکان برای تولید این گوشی درز کرده است. یکی از این جزئیات تازه مشخص شده درباره نوکیا 7 پلاس حاکی از آن است که یکی از شماره مدل های این گوشی TA-1055  خواهد بود. البته هنوز چین دستگاهی در هیچ جا در حال اخذ گواهی مشاهده نشده است.

موضوع جالب دیگری که این منبع از آن خبر می دهد آن است که نوکیا 7 پلاس اولین گوشی هوشمند شرکت نوکیا خواهد بود که از یک صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می برد. و این به معنای آن است که ما برای اولین بار شاهد یک صفحه نمایش 18:9 بر روی گوشی های نوکیا خواهیم بود. این نکته برای کاربران نوکیا که همیشه از نمایشگر های آن انتقاد داشتند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

بر اساس ادعاهای این منبع گوشی نوکیا 7 پلاس وارد مرحله تولید شده است و انتظار میرود که در نمایشگاه MWC 2018  معرفی شود. زمان برگزاری این رویداد به وقت ایران، در روز ۶ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.