پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی را با شارژر WattUp از فاصله یک متری شارژ نماید

یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی را با شارژر WattUp از فاصله یک متری شارژ نماید

شارژر wattup دستگاهی است که اخیرا تاییدیه های لازم توسط انجمن ارتباطات فدرل را دریافت کرده است. این شارژر میتواند گوشی را از فاصله یک متری شارژ کند!

انجمن ارتباطات فدرال برای اولین بار و به تازگی تاییدیه یک دستگاه شارژر را صادر کرده است که بر خلاف مدل های قبلی میتواند گوشی را از فاصله یک متری و بدون دخالت سیم شارژ کند. این شارژ توسط شرکت Energous ثبت شده و تاییدیه ها را از این انجمن دریافت کرده است. این شارژر از تکنولوژی شارژ از راه دور قادر است تبلت ها، تلفن های همراه، ساعت های هوشمند و انواع گجت ها را از فاصله یک متری شارژ نماید.

این کمپانی یعنی energous مدعی شده است که محصول آنها تنها دستگاهی است که میتواند تکنولوژی شارژ بی سیم از نوع با تماس و بدون تماس را ارائه دهد.همچنین یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه آن است که این وسیله قادر است چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند و تا زمانی که باتری آنها به پایان برسد این کار را ادامه دهد. شارژر WattUp هیچ دخالتی در گیرنده ها و فرستنده های ساخته شده توسط تولیدکنندگان مختلف را ندارد و این اجازه را به آنها میدهد که به راحتی کار کنند.

با این دستگاه، دیگر لازم نیست گوشی های خود را از جیب بیرون آورده یا ساعت را از مچ باز کنید؛ این دستگاه، شارژ را به صورت خودکار انجام میدهد. فقط کافی است در فاصله 1 متری از این شارژ قرار بگیرید. شرکت energous قصد دارد ماه آینده یعنی 9 تا 12 ژانویه در نمایشگاه  Consumer Electronics در لاس وگاس از شارژر WattUp پرده برداری کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.