پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی ال جی V۲۰ مجهز به اندروید ۷.۰ نوقا شهریورماه عرضه میشود

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی ال جی V۲۰ مجهز به اندروید ۷.۰ نوقا شهریورماه عرضه میشود

طبق آنچه اعلام شده گوشی ال جی V20 که مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا است، قرار است در شهریور ماه امسال عرضه شود. اندروید 7.0 نوقا جدیدترین سیستم عامل ساخته شده گوگل است که هنوز نسخه اصلی آن عرضه نشده و در حال حاضر آخرین نسخه مخصوص توسعه دهندگان آن در اختیار عموم قرار گرفته است.

بطور غیر مستقیم کمپانی ال جی با اعلام این خبر اشاره کرده که سیستم عامل اندروید 7.0 در شهریور عرضه خواهد شد و حتی احتمال دارد که این زمان زودتر از عرضه  گوشی ال جی V20 باشد.

در مورد مشخصات ال جی وی 20 اطلاعات کاملی درز نکرده و تنها از صحبتها و شایعات میشود به این موضوع رسید که بر روی این گوشی قرار است از یک دوربین دوگانه سلفی استفاده گردد؛ قابلیتی که در وی 10 ال جی نیز وجود داشت.

آنچه در حال حاضر دوستداران گوشی های هوشمند ال جی علاقه دارند بدانند، تفاوت سخت افزاری گوشی ال جی V20 با ال جی جی 5 (LG G5) است و همچنین آیا وی 20 نیز ماژولار خواهد بود یا خیر. در هر صورت باید یکماهی منتظر ماند و دید که آیا وی 20 نیز مجهز به تراشه یکسانی با G5 است و یا کمپانی کره ای سعی کرده تغییری در مشخصات سخت افزاری از جمله تراشه و میزان حافظه رم بدهد یا نه.
 

شما در این مورد چه فکر می کنید؟ آیا V20 با سخت افزار متفاوت عرضه میشود؟

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.