پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی A۲ Core سامسونگ چه برچسب قیمتی خواهد داشت؟

چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی A۲ Core سامسونگ چه برچسب قیمتی خواهد داشت؟

این روزها خبرهای زیادی پیرامون محصول جدید سامسونگ گوشی گلکسی  A2 Core درفضای مجازی منتشر شده است. مانیز به بررسی مختصری پیرامون این گوشی اقتصادی خواهیم پرداخت.

این گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل اندروید گو می باشد. البته این دومین گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ است که به سیستم‌عامل اندروید گو مجهز گردیده است، حتی از اولین گوشی این کمپانی J2 Core که دارای این سیستم‌عامل بود نیز ارزان‌تر خواهد بود. گفته می شود این گوشی قیمت حدود 76 دلاری خواهد داشت. البته نباید انتظار داشت که این گوشی با این قیمت به دست مصرف کننده برسد و چراکه هنگامی که یک محصول برای اولین بار تولید می‌شود از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود اما به مرور زمان که از آن محصول به تعداد بیشتری تولید می‌شود قیمتش نیز کاهش پیدا خواهد کرد .

درمورد  طراحی و ساختار گوشی گلکسی A2 Core باید گفت که سامسونگ بدنه ای  پلاستیکی برای این گوشی در نظر گرفته است و گلکسیA2 Core را مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با  فناوری LCD همراه با کیفیت رزولوشن qHD  بهره مند کرده است. همچنین سامسونگ برایA2 Core  چیپست اگزینوس 7870 را در نظر گرفته است که در کنار این چیپست از یک رم 1 گیگابایتی همراه با حافظه 16 گیگابایتی بهره گرفته است.

گلکسی A2 Core انرژی خود را از منبع تغذیه 2600 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. با وجود برخورداری از صفحه نمایش 5 اینچی و بهره مند از سیستم‌عامل اندروید گو احتمالا توسط این باتری مدت زمان زیادی روشن خواهد ماند.

دوربین اصلی گوشی گلکسی A2 Core که بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند قرارگرفته است 5 مگاپیکسل می باشد و مجهز به فناوری زیبایی تصویر نیز می باشد. همچنین دوربین سلفی قرار داده شده در این گوشی نیز 5 مگاپیکسل است که از دریچه دیافراگم f/2.2 نیز برخوردار گردیده است.

گوشی گلکسی A2 Core به عنوان یک گوشی پایین رده و اقتصادی در رنگ بندی  قرمز، مشکی و خاکستری تیره به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.