پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

کاربردهای شارژر فندکی موبایل

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

کاربردهای شارژر فندکی موبایل

کاربرد های شارژر فندکی موبایل

افرادی که قصد رفتن به مسافرت و رانندگی طولانی مدت را دارند همواره با نحوه شارژ کردن گوشی موبایل خود مشکلاتی خواهند داشت. با وجود اینکه امروزه پاور بانک ها به خوبی می توانند بخش زیادی از نیازهای شما را هنگام رفتن به مسافرت برطرف کنند. ولی کماکان این مشکل وجود داشته که شارژ کردن پاور بانک نیز با مشکلاتی همراه می ‌شود. به همین علت پیشرفت در زمینه ساخت محصولات و لوازم دیجیتال و الکترونیک موجب شده که امروزه شارژر فندکی موبایل یکی از بهترین ابزار، جهت شارژ کردن موبایل و روشن نگه داشتن آن ها شناخته شود. با توجه به اینکه یکی از پررنگ ترین نقش ها در زندگی امروزه ما را گوشی‌ های هوشمند دارند، در ایامی که مشغول به مسافرت هستیم همواره قصد گرفتن عکس از مناظر زیبا و استفاده از اپلیکیشن های کاربردی مانند نقشه خواهیم داشت. به همین علت دغدغه تمام شدن شارژ باتری موبایل را در مسافرت همراه داریم.

در گذشته بسیاری از افراد بر این باور بودند که شارژر فندکی موبایل با توجه به این که جریان را نمی تواند به شکل ایده آل به باتری گوشی همراه انتقال دهد ممکن است مشکلاتی برای تلفن همراه ایجاد نماید. با این وجود پیشرفت در زمینه تولید شارژر فندکی موبایل این امکان را فراهم کرده که از محصولات ایمن و مطمئن تر از گزینه های قدیمی بتوانید سرعت شارژ بسیار بالایی را در اختیار داشته باشید و به خوبی از قابلیت‌ های آن استفاده نمایید.

شارژر فندکی چیست؟

یکی از محصولاتی که شما می توانید با استفاده از آن اقدام به شارژ کردن گوشی تلفن همراه نمایید، شارژر فندکی نام دارد. در واقع تنها گجتی که بدون نیاز به استفاده از برق شهری، قابلیت شارژ کردن گوشی های شما را دارد، شارژر فندکی موبایل خواهد بود. شارژر فندکی را به درگاه فندک خودروی خود متصل کرده و آن را از طریق کابل مناسب با موبایل خود به گوشی متصل کرده تا سرعت شارژ بالایی را بتوانید مشاهده نمایید. شارژرها امروزه دارای چند درگاه usb بوده و به راحتی می توانید از چند گوشی به صورت همزمان بر روی آن ها استفاده نمایید. این شارژرها از باتری ۱۲ ولتی خودروهای سواری تغذیه کرده و می توانند شارژ باتری های لیتیومی را به طور گسترده در دستگاه های مختلف مانند تبلت، گوشی های تلفن همراه و ایرباد انجام دهند.

ساختار شارژر فندکی و نحوه عملکرد آن

شارژر فندکی موبایل نوعی آداپتور به شمار می رود که می تواند برق اتومبیل را برای شارژ کردن انواع گوشی ‌های هوشمند و تبلت ‌ها مهیا نماید. در واقع این شارژر به عنوان یک مبدل شارژ DC به AC شناخته می شود.

برق موجود در باتری خودروهای سواری و تجاری به قسمت فندکی ارسال شده و شارژر فندکی می تواند با کنترل ولتاژ ورودی و مهیا کردن آن برای خروجی، تمام برق لازم جهت شارژ کردن گوشی های هوشمند را فراهم کند. شارژر فندکی به آسانی قابل استفاده بوده و شما با اتصال آن به وسیله کابل گوشی می توانید از منبع برق خود رو تغذیه نمایید.

کاربرد شارژر فندکی

نوع تولید شارژر‌های فندکی به گونه ‌ای است که با بهره مندی از پورت خروجی usb ، این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند انواع گجت های هوشمند را با استفاده از آن ها شارژ کنند. با توجه به اینکه امروزه علاوه بر گوشی ‌های تلفن همراه بسیاری از لوازم نیاز به شارژ شدن دارند، شارژر فندکی موبایل در مسافرت به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. علاوه بر گوشی های هوشمند، جهت شارژ کردن تبلت و انواع ساعت های هوشمند و اپل واچ نیز می توانید از شارژر فندکی اقدام نمایید.

با اینکه شارژرهای فندکی می ‌توانند تا ۳ آمپر برای شما خروجی داشته باشند، بسیاری از گجت ها را می توانید با شدت جریان بسیار بالا شارژ کنید.

از قابلیت های ویژه ای که امروزه بر روی شارژر فندکی موبایل قرار داده شده است استفاده از چند درگاه خروجی بوده که به شما این امکان را می دهد به صورت همزمان بدون هیچگونه مشکلی چند وسیله خود را شارژ نمایید.

با توجه به اینکه پاور بانک ها نیز به شکل گسترده مورد استفاده افراد در مکان های مختلف قرار می ‌گیرند، نوع طراحی شارژر فندکی موبایل نیز به شکلی است که شما می توانید پاور بانک را نیز شارژ کرده و از قابلیت های آن در هنگام مسافرت استفاده کنید. در کنار تمام نکاتی که بیان کردیم بد نیست بدانید که دوربین ‌های دیجیتال را نیز به خوبی می توانید با شارژر فندکی موبایل شارژ نمایید.

نکاتی جهت نگهداری از شارژر فندکی

چنانچه از فندکی استفاده می ‌کنید، رعایت نکات زیر می تواند به شما در حفظ کیفیت شارژر فندکی کمک کند. هنگامی که اتومبیل خود را خاموش کرده اید به هیچ عنوان از شارژر فندکی موبایل استفاده نکنید.

این عمل موجب می ‌شود که باتری خودرو شما با مشکلاتی مواجه شود. حتی الامکان سعی کنید که شارژ را از فندک سیگار اتومبیل جدا نمایید.

اگر اتومبیل شما خاموش است و قصد استارت زدن را دارید بهتر است که استفاده از شارژر فندکی برای شارژ کردن گوشی تلفن همراه خود را فراموش کنید. با توجه به این که هنگام استارت ممکن است به دلیل نوسانات برق مشکلاتی در سیستم برق اتومبیل ایجاد شود، این عمل منجر به خراب شدن گوشی شما و شارژر فندکی خواهد شد.

فراموش نکنید که شارژرهای فندکی با جنس بسیار عالی و با فلزاتی مانند آلومینیوم تولید و در اختیار شما قرار داده می شوند. علاوه بر این استفاده از پلاستیک های مقاوم به شما کمک می کنند که این محصول را در برابر گرما نیز به خوبی بتوانید استفاده نمایید. مدل های فلزی تولید شده علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارند، مقاومت بالاتری نیز داشته و دیرتر خراب می شوند.

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم، سعی کنید هنگام خرید شارژر فندکی موبایل، روی به خرید یک محصول با کیفیت بالا بیاورید. نوع عملکرد این محصول به شکلی است که ممکن است مشکلاتی را برای گوشی های تلفن همراه ایجاد کنند. به همین علت خرید یک محصول با کیفیت اورجینال می تواند خیال شما را از این بابت راحت نماید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.