پربازدیدترین مطالب

آموزش

چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم

یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۱

چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم

چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم

اگر بر روی اپلیکیشن اینستاگرام حساب کاربری دارید، بدون تردید تا کنون برخی از کاربران اینستاگرام را مشاهده کرده‌ اید که در کنار نام کاربری آن ها یک تیک آبی قرار دارد. حتما تاکنون نیز از خود پرسیده اید که مفهوم این تیک آبی چیست؟ چرا تنها برخی از کاربران و اکانت ها در کنار نام کاربری خود از این تیک  برخوردار هستند؟

اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر در زندگی ما تبدیل شده است. طبق آخرین آمارهای ارائه شده توسط سازمان های مختلف، امروزه این اپلیکیشن بیش از یک میلیارد کاربر فعال را بر خود دیده و این افراد فعالیت خود را بر روی این پیام رسان انجام می ‌دهند.

با توجه به اینکه اینستاگرام یک محیط فوق العاده برای انجام تبلیغات و همچنین کسب و کار آنلاین به شمار می رود، به بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که تمام امکانات آن را در نظر داشته تا بتوانند یک حساب را برای خود ایجاد کنند. به عنوان مثال جستجوی نام ورزشکاران مشهور و یا بازیگران به شما بسیاری از اکانت ها را با نام های کاربری مشابه نمایش می دهد. برای این که اکانت اصلی فرد مورد نظر را بتوانید انتخاب کنید، به راحتی می توانید از تیک آبی کنار نام کاربری فرد استفاده کنید. تیک آبی به عنوان بهترین راه حل برای شناسایی اکانت های اصلی و همچنین عدم دنبال کردن اکانت های جعلی به شمار می رود.

چگونه می توان تیک آبی اینستاگرام را گرفت؟

بدون تردید آرزوی هر کاربر در اینستاگرام، دریافت تیک آبی به شمار می رود. با توجه به اینکه گرفتن تیک آبی اینستاگرام می تواند شما را بیش از پیش در میان اکانت های موجود نمایان تر کند، بسیاری از کاربران به دنبال راهکاری برای دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام چگونه است، باید بدانید که مراحل مختلفی را برای کسب این قابلیت باید طی کنید. برای کسب این قابلیت درخواست خود را برای اینستاگرام ارسال کرده و باید منتظر تایید آن بمانید. مراحل زیر را می توانید انجام داده تا به قابلیت مد نظر دست پیدا کنید.

مراحل دریافت تیک آبی اینستاگرام

چنانچه قصد اقدام برای دریافت تیک آبی اینستاگرام را دارید ابتدا با ورود به این اپلیکیشن به قسمت تنظیمات اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.

در این گام باید گزینه Request Verification را مشاهده کرده و آن را انتخاب نمایید.

در گام بعدی اینستاگرام از شما درخواست ثبت اطلاعات را خواهد داشت. در این مرحله اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و آن ها را ارسال کنید.

پس از طی کردن مراحل فوق، شما باید مدت زمان لازم را جهت بررسی درخواست خود منتظر بمانید. اینستاگرام معمولاً بررسی در خواست ارسال شده را بین یک روز تا حداکثر ۳۰ روز برای شما انجام می دهد. پس از مدت زمان لازم نتیجه درخواست، به شما اعلام می شود.

چه کارهایی احتمال دریافت تیک آبی را افزایش می دهند؟

با توجه به اینکه دریافت تیک آبی به عنوان یک مزیت فوق ‌العاده در اینستاگرام شناخته می شود، چنانچه قصد دریافت این قابلیت را دارید باید فعالیت ‌های مختلفی را در نظر داشته باشید.

عدم ارسال پست های نامناسب و توهین‌آمیز

الگوریتم های هوشمند اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که به شدت مخالف به پیام‌ های نامناسب و زننده هستند. سعی کنید برای این که در کسب تیک آبی شانس بیشتری داشته باشید به هیچ عنوان پیام های حاوی تصاویر و متن های زننده ارسال نکنید. اگر در صفحه کاربری خود پیام یا نظری را علیه گروه، نهاد یا شخصی ارسال کرده اید، قطعه درخواست شما برای دریافت تیک آبی رد می شود.

داشتن فالوورهای زیاد

هر اندازه که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید می توانید شانس تایید درخواست خود را نیز مطابق با آن افزایش دهید.

در واقع اینستاگرام یکی از مهمترین ملاک ها برای دریافت تیک آبی توسط کاربران را داشتن فالوورهای زیاد می ‌داند. البته این به این معنا نخواهد بود که تنها داشتن فالوور زیاد به شما کمک خواهد کرد. چرا که بسیاری از صفحه های کاربری در اینستاگرام امروزه با استفاده از راهکارهای مختلف، اقدام به دریافت فالوور می کنند.

وجود اکانت های جعلی زیاد مشابه نام کاربری شما

همانگونه که عنوان کردیم یکی از مهمترین اهداف اینستاگرام در ارائه تیک آبی به کاربران، شناسایی اکانت های رسمی افراد به شمار می رود. با توجه به اینکه برخی از افراد مانند ورزشکاران و هنرمندان مشابه نام کاربری خود، پیج های مختلفی را مشاهده می‌ کنند، برای شناسایی پیج های رسمی آن ها قابلیت تیک آبی به خوبی می ‌تواند عملکرد داشته باشد. چنانچه شما نیز به دنبال دریافت تیک آبی هستید باید مشابه نام کاربری شما چندین اکانت جعلی وجود داشته باشد.

فعال بودن در محیط اینستاگرام

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای گرفتن تیک آبی، بررسی میزان فعالیت شما در پلتفرم مورد نظر به شمار می ‌رود. چنانکه در اینستاگرام تعداد پست ها و تعامل های شما کمتر از حد مورد نظر اینستاگرام باشد و تعامل کمتری با کاربران در این شبکه اجتماعی داشته باشید، سرورها و الگوریتم های هوشمند اینستاگرام فعال بودن شما را تایید نخواهند کرد. این شرایط شانس شما را برای دریافت تیک آبی نیز به شدت کاهش می دهد.

فراموش نکنید راه‌کارها و موارد ارائه شده به صورت رسمی توسط اینستاگرام تایید یا رد نشده اند. با این بررسی فاکتورهای موجود و حساب و کتاب به جزئی نشان می ‌دهد که این شرایط تاثیر بسزایی در دریافت تیک آبی برای شما دارند.

جمع بندی

اینستاگرام به فضایی ایده آل برای کسب درآمد و انجام تبلیغات تبدیل شده است. چنانچه قصد فعالیت به شکل گسترده در پلتفرم اینستاگرام را دارید می توانید با انجام راهکارهایی تیک آبی را دریافت کرده و به خوبی خود را در این زمینه بتوانید به بالاترین سطح برسانید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.