پربازدیدترین مطالب

آموزش

پرفکت مانی چیست و چگونه آن را بسازیم؟ راهنمای کامل

یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

پرفکت مانی چیست و چگونه آن را بسازیم؟ راهنمای کامل

پرفکت مانی چیست و چگونه آن را بسازیم؟ 

پیشرفت در زمینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و استفاده از شبکه برای انجام معاملات، موجب شده راهکارهایی برای پرداخت های بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرد. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین‌المللی و شرکت معتبر بوده که به راحتی می توانید پرداخت های اینترنتی خود را از طریق آن انجام دهید. وب سایت های خارجی این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا با این روش بتوانید ارز مورد نظر را به سراسر جهان انتقال داده و یا درآمدهای ارزی خود را به راحتی از آن دریافت کنید.

همانگونه که می دانید در برخی از کشورها مانند ایران، تحریم سرویس های مختلفی مانند مسترکارت و ویزا کارت و پی پل، موجب شده که کاربران و سرمایه‌گذاران به دنبال راهکاری برای پرداخت و دریافت هزینه های کسب و کار خود باشند. سرویس های قدرتمندی امروزه به وجود آمده و به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید این عمل را انجام دهید. پرفکت مانی به خوبی توانسته برای خریدهای اینترنتی بین المللی، نیازهای کاربران را برطرف کند. علاوه بر این اگر به دنبال انتقال ارز بین المللی هستید از این طریق به راحتی می توانید عمل نمایید. پرفکت مانی به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین سیستم های پرداخت بین ‌المللی، طرفداران بسیار زیادی در کشور ما به خود جذب کرده است. سهولت در استفاده از این شبکه با توجه به این که در سالیان اخیر تحریم های مختلفی را کشور ما متوجه خود می بیند، به خوبی توانسته پرفکت ‌مانی را نسبت به رقبای خود با تفاوت ها و مزایایی معرفی کند. با توجه به نیاز کاربران، پرفکت مانی قابلیتی در اختیار آن ها قرار می دهد که برای برداشت هیچگونه سقفی پیش روی آن ها وجود نداشته و بدون محدودیت به راحتی می توانند نقل و انتقال ارز را انجام دهد. اگر به دنبال ساخت پرفکت مانی وریفای شده هستید، وب سایت های مختلفی به شما در این زمینه کمک می کنند.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) به عنوان یکی از بزرگ ترین و کارآمدترین شرکت ها برای پرداخت های جهانی یا بین المللی شناخته می شود. این شبکه قدرتمند که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است سیستم پرداخت الکترونیکی ایده ‌آلی را برای کاربران فراهم می کند. این شبکه متعلق به PerfectMoney Finance Corp بوده که جالب است بدانید در کشور پاناما ثبت شده است. با این حال مرکز امور بانکی و مالی و دفتر مرکزی این شرکت واقع در کشور سوئیس و شهر زوریخ فعالیت خود را انجام می دهد. امروزه در سراسر جهان می توانید دفاتر متعدد ایجاد شده برای این شرکت را مشاهده کنید.

نوع عملکرد پرفکت ‌مانی به گونه ای است که کاربر قادر است به نقاط مختلف جهان، مقدار زیادی پول را از طریق سیستم به راحتی انتقال دهد. علاوه بر این اگر به دنبال خرید از یک وب سایت خارجی هستید و قصد پرداخت هزینه‌های خرید خود را دارید، با استفاده از این روش به راحتی می توانید فرآیند مورد نظر را طی کنید. تصور کنید شما قصد دارید از یک سایت خارجی، فایل مورد نظر خود را خریداری نمایید. پرفکت ‌مانی این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید از کارت بانکی خود و با استفاده از ریال، خرید خود را انجام دهید. در واقع می توان بیان کرد که پرفکت مانی به مانند پلتفرم های مختلف پرداخت، به راحتی کاربران را می تواند برای پرداخت هزینه ها یاری کند. در کنار این موارد اگر قصد دارید روی حساب های الکترونیکی ذخیره ارز را انجام دهید و پس از آن برای سرمایه‌گذاری بر روی دارایی های مختلف مانند بیت‌کوین اقدام نمایید، سرویس پرفکت مانی به خوبی می‌تواند شما را یاری کند.

پرفکت مانی برای ایران

یکی از مهمترین و بزرگترین مزایایی که این سیستم و قابلیت در اختیار کاربران قرار می دهد، بدون تحریم و بدون ریسک بودن آن محسوب می‌شود. با توجه به اینکه متاسفانه کاربران ایرانی برای پرداخت های بین المللی دسترسی به برخی سرویس ها را ندارند، پرفکت مانی به شما این اجازه را میدهد که به راحتی بتوانید متناسب با نیاز خود، خرید و پرداخت ارز را انجام دهید. هم اکنون کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند به صورت غیر حضوری و رایگان حساب پرفکت مانی خود را افتتاح نمایند. صرافی های آنلاین به شما این امکان را می دهند که برای خرید پرفکت مانی با استفاده از کارت بانکی خود به راحتی اقدام کنید. توجه داشته باشید کاربران ایرانی برای احراز هویت، هیچگونه شرایط دشواری پیش روی آنها قرار نخواهد گرفت.

آموزش ساخت حساب در پرفکت مانی

با توجه به ویژگی ها و مزایای این سیستم، بسیاری از کاربرانی که قصد خرید اینترنتی از وب سایت های بین المللی را دارند، یا قصد دارند ارز مورد نظر را به نقاط مختلف جهان جابجا کنند، سعی کرده‌اند که از خدمات پرفکت ‌مانی بهره ببرند. اگر به دنبال افتتاح حساب هستید، کافیست به آدرس PerfectNiner.is مراجعه کرده و برای ثبت نام، فرم های مورد نظر را پر کنید.

فراموش نکنید که اگر به دنبال افتتاح حساب در پرفکت مانی هستید، این فرآیند کاملاً رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. یکی از قابلیت های ویژه ای که وب سایت مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد، پشتیبانی از زبان فارسی است. برای پر کردن فرم ثبت نام سعی کنید به صورت دقیق، اطلاعات حقیقی خود را وارد کرده تا از مشکلات پیش رو جلوگیری کنید.

قبل از ثبت نام در این وب سایت، یک پیام عضویت برای ایمیل شما ارسال میشود. برای ورود به حساب خود میتوانید کد مورد نظر را وارد کرده و به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

افتتاح حساب در پرفکت مانی

اگر به دنبال افتتاح حساب در پرفکت مانی هستید، ابتدا باید در وب سایت های مختلف که فرآیند افتتاح حساب را برای شما طی می‌کنند، ثبت نام کنید. پس از ارائه درخواست خود و تکمیل اطلاعات مربوطه به راحتی می توانید حساب خود را بر این بستر ایجاد نمایید.

ساخت حساب کاربری در سایت پرفکت مانی

اگر به دنبال ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت مانی هستید، راهکارها و روش های آسانی پیش روی شما قرار می گیرد. به عنوان مثال امروزه سایت های فروشنده پرفکت مانی شرایطی را برای کاربران در نظر گرفته اند که به راحتی بتوانند ضمن ایجاد حساب کاربری، فعالیت خود را از این طریق انجام دهند. امروزه مجموعه های مختلفی این قابلیت را به شما می دهند تا بتوانید به راحتی اقدامات لازم را انجام دهید.

ابتدا به سایت  PerfectMoney.irمراجعه کنید.

برای پر کردن فرم مربوطه می توانید در قسمت نخست برای حساب خود یک نام تعیین کنید.

پس از آن باید نام خود را به همراه مشخصات دیگر وارد نمایید.

در این گام محل سکونت و اسم شهر محل را وارد کرده و آدرس دقیق را ارائه می دهید.

در گام بعدی باید کشور خود را انتخاب کرده و کد پستی را نیز در وب سایت پرفکت مانی ثبت کنید.

با توجه به اینکه نیاز به ایمیل Member ID دارید، آدرس ایمیل خود را به دقت وارد کنید.

در گام بعدی شماره تلفن را باید ثبت نمایید.

اگر از شما سوال نوع حساب پرسیده شود باید گزینه Personal را برگزینید.

برای خود در اینجا می توانید یک رمز عبور را تعیین کرده و عکس درون کادر که دارای شماره تصادفی است، را به دقت وارد نمایید.

در گام آخر می‌توانید تیک گزینه i Agree with term را زده تا بتوانید ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

در آخرین مرحله برای ثبت نام پرفکت مانی و ایجاد یک حساب می توانید روی گزینه Register  کلیک کنید.

در واقع برای ساخت اکانت در پرفکت مانی می توانید با مراجعه به وب سایت Perfect Money مراحل گفته شده را طی کرده و به راحتی برای خرید و فروش و نگهداری دارایی‌های خود، اقدامات لازم را انجام دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی

یکی از مواردی که کاربران همواره به دنبال آن هستند، نحوه شارژ حساب در پرفکت مانی محسوب می شود. جالب است بدانید که آسانترین و بهترین روش ها برای شارژ حساب های بین المللی را می‌توانید در پرفکت مانی مشاهده کنید. امروزه وب سایت های فروشنده به راحتی این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از کارت بانکی خود از وب سایت های ایرانی به صورت آنلاین، اقدام به خرید پرفکت مانی نمایید. با وجود اینکه به صورت یورو و دلار، پرفکت مانی عرضه می شود، ولی غالباً کاربران ایرانی ترجیح می دهند که از دلار استفاده کنند. برای انجام این کار ابتدا باید احراز هویت خود را انجام داده و پس از آن برای شارژ حساب پرفکت مانی اقدام نمایید. فراموش نکنید با شارژ حساب پرفکت مانی خود به راحتی می توانید فعالیت های گسترده مانند سرمایه گذاری در هات فارکس، icm capital و آلپاری را انجام دهید.

بهترین روش های شارژ حساب پرفکت مانی

پیشرفت در زمینه ارائه خدمات بر بستر اینترنت و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی موجب شده که امروزه بتوانید تنوع بالایی برای فعالیت مشاهده کنید. اگر به دنبال استفاده از روش های شارژ حساب پرفکت مانی هستید و قصد دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید، می توانید از سایت‌های ایرانی نیاز خود را دریافت نمایید.

در حالت کلی برای شارژ حساب پرفکت مانی خود میتوانید روش هایی مانند وب مانی یا انتقال از حساب دیگر، شارژ با بیت کوین، شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی و همچنین استفاده از خدمات صرافی های آنلاین را در نظر داشته باشید. با این حال کاربران همواره به دنبال بهترین و آسان ترین روش های شارژ حساب پرفکت مانی هستند. با توجه به اینکه سایت های ایرانی برای خرید پرفکت مانی قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می دهند، بهترین روش می‌تواند بهره مندی از خدمات این وب سایت ها باشد. به راحتی می توانید با استفاده از کارت بانکی و از طریق واحد پول ریال، حساب خود را شارژ کرده و به صورت دلار و یورو ارز مورد نظر را دریافت کنید. فراموش نکنید اگر به دنبال خرید از سایت های مختلف هستید، برای احراز هویت باید تصویر مدرک شناسایی معتبر را ارائه دهید.

خرید پرفکت مانی با بیت کوین

بدون تردید بحث داغ این روزهای افراد در هر مکانی، بازار کریپتوکارنسی خصوصاً ارز دیجیتال بیت کوین خواهد بود. این ارز دیجیتال به واسطه محبوبیتی که دارد توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال خرید پرفکت مانی با استفاده از بیت کوین هستید، باید از طریق صرافی های مختلف ارز خود را به فروش برسانید. اطمینان داشته باشید که صرافی مورد نظر از اعتبار بالایی برخوردار باشد. سیستم تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی در صرافی های مختلف ایجاد شده و به راحتی می توانید برای تبدیل این سرویس، گزینه BTC به PM را انتخاب کرده و مقدار مورد نظری که قصد دارید پرفکت مانی با بیت کوین معاوضه شود ،را برگزینید.

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

در میان بانک های سراسر جهان، امروزه برای همکاری بین یکدیگر، استانداردهای نوینی فراهم شده است. شرایطی که به کاربر کمک می کند انتقال وجوه را با سرعت بسیار بالا به سراسر جهان انجام دهد. با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت به راحتی می توانید روی به خرید پرفکت مانی بیاورید. اگر به دنبال خرید و شارژ پرفکت مانی با استفاده از ویزا کارت هستید، می توانید به راحتی این عمل را انجام دهید.

امروزه صرافی های مختلفی به شما کمک می کنند تا بتوانید برای خرید پرفکت مانی از طریق ویزا کارت به راحتی عمل نمایید. پس از ورود به هر کدام از صرافی ها باید اطلاعات مورد نیاز را با دقت وارد کرده و تمام داده های شخصی مانند شماره کارت و نام کامل را بنویسید. در قسمت your wallet می توانید برای ثبت شماره حساب پرفکت مانی اقدام نمایید. در بالای صفحه نیز مبلغی که قصد دارید بر روی آن مبادله انجام شود را وارد کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی با کارت شتاب

خدمات ایده آلی که سیستم و قابلیت پرفکت مانی در اختیار شما قرار می دهد، می تواند خیالتان را برای شارژ کردن راحت کند. در واقع دغدغه کاربران به خوبی با استفاده از قابلیت شارژ حساب از طریق کارت شتاب برطرف می شود.

فراموش نکنید اگر تاکنون حساب پرفکت ‌مانی خود را فعال نکرده اید، باید برای ایجاد یک حساب از طریق سایت مخصوص، اقدامات لازم را انجام دهید. برای شارژ حساب علاوه بر این می توانید از حواله بانکی یا ووچر پرفکت مانی بهره ببرید.

تبدیل و فروش دلار پرفکت مانی

امروزه وب ‌سایت ‌های مختلفی شما را ترغیب می‌کنند که روی به استفاده از خدمات آن ها بیاورید. با توجه به اینکه امروزه صرافی های مختلفی راه اندازی شده اند، برای تبدیل و فروش دلار به پرفکت مانی به راحتی می توانید عمل کنید. صرافی ها به دو شکل داخلی و خارجی وجود دارند. صرافی هایی که فعالیت خود را در کشور انجام می‌دهند به خوبی می‌توانند برای انتقال پول از داخل به نقاط مختلف جهان اقدام نمایند. سعی کنید برای تبدیل و فروش دلار پرفکت مانی از یک مجموعه تخصصی نیاز خود را دریافت کنید.

در عین حال مراجعه به سایت PerfectMoney نیز می تواند کار شما را راحت کند. پس از ثبت نام باید وارد حساب کاربری خود شده و گزینه deposit را انتخاب نمایید. اکنون می توانید برای تبدیل دلار به پرفکت مانی از روش های پرداخت مختلف استفاده کرده و فعالیت خود را انجام دهید.

معرفی صرافی های خرید و فروش پرفکت مانی

معمولاً کاربرانی که به صورت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری بین المللی را انجام می دهند، به دنبال واسطه های معتبر برای فعالیت خود هستند. معرفی صرافی های خرید و فروش پرفکت مانی نشان می دهد برخی از آنها به خوبی با اطمینان بالا می توانند مورد استفاده قرار گیرند. هنگامی که قصد انتخاب یک صرافی برای انجام فعالیت‌های خود را دارید، سعی کنید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. بررسی امنیت صرافی و ارائه پشتیبانی مناسب و از جمله مواردی محسوب می‌شوند که معمولاً به دقت تحت نظر قرار می گیرند. تحقیق بر روی رتبه وب سایت و کارمزد دریافتی در کنار سرعت و کیفیت بالای ارائه خدمات به عنوان موارد موثر در این زمینه شناخته می شوند. صرافی های زرین اکسچنج، ایرانیکارت، پی 98 و صرافی میهن پرداخت می توانند گزینه های مناسب در این زمینه شناخته شوند.

مزایا و معایب پرفکت مانی

بدون تردید بررسی ویژگی ها و مزایای پرفکت مانی و معایب آن نشان می‌دهد کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند موارد متعددی را برای فعالیت ‌های بین‌المللی در اختیار داشته باشد.

سیستم پرفکت مانی به خوبی توانسته یک انقلاب در سیستم های مالی بین‌المللی ایجاد نماید. از جمله قابلیت های این سیستم می توان به خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند ارز فیات، بیت کوین، طلا، یورو و دلار اشاره کرد. در کنار این موارد انتقال سریع پول، ایمن و راحت از طریق صرافی‌های ارزی با استفاده از این قابلیت به خوبی می تواند نیازهای کاربران را برطرف کند. سیستم پرداختی پرفکت‌ مانی مبتنی بر اینترنت بوده که کاربر در هر مکانی به آن دسترسی دارد.

اگر به دنبال قرض گرفتن و قرض دادن هستید، می توانید شرایط مورد نیاز خود را اعلام کنید. انجام پرداخت های آنلاین به صورت منظم و همچنین دریافت سود ماهانه از مانده حساب به عنوان ویژگی‌های دیگر پرفکت ‌مانی نام برده می شوند. در طرف مقابل برخی از معایب و همواره ممکن است برای کاربران اتفاق بیفتند. هزینه بسیار بالا برای بازیابی رمز کاربری کیف پول، در صورت فراموشی و همچنین عدم امکان اصلاح یا برگشت مبادلات به عنوان معایب این سیستم می توانند بیان شوند. در کنار این موارد اگر در حساب کاربری خود سرمایه ای دارید، از کارت های مستر کارت و ویزا کارت نمی توانید پول خود را برداشت کنید.

سوالات متداول

پرفکت مانی چیست؟

یک سیستم مدرن برای انجام مبادلات و پرداخت های آنلاین بین ‌المللی که کاربر بدون محدودیت می تواند از طریق آن اقدامات لازم را انجام دهد.

نحوه ساخت حساب کاربری در پرفکت مانی چگونه است؟

برای ساخت حساب کاربری ابتدا به وب سایت perfectmoney.si مراجعه کرد و با پر کردن فرم های مربوطه به راحتی می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

برای ساخت حساب کاربری در پرفکت مانی چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

اگر به دنبال ایجاد حساب در وب سایت پرفکت مانی هستید، تنها باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنید. شرایطی که موجب می شود کاربر از انجام حملات هکرها به راحتی بتواند خود را دور نگه دارد.

آیا کاربران ایرانی قادر به افتتاح حساب در پرفکت مانی هستند؟

با توجه به اینکه وب سایت های مختلف، اکانت های وری فای به شما ارائه می دهند، به خوبی می توانید فعالیت خود را در این وب سایت انجام دهید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.