پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

پاور واچ ایکس؛ ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ماند

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

پاور واچ ایکس؛ ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ماند

ساعت هوشمند جدیدی با نام PowerWatch X توسط شرکت ماتریکس ساخته شده است. نکته جالب این محصول این است که انرژی مورد نیاز خود را از گرمای بدن کاربر تامین می کند.

این ساعت هوشمند که توسط شرکت ماتریکس ساخته شده و انرژی مورد نیازش را از حرارت بدن کاربر تامین می کند، بی شک یکی از جالب ترین محصولاتی بود که در CES 2018 رونمایی شد. البته باید توجه داشت که این اولین نسل از این ساعت هوشمند نبوده و کمپانی ماتریکس نسل دوم ساعت هوشمند خود را در این نمایشگاه رونمایی کرده است. این شرکت نسل جدید محصول خود را بهبود بخشیده و با بروزرسانی ظاهری و همچنین افزودن قابلیت های جدید روانه بازار کرده است.

در حاشیه نمایشگر این ساعت، دایره ای وجود دارد که به صورت لحظه ای میزان انرژی باقی مانده را نمایش می دهد. این محصول با بهره گیری از سیستمی خاص، می تواند همیشه میزان انرژی مصرفی توسط کاربر را در اثر فعالیت های ورزشی و یا سایر فعالیت ها اندازه گیری کند. به همین دلیل سازندگان این محصول مدعی شده اند که PowerWatch X دقیقترین ساعت هوشمند موجود در بازار از نظر سنجش میزان کالری های سوزانده شده می باشد. این ساعت هوشمند که ظاهری خشن و زمخت دارد، علاوه بر مقاومت بسیار بالا در اثر برخوردهای سخت، قادر است تا عمق 200 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

در صورتی که کاربر این ساعت هوشمند را از دستش باز کند، به حالت ذخیره انرژی می رود و می تواند تا دو سال را در این حالت سپری کند، بدون اینکه انرژی دخیره شده در باتری آن تمام شود. این دستگاه اطلاعات موجود را در حافظه خود ذخیره می کند و پس از بستن ساعت بر روی دست، تمامی اطلاعاتی که در آخرین استفاده روی این ساعت قرار داشت، دوباره نمایش داده می شود.

 پاورواچ ایکس از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند. در نهایت، این ساعت هوشمند با قیمت 249 دلاری پیش فروش می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.