پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ونوس اپتیکس؛ وایدترین لنز دنیا را معرفی کرد

یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ونوس اپتیکس؛ وایدترین لنز دنیا را معرفی کرد

شرکت چینی ونوس اپتیکس که در سال 2013 تاسیس شد، برای انواع دوربین های حرفه ای نظیر DSLR و بدون آینه لنز می سازد. این شرکت که به مانند سایر شرکت های سازنده ی لنز تازه تاسیس می باشد، به تازگی جدیدترین لنز خود یعنی Laowa 7.5 mm را با گشودگی دیافراگم f/2 برای دوربین های مایکرو چهار سوم، به عنوان وایدترین لنز دنیا رونمایی کرد.

این لنز جدید با تنها 200 گرم وزن و 55 میلی متر طول، محصولی بسیار جمع و جور بوده که البته فوکوس آن نیز دستی است. 13 عدسی در این محصول به کار رفته که در 9 گروه دسته بندی شده اند؛ 2 عدسی کروی و 3 عدسی ED (عدسی با شکست نور خیلی کم) تشکیل دهنده این لنز می باشند. همچنین قطر دهانه این لنز، 46 میلی متر می باشد.

مسئولین شرکت ونوس اپتیکس درباره محصول جدیدشان می گویند:
    «اعوجاج» و «کج‌ نمایی رنگی» در این لنز با طراحی اپتیکال آن به حداقل رسیده و البته یک عملکرد اپتیکال فوق العاده را در سرتاسر لنز به نمایش می گذارد.


برای عکاسی نجوم، عکاسی از طبیعت و شرایط نوری کم، فاصله کانونی پایین این لنز که زاویه ی دید 110 درجه ای را فراهم می آورد، بسیار ایده آل است.

همچنین ونوس اپتیکس برای دوربین های متصل روی گیمبال یا پهپاد یک نسخه ی سبک از این لنز را معرفی کرده که 25 درصد سبکتر از نسخه اصلی  یعنی تنها 150 گرم وزن دارد. حداقل فاصله ی فوکوس 12 سانتی متری و حداکثر نسبت بازنمایی 1:9 نیز از دیگر مشخصات این لنز می باشد.

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.