پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هدفون‌های ضد تعرق ورزشی راک به زودی از راه می رسند

یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

هدفون‌های ضد تعرق ورزشی راک به زودی از راه می رسند

هدفون‌های جدید راک با ویژگی ضد تعرق به زودی معرفی خواهند شد. در این مقاله قصد داریم به هدف جدید یکی از بزرگان دنیای کشتی بپردازیم. این هدف جدید ارائه یک هدفون ضد تعرق است که در این مقاله به مشخصات آن اشاره خواهیم کرد.

دواین جانسون یکی از معروف‌‌‌ترین چهره‌های شناخته شده و از سلبریتی‌های مشهور و دوست داشتنی دنیای ‌هالیوود است که با نام مستعار راک (صخره) در فعالیت‌های ورزشی به صورت حرفه‌ای نیز شرکت ‌‌می‌کند قصد دارد تا به یک تجارت جدید در زمینه هدفون‌های ضد تعریق بپردازد.

هدفون جدید که با نام تجاری راک عرضه ‌‌می‌شود حاصل همکاری کمپانی مطرح JBL و شرکت ورزشی آمریکایی آندر آرمور است که قیمتی معادل 249 دلار دارد. این هدفون‌ها نمادی از شخصیت راک هستند، حتی در قسمت بیرونی این هدفون‌ها شاهد نماد معروف گاو براهاما که متعلق به راک ‌‌می‌باشد هستیم. حتی برای بالا بردن هیجان، راک یک پلی لیست از آهنگ‌های منتخب خود را با نام «خطوط هوایی بهشت آهنین» همراه با این محصول هدیه ‌‌می‌کند.

شرکت آندر آرمور پارچه این هدفون‌ها را تهیه ‌‌می‌کند و پد‌های این محصول طوری طراحی شده‌اند تا منافذ تعبیه شده در آنها امکان جریان هوا را فراهم کند. بخش‌های مرتبط دیگر همچون پدهای رو‌گوشی و همچنین هدبند محصول نیز توسط شرکت آندر آرمور تهیه ‌‌می‌شود. جنس نرم این هدبند‌ها و پایداری آنها روی سر باعث القای یک حس فوق‌العاده ‌‌می‌شود. در واقع این هدفون‌های جدید طوری طراحی شده‌اند تا با وجود تعریق کاربر و فعالیت‌های شدید ورزشی هم نلغزند و از جای خودشان تکان نخورند.

حتی امکان شست‌و‌شوی پد‌های گوشی نیز وجود دارد. بعد از ورزش و فعالیت‌های سنگین ‌‌می‌توانید پد‌ها را بشوید تا از بوی بد پد‌ها جلوگیری کنید. جعبه مخصوص هدفون نیز دارای منفذ ‌‌می‌باشد تا هدفون بعد از قرارگیری در آن خشک شود.

این هدفون ضد تعرق راک با یک باتری 610 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است. این باتری در 2 ساعت به طور کامل شارژ شده و تا 16 ساعت پخش آهنگ به صورت بی‌سیم را تضمین ‌‌می‌کند. از طرف دیگر JBL از یکی از فناوری‌های خود در این هدفون بهره گرفته است. به لطف این فناوری هدفون با 5 دقیقه شارژ برای پخش 1 ساعت آهنگ آماده ‌‌می‌شود. قابلیت دیگر این هدفون TalkThru نام دارد که به منظور خاموش کردن اسپیکرها و به‌کارگیری میکروفون برای صحبت با اطرافیان استفاده ‌‌می‌شود.

درگاه شارژ این هدفون‌ها میکرو یو‌اس‌بی هستند و خبری از درگاه یواس‌بی تایپ سی نیست. این هدفون ورزشی از نسل 4.1 بلوتوث بهره ‌‌می‌برد، البته جای خالی فناوری‌هایی همچون AptX در این هدفون عالی به شدن احساس ‌‌می‌شود.

التبه راک به این موارد قانع نشده است و حالا شاهد برند لوازم ورزشی آقای صخره با نام “Chase Greatness” و کفش‌های طراحی شده توسط راک و آندر آرمور نیز هستیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.