پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی کوتاه به پرچمدار بعدی هواوی P۴۰ Pro

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی کوتاه به پرچمدار بعدی هواوی P۴۰ Pro

نگاهی کوتاه به پرچمدار بعدی هواوی P40 Pro
افشای جدید از جزئیات محصول جدید هواوی


بر اساس اخباری که دیروز در توئیتر توسط خبرنگاران چینی منتشر شده P40 هواوی با وجود بسته بودن سرویس های Google ، به زودی به بازار جهانی عرضه می شود. با  مشخصات ظاهری که در عکسی تار در توئیتر منتشر شد ، چیز زیادی  در رابطه با آنچه که تولید کننده چینی در این گوشی در نظر گرفته است ، مشخص نیست. ولی ما توانستیم اطلاعات بیشتری از این پرچمدار در اختیار شما قرار بدهیم.

 

برای مشاهده و خرید بهترین گوشی ها  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

اکنون یک رندر در سایت GizChina به بررسی مشخصات این گوشی قبل از رونمایی پرداخته است. این اطلاعات از این سایت با سابقه بسیار نزدیک به واقعیت است و اولین نگاه واقعی ما به Huawei P40 Pro را ارائه می دهد.

این پرچمدار جدید یعنی  Huawei P40 Pro طبق عکسی که  از آن به بیرون درز کرده از همان نمایشگر OLED Waterfall برخوردار است که در Huawei Mate 30 Pro امسال به نمایش در آمده است و به وضوح می توانیم ببینیم که عکس فوق یک گوشی دقیقاً با همان صفحه نمایش خمیده را نشان می دهد.

همچنین در این عکس ما یک دوربین نسبتاً قابل توجه را در گوشی مشاهده کنیم . بسیار شبیه به  دوربین Leica Penta که  همانطور که در لیست مشخصات این دوربین  وجود دارد را قرار داده است. به طور خاص  این دوربین، یک سونی IMX686 سونی 1.7 اینچی با OIS ، به همراه لنز فوق العاده 20 مگاپیکسلی ، لنزهای تله 12 MP Periscope ،این گوشی دارای دوربین ماکرو و سنسور ToF است.

این اطلاعات ، آخرین به روز رسانی این خبر قبل از رونمایی این پرچمدار بود. اما نباید تصور کنیم Huawei P40 Pro از نظر  ظاهر شبیه به  P30 Pro باشد و نسخه تقلیدی از این گوشی باشد. احتمالاً تا روز رونمایی اطلاعات جدیدتری از این گوشی با محدودیت های خاص این برند چینی نخواهیم داشت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.