پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی Redmi ۸ شیائومی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی Redmi ۸ شیائومی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی

نگاهی به گوشی Redmi 8 شیائومی مجهز به باتری 5000 میلی آمپرساعتی
کمپانی شیائومی چند روز پس از رونمایی از گوشی Redmi 8A خود ، اخیرا یکی دیگر از اعضای خانواده رد می در نسخه استاندارد به نام Redmi 8 رونمایی کرد . هرچند که ظاهرا پیش از رونمایی اطلاعاتی از گوشی جدید شیائومی در رسانه‌ها لو رفته بود نشان می داد که هر دو دستگاه مشخصات تقریباً یکسانی خواهند داشت ولی این گوشی جدید دارای بدنه شیشه‌ای با طراحی Aura Mirror شیائومی است و با امکانات و گزینه های بیشتری  همراه است .

 

برای مشاهده و خرید گوشیهای شیائومی  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

نمایشگر ردمی 8 شیائومی
شیائومی برای این محصول جدید خود  از یک نمایشگر 6.22 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+  در نظر گرفته است .

دوربین ردمی 8 شیائومی
ردمی 8 شیائومی مجهز به دوربین دوگانه‌ای با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی IMX363 سونی با گشادگی دیافراگم f/1.8 اندازه پیکسلی 1.4 میکرومتر و تشخیص فاز دوگانه  خواهد بود  و سنسور 2 مگاپیکسلی ثانویه هم که برای تشخیص عمق تصویر به کمک سنسور اصلی خواهد آمد. در مورد این دوربین باید افزود از هوش مصنوعی که قادر به شناسایی 33 منظره مختلف از جمله گیاهان، حیوانات و ... می باشد بهره مند گردیده است . در مورد دوربین سلفی نیز باید گفت که مجهز به دوربینی 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0  که در ناچ  بالای نمایشگر تعبیه شده است ، میباشد.

مشخصات داخلی ردمی 8
شیائومی برای ردمی 8 درست مانند ردمی 8A  چیپست اسنپدراگون 439 را در نظر گرفته است ، و در کنار این تراشه در گوشی جدید از  4 گیگابایت رم  همراه با  64 گیگابایت حافظه داخلی  بهره گرفته است . گفته می شود نسخه‌های پایین‌تری از گوشی نیز در بازار عرضه خواهد شد.

سایر مشخصات گوشی هوشمند ردمی 8  
در مورد سایر مشخصات گوشی هوشمند ردمی 8  می توان به بهره مندی از  سنسور اثر انگشت ، بهر مندی از یک باتری قدرتمند  5000 میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی ، بهره مندی از رادیو FM، جک 3.5 میلیمتری هدفون، سنسور مادون قرمز و محافظت در برابر پاشش آب (P2i) ، رنگ آمیزی به رنگ های آبی  (Sapphire Blue)، مشکی (Onyx Black) و  قرمز  (Ruby Red) اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه Redmi 8
شائومی ظاهرا برای  نسخه 3/32 گیگابایتی Redmi 8  قیمتی حدود 112 دلار و برای  نسخه 4/64 گیگابایتی آن نیز قیمتی حدود  126 دلار را عنوان نموده است . البته گفته می شود که  این قیمت در بازارهای مختلف کمی متفاوت خواهد بود و این محصول به زودی روانه بازار خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.