پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی Galaxy Fold سامسونگ با قابلیت تبدیل به تبلت

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی Galaxy Fold سامسونگ با قابلیت تبدیل به تبلت

کمپانی سامسونگ به مناسبت دهمین سال معرفی خانواده گلکسی اس معروف از نسخه شگفت انگیزی  به نام Galaxy Fold رونمایی کرد. بنا براظهارات سامسونگ این گوشی هوشمند عصر جدیدی در صنعت تلفن هوشمند شمرده خواهد شد که کاربران با آن در دنیای صفحه نمایش اسمارت فون خود غرق خواهند شد.

Galaxy Fold در واقع در حالت بسته از نمایشگر 4.6 اینچی با کیفیت تصویر و رزولوشن 840×1960 پیکسلی بهره مند گردیده است اما در حالت باز که همانند یک تبلت خواهد بود به نمایشگری  7.3 اینچی با کیفت تصویر و رزولوشن  1536×2152 پیکسل خواهد رسید. همچنین نوع پنل صفحه نمایش نیز همانند دیگر پرچمداران از فناوری سوپرامولد بهره مند گردیده است تا به کاربران امکان بهره مندی از تصاویر پر وضوح و زنده را با کیفیتی فوق العاده داده باشد.

سامسونگ مرکز تفکرو قلب تپنده این گوشی هوشمند را اسنپدراگون 855 قرار داده است که در کنار بهره مندی از تراشه گرافیکی آدرنو 640 ترکیب شگفت انگیزی را پدید آورده است. همچنین به حافظه رم 12 گیگابایتی همراه با  حافظه داخلی 512 گیگابایت یا 1 ترابایتی مجهز گردیده است که عملکرد سخت افزاری فوق العاده ای را تشکیل خواهد داد. از طرفی سامسونگ برای گلکسی فولد از باتری 4380 میلی آمپرساعتی بهره خواهد گرفت.

بخش دوربین این گوشی هوشمند از  سه لنز برای قسمت اصلی و دو سنسور برای قسمت سلفی بهره خواهد برد اما سامسونگ تنظیمات و مشخصات دقیق آن را  اعلام نکرده است. بنا بر اظهارات این شرکت، گلکسی فولد به چهار رنگ طلایی، خاکستری، نقره ای و بنفش رنگ آمیزی خواهد شد. همچنین قرار است در تاریخ  26 آوریل با قیمت حدودی  1980 دلار عرضه شود. هرچند قیمت آن بسیار بالا به نظر می رسد اما شرکت سامسونگ ادعا می کند که سعی داشته مشخصه های بزرگی در نظر گیرد تا هزینه اعلام شده ارزش خریدش را داشته باشد.

 Galaxy Fold قرار است در دو نسخه LTE و 5G روانه بازار گردد. مشتریان می توانند هر نسخه را با قیمت جداگانه ای خریداری نمایند و در واقع  نسخه 5G به مراتب قیمت بالاتری را خواهد داشت. نکته نچندان خوشایند این است که  قیمت 1980 دلاری اعلامی برای نسخه پایه یعنی حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز به شبکه LTE است به حساب می آید و ظاهرا  قیمت نسخه پیشرفته بیش از 2000 دلار خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.