پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی های جدید و جان سخت نوکیا در رویداد IFA ۲۰۱۹

پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی های جدید و جان سخت نوکیا در رویداد IFA ۲۰۱۹

نگاهی به گوشی های جدید و جان سخت نوکیا در رویداد  IFA 2019
 HMD Global در رویداد IFA 2019 از دو گوشی جدید خود با بهره مندی از سیستم عامل KaiOS و امکان اتصال 4G رونمایی کرده است که یکی از آنها سخت جان و دیگری یک گوشی دردار است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت .

 

برای خرید گوشیهای نوکیا اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

Nokia 800 Tough
Nokia 800 در واقع می توان آن را جانشین معنوی نوکیا 3310 معرفی کرد. گوشی نوکیا 800 Tough (تاف)از گواهینامه IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G  بهره مند گردیده است. گفته می شود این گوشی می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیارد و در برابر گرد و غبار، شوک‌های حرارتی و سقوط از ارتفاع نیز مقاوم بماند . همچنین جنس بدنه و لبه‌های آن را به گونه ای خاص و ضدلغزش طراحی نموده است که لغزیدن و افتادن آن کمی بعید به نظر می‌رسد. حتی نوکیا برای مدل  800 در پایین آن قلابی برای آویزان کردن آن نیز تعبیه نموده است.

Nokia 800 Tough مجهز به یک باتری 2100 میلی آمپرساعتی خواهد بود که به گفته نوکیا  می‌تواند تا 1 ماه به‌صورت استندبای و یا 12 ساعت برای مکالمه دوام بیاورد. همچنین مجهز به فلش LED با روشنایی 198 لومن می باشد.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به GPS، GLONASS و استفاده از برنامه‌هایی مانند واتساپ و فیسبوک اشاره کرد. البته باید گفت که  Google Assistant  هم تنها با فشار دادن یک کلید در اختیار شما خواهد بود.

از سایر مشخصات Nokia 800 Tough می توان به بهره مندی از اتصالات  Wi-Fi ، 4G و بلوتوث 4.1، بهره مندی از 4 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارتmicroSD ، بهره مندی از فناوری GPS ، GLONASS و استفاده از برنامه‌هایی مانند واتساپ و فیسبوک اشاره کرد. همچنین  Nokia 800  به رنگ‌های Black Steel و Desert Sand رنگ آمیزی خواهد شد.

قیمت Nokia 800 Tough
Nokia 800 Tough  با قیمتی حدود 110 یورو و از اوایل ماه اکتبرعرضه خواهد شد.

Nokia 2720 Flip
Nokia 2720 Flip از ساختاری کاملاً نوستالژیک  بهره مند گردیده است که برای جواب دادن به تماس ها فقط کافیست درب آن را باز کرد و بعد از اتمام تماس نیز آن را ببنید. باید گفت نوکیا 2720 فلیپ به لطف بهره مندی از سیستم عامل KaiOS کمی مدرن‌تر از گوشی‌های سبک قدیم خواهدبود. همچنین Nokia 2720 Flip مجهز به نمایشگری 2.8 اینچی داخلی (QVGA) و 1.3 اینچی بیرونی برای چک کردن نوتفیکیشن‌ها خواهد بود .

در مورد سایر امکانات باید گفت Nokia 2720 Flip  همانند نوکیا 800 خواهد بود و دارای نسخه تک و دو سیم‎کارته می‌باشد و از امکاناتی مانند فیسبوک، واتساپ، GPS، GLONASS  و اتصال LTE بهره می‌برد و همچنین می‎توانید برنامه‌های بیشتری برای آن دانلود کنید.

نوکیا 2720 فلیپ مجهز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی با بهره مندی از  فلش خواهد بود . همچنین  مجهز به 4 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که مانند مدل قبل امکان افزایش خواهد داشت. این گوشی به رنگ های مشکی و خاکستری رنگ آمیزی شده است.

نوکیا 2720 با قیمت حدود  90 یورو و از ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

Nokia 110
آخرین گوشی و ارزان‌ترین گوشی HMD که از آن رونمایی کرد نوکیا 110 است که تنها حدود 20 دلار قیمت خواهد داشت و قرار است از اواسط سپتامبر روانه بازار خواهد شود.

Nokia 110 را می‌توان برادر بزرگتر نوکیا 105 نامید که امکان اتصال کارت حافظه با ظرفیت 32 گیگابایتی را نیز خواهد داشت. از جذابیت های Nokia 110 نیز میتوان به بازی خاطره انگیز Snake و نسخه آزمایشی Doodle Jump  اشاره کرد .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.