پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی اقتصادی گلکسی A۲۰

یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی اقتصادی گلکسی A۲۰

نگاهی به گوشی اقتصادی گلکسی A20
گلکسی A20 یکی از اعضای خانواده ی سری Galaxy A سامسونگ می باشد. این گوشی اقتصادی از محبوبیت خاصی بین کاربران برخوردار است که در ادامه به معرفی مختصر آن خواهیم پرداخت .

 

برای خرید قسطی گلکسی A20 اینجا کلیک نمایید.

 

معرفی گوشی گلکسی A20
در مورد گلکسی A20 می توان گفت از لحاظ مشخصات چیزی  بین A10 و A30 خواهد بود . گلکسی A20   مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با بهره مندی از رزولوشن ۱٫۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل یا HD پلاس از نوع Infinty-V display خواهد بود. همچنین همانند سایر اعضای خانواده‌ی Galaxy A از یک ساختار سه‌بعدی Glasstic بهره مند گردیده است .

مشخصات فنی گلکسی ای 20 سامسونگ
سامسونگ برای گلکسی A20  از پردازنده Exyons 7884  و 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 1.6 گیگاهرتز و شش هسته‌ی 1.35 گیگاهرتز) بهره گرفته است. در مورد بخش حافظه گلکسیA20   این گوشی از ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که می‌توان با کمک یک کارت حافظه خارجی آن را تا ۵۱۲ گیگا بایت ارتقا داد بهره مند گردیده است.

دوربین گلکسی A20
گلکسی A20 مجهز به دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل است و دوربین اصلی نیز از  ترکیب دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (F/1.9) و ۵ مگاپیکسلی (F/2.2) می باشد که مجهز به  فوکوس خودکار، لنز واید 28 میلی‌متری، وسنسور تشخیص عمق تصویرخواهد بود.

سایر مشخصات گلکسی ای 20 سامسونگ
از نقاط قوت A20، نسبت به A10 می توان به بهره مندی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. سنسور اثر انگشت A20 در قسمت پشتی این گوشی تعبیه گردیده است  و همچنین میتوان به بهره مندی A20 از شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، قطب‌نما، جک ۳.۵ میلی‌متری و... اشاره کرد.

ویرایش جدید 

در حال حاضر نسل جدید گوشی سامسونگ A20  وارد بازار گردیده است این گوشی که A20S نام دارد. هر دو مدل در سال 2019 وارد بازار شده اند که رو نمایی از دو نسل از یک گوشی موبایل در یک سال روند رو به رشد تکنولوژی را نشان می دهد.  سامسونگ Galaxy A20s  نسبت به نسل قبل خود کمی سنگین تر شده است و از لحاظ صفحه نمایش نیز 2 اینچ بزرکتر می باشد.سامسونگ در این گوشی از همان تراشه نسل قبل ولی با قدرت پردازش بالاتر استفاده نموده است . اما بیشترین تغییرات در قسمت دوربین این دستگاه اتفاق افتاده و این گوشی با سه دوربین 3.0 ، 8.0 و 13 مگاپیکسلی روانه بازار گردیده است البته این تغیرات در قسمت دوربین اصلی این گوشی می باشد و دوربین سلفی بدون تغییر باقی مانده است .در قسمت های دیگر هر دو گوشی موبایل  تقریبا امکانات یک شکلی داشته اند و تغییر چندانی دیده نمی شود.



برای مشاهده اطلاعات کامل و قیمت گوشی Samsung Galaxy A20 (گلکسی ای 20 سامسونگ) می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.