پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی اقتصادی نوکیا ۲.۲ مجهز به اندروید One

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی اقتصادی نوکیا ۲.۲ مجهز به اندروید One

نگاهی به گوشی اقتصادی نوکیا 2.2 مجهز به اندروید One

 

مشتریان گرامی شما می توانید حتی ارزانترین گوشی های بازار که متعلق به شرکت نوکیا می باشد را به صورت اقساطی از فروشگاه آترامارت خرید نمایید.

برای خرید اقساطی گوشی های نوکیا کلیک نمایید.


کمپانی HMD Global به‌طور رسمی از گوشی اقتصادی جدید خود نوکیا 2.2 پرده برداری نمود. گوشی جدیدی که بخشی از پروژه اندروید وان گوگل نیز محسوب می گردد. این گوشی اقتصادی ظاهرا با قیمتی فوق‌العاده مناسب، چیزی حدود 100 دلار (90 یورو) به زودی روانه بازار خواهد شد. در ادامه بررسی مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

مشخصات گوشی نوکیا 2.2
نوکیا برای این گوشی از  یک صفحه نمایش با اندازه‌ای مناسب 5.7 اینچی IPS با رزولوشن HD+  در نظر گرفته است و ناچی به شکل قطره آب در بالای آن تعبیه گردیده است که جایگاه دوربین سلفی خواهد بود و از بدنه‌ای از جنس پلی کربنات بهره گرفته است. نوکیا همچنین برای این گوشی از چیپست Helio A22 مدیاتک بهره گرفته است که یک پردازنده 4 هسته‌ای خواهد بود که با 23 گیگابایت رم همراه خواهد شد. همچنین این گوشی مقرون به صرفه از میزان حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت نیز بهره خواهد برد که به لطف کارت حافظه امکان ارتقاء آن فراهم خواهد بود. نوکیا 2.2 مجهز به باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپرساعت است که برای شارژ آن از  یک پورت microUSB  بهره گرفته است.

دوربین نوکیا 2.2
نوکیا 2.2 در قاب پشتی از دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل در کنار بهره مندی از  فلش LED به همراه  دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره مند گردیده است.

سیستم تشخیص چهره
نوکیا 2.2  از فناوری سنسور اثر انگشت در پشت و جلو بی بهره خواهد بود و تنها روش احراز هویت بایومتریک این دستگاه تشخیص چهره دو بعدی است که به وسیله دروبین سلفی گوشی خواهد بود.

سیستم عامل نوکیا 2.2
همانطور که پیش‌تر  نیز گفته شد این گوشی مجهز به  اندروید وان خواهد بود و با نسخه خام Android Pie در درون جعبه عرضه خواهد شد.  این نسخه حداقل تا سه سال آینده آپدیت نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد و در کوتاهترین زمان ممکن قرار است اندروید Q را دریافت نماید.

قیمت و زمان عرضه نوکیا 2.2
نوکیا 2.2 به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای رنگ آمیزی گردیده است و از تاریخ 11 ژوئن روانه بازار خواد شد . HMD قیمت دستگاه نوکیا 2.2 را در بازار جهانی چیزی حدود 112 دلار تعیین نموده است اما ظاهرا قیمت نسخه 2+16 گیگابایتی آن چیزی حدود  100 دلار (90 یورو) و قیمت نسخه 3+32 گیگابایتی آن نیز 115 دلار (102 یورو)  برای بازار هند اعلام شده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.