پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی‌های جدید ضدضربه و جان سخت Blackview

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی‌های جدید ضدضربه و جان سخت Blackview

امروزه گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته و جذاب شده اند اما یک ایراد بزرگ که می توان در آنها مشاهده کرد شکننده و آسیب‌پذیر بودن اکثر آنهاست و این کار را برای محافظت از آنها دشوار می کند. برای این منظور اغلب کاربران از گلس و کاورهایی محافظت کننده از آنها بهره می برند و  برای کسانی که در طول روز گوشی خود را به دفعات به زمین می‌اندازند و کسانی که مشغول به کارهای دشوار یا شرایط نامناسب کاری هستند دستگاه های آنها مدام در معرض آسیب دیدن قرار دارد که حتی استفاده از قاب‌های زمخت که شاید ظاهر جذابی  هم نداشته باشند به‌طور کامل گوشی را ضدضربه نخواهد کرد. این دسته از کار بران همیشه به دنبال یک گوشی ضدضربه سخت جان می باشند.

اما بسیاری از کاربران به دلیل اندازه بزرگ، ظاهر نه چندان زیبا و سخت‌افزار نه چندان قدرتمندشان علاقه‌ای به خرید گوشی‌های جان سخت ندارند.

شرکت  بلک‌ویوو که متخصص در ساخت گوشی‌های جان سخت و متفاوت است و گوشی هایی خاص برای آن دسته از افرادی طراحی می کند که قصد دارند با خیال راحت از گوشی خود در هر شرایط و محیطی بدون نگرانی از خرابی دستگاه خود بهره مند گردند.

اخیرا  بلک‌ویوو از دو دستگاه جدید خود با عناوین BV9700 Pro بالارده و BV5500 Pro اقتصادی رونمایی کرده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت .

بلک‌ویوو برای دستگاه‌های جدیدش در کنار بهره مندی از  مقاومت بالا از طراحی جذاب نیز بهره گرفته است. در واقع می توان گفت که  بلک‌ویوو  ظاهر BV9700 Pro را از ترانسفمورها الهام گرفته که ظاهری خشن و تهاجمی به نظر می‌رسد. اما BV5500 Pro در قسمت پشتی خود  از بدنه‌ای صاف‌تر بهره می برد و لبه‌ها آن از قوسی که  ارگونومی بهتری به دستگاه بخشیده است بهره می برد. هر دو دستگاه از گواهینامه IP68 و IP69K بهره می برند و بنا بر اظهارات بلک‌ویوو در مقابل ورود هر چیزی مقاوم‌اند و نه تنها در برابر آب و غبار  بلکه در برابر دمای بالا نیز مقاوم گردیده اند .

درادامه باید گفت که هر دو گوشی دارای استانداردهای جدید صفحه نمایش‌های فوق عریض می باشند.BV9700 Pro  مجهز به نمایشگر 5.84 اینچی گردیده است. بلک‌ویوو برای قلب تپنده گوشی BV9700 Pro از چیپست هلیو P70 مدیاتک بهره گرفته است که همراه  با بهره مندی از  6 گیگابایت حافظه رم و در کنار منبع تغذیه با  ظرقیت 4380 میلی آمپرساعت ارائه خواهد شد که به طور معمول  یک روز کامل شارژ را نگه خواهد داشت.

در مورد دوربین  این محصول در قاب پشتی مجهز به دوربین دوگانه‌ دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصاویر می‌باشد. همچنین دوربین سلفی آن نیز سنسور 16 مگاپیکسلی از برند سامسونگ است. از سایر امکانات BV9700 Pro میتوان به سنجش ضربان قلب و میزان فشار خون ، تحلیلگر کیفیت هوا و سنسور فشار هوا نیز اشاره نمود.

در مورد نسخه دوم و ارزان قیمت تر یعنی گوشی  BV5500 Pro باید گفت که از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره مند گردیده است. بلک‌ویوو برای آن چیپست MT6739 مدیاتک همراه با بهره مندی از  3 گیگابایت حافظه رم در کنار باتری 4400 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته است . هم مانند مدل قبل دوربینی دوگانه‌ در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده است که مجهز به  سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی ساخت  کمپانی سونی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی است.

در مورد قیمت این محصولات باید عنوان کرد که بلک‌ویوو برای نسخه پرچمدار،  یعنی BV9700 Pro هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیقی ارائه نکرده است ، اما ظاهرا بلک‌ویوو پیش فروش  BV5500 Pro را  با قیمت 90حدود دلار آغاز نموده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.