پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به لپ تاپ های گیمینگ Legion Y۷۴۰ لنوو مجهز به سری GeForce RTX

پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به لپ تاپ های گیمینگ Legion Y۷۴۰ لنوو مجهز به سری GeForce RTX

NVIDIA کارت گرافیک های کلاس نوت بوکی خود را  از خانواده ی GeForce RTX 20 اخیرا پرده برداری نموده است و لپ تاپ های مختلفی از انواع برندهای سازنده و معروف با پیکربندی این خانواده از کارت گرافیک در حال معرفی و رونمایی است؛ هر کمپانی به نوبه خود سعی دارد برای ساخت و تولید لپ تاپ های مخصوص بازی و با ویژگی های خاص و جذاب سنگ تمام بگذارد. به عنوان نمونه شرکت ایسوس در سال 2019 با برترین و جذاب ترین لپ تاپ های جهان خود را وارد دنیای رقابت لپ تاپ های بازی نمود و اکنون لنوو نیز تصمیم به بروز رسانی کاندیداهای جدید خود گرفته است. در ادامه به بررسی مختصری پیرامون آن خواهیم پرداخت .

کمپانی معروف لنوو عنوان نموده است که لپ تاپ های Legion Y740 را به سخت افزار های جدید اینتل و انویدیا مجهز نموده و روانه بازار خواهد کرد. همچنین این لپ تاپ ها  از نمایشگرهایی 17 اینچی بهره مند گردیده اند و لنوو مرکز تفکر و قلب پردازش سیستم های خود را بر عهده تراشه ی Intel Core i78750H قرار داده است. ظاهرا لنوو تصمیم گرفته است که پیکر بندی ها و ساختارهای مختلف جدید و جذابی را برای این خانواده عرضه نماید.

میتوان برای نمونه به بهره مندی لنوو  از  3 کارت گرافیک که شامل مدل های GeForce RTX 2070 Max-Q، NVIDIA GeForce RTX 2060 Max-Q و  NVIDIA GeForce RTX 2080 Max-Qاست برای محصولات جدید اشاره کرد. همچنین تجهیز نمودن حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 همراه با بهره مندی از  فضای داخلی ذخیره سازی SSD 512 گیگابایتی و دارا بودن  باتری داخلی قدرتمند 76 وات بر ساعت نیز از جمله دیگر ویژگی های شگفت انگیز جدید Legion Y740 خواهند بود.

لنوو با انتخاب صفحه نمایش 17.3 اینچی با بهره مندی از کیفیت رزولوشن FHD و فرکانس 144 هرتزی جذابیت این لپتاپ ها راچند برابر نموده است. همچنین باید اشاره نمود که نمایشگرهای این لپ تاپ مجهز به پنل های IPS می باشند. از جذابیت های نمایشگر که بگذریم باید عنوان کنیم که لنوو دستگاه های جدید خود را مجهز به درگاه های اتصال خروجی HDMI 2.0 ، همراه با بهره مندی از رابط دوست داشتنیUSB Type-C port 3.1 نموده است. به طور کلی باید عنوان نمود که Legion Y740 لنوو لپتاپی جذاب، با طراحی باریک، زیبا و بسیار قدرتمند می باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.