پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به تبلت سامسونگ گلکسی تب S۴

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به تبلت سامسونگ گلکسی تب S۴

سامسونگ تبلت جدید خود را تحت نام گلکسی تب S4 به صورت رسمی ‌معرفی کرد. در ادامه به بیان مشخصات این تبلتِ دوکاره خواهیم پرداخت و با قابلیت‌های این تبلت جدید آشنا خواهیم شد.

اخیرا سامسونگ گلکسی Tab S4 را ارائه کرد. این تبلت قدرتمندِ دوکاره، مخصوص کسانی است که می‌خواهند تبلت خود را مدام جابه‌جا کنند و برای مثال از محل کار به منزل خود ببرند. این تبلتِ هوشمند به کاربران کمک می‌کند تا از وقت خود بهترین استفاده را ببرند و امور رایانه‌ای خود را هوشمندانه‌‌تر و با بهره‌وری بیشتری انجام دهند. در ضمن این تبلت از طراحی مدرن و چهار اسپیکر عالی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این تبلت برای امور مالتی‌مدیا و سرگرمی ‌بسیار مناسب باشد. در کل گلکسی Tab S4 یک تبلت سبک مخصوص جابه‌جایی با قدرتی معادل یک کامپیوتر خانگی است.

دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید:
       تبلت‌ها موجب ساده شدن زندگی و ارتقای تجربه موبایلی کاربران می‌شوند. تبلت Tab S4 سامسونگ یک دستگاه پریمیوم و مجهز به دکس سامسونگ است تا کاربران به راحتی از آن در هر شرایط زمانی و مکانی استفاده کنند. تبلت جدید ما در اکوسیستم ابزار‌های متصل ما خواهد توانست لذت و راحتی را به کاربرانش منتقل کند و برای امور مالتی‌مدیا و سرگرمی‌ یک انتخاب عالی به‌شمار می‌رود.

دکس سامسونگ
گلکسی تب اس 4 اولین تبلت سامسونگ است که از دکس سامسونگ برخوردار است. در واقع کاربران با اتصال تبلت به یک صفحه‌کلید Book Cover و یا فعال کردن دستگاه به وسیله‌ی صفحه Quick Panel، تبلت خود را به دکس سامسونگ متصل کرده و به این ‌‌ترتیب می‌توانند بین رابط‌کاربری اندروید و حالت شبیه به دسکتاپ جابه‌جا شوند. حالت دکس سامسونگ این اجازه را به کاربران خواهد داد تا چند پنجره شبیه به سیستم‌عامل‌های دسکتاپی را برای برنامه‌های اندروید خود مانند مجموعه آفیس مایکروسافت باز کنند و در صورت لزوم اندازه آن‌ها را نیز تغییر دهند تا فضای سیستم‌عامل هر چه بیشتر به فضای دسکتاپ نزدیک‌‌تر شود. به‌علاوه شاهد روش‌های انتقال داده مختلف مانند Drag & Drop و یا میانبر‌های صفحه‌کلید هستیم تا بهره‌وری دستگاه به حداکثر خود رسیده باشد.

امکان اتصال تبلت به مانیتور و یا صفحه نمایش بزرگ‌‌تر به‌وسیله دکس سامسونگ و کابل HDMI آن که یک سر آن از قابلیت اتصال به پورت USB-C بهره می‌برد، وجود دارد. حالا تبلت شما تبدیل به یک پد یا صفحه طراحی شده است. قابلیت جذاب و جدید این تبلت در این بخش این است که کاربران می‌توانند همزمان و به صورت مستقل از تمام قابلیت‌های تبلت اندرویدی خود نیز بهره ببرید، در نتیجه شما صاحب دو صفحه‌نمایش برای انجام کار‌های خود شده‌اید.

تبلت Tab S4 از یک باتری 7300 میلی‌آمپری برخوردار است. این تبلت می‌تواند تا 16 ساعت تبلت را برای پخش ویدیو تأمین کند. از دیگر ویژگی‌های این تبلت جدید می‌توان به پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ اشاره کرد. این قابلیت در چند سطح مختلف و کاملا حرفه‌ای از داده‌های شخصی شما محافظت خواهد کرد. همچنین کارمندان IT می‌توانند رابط کاربری خود و کارمندانشان را متناسب با نیاز‌های شرکتشان تنظیم کنند.

قلم S pen
قلم معروف S pen سامسونگ قرار است همراه این تبلت عالی به مشتریان هدیه شود. این قلم مزیت‌های زیادی داشته و در انجام کار‌ها، شما را یاری خواهد کرد. عرضه روش‌های نوین جهت ابراز خلاقیت و ارتباط با دیگران از مسئولیت‌های اصلی این قلم هوشمند به‌شمار می‌رود. با استفاده از این قلم در برنامه Notes  سامسونگ خواهید توانست به کمک قابلیت Screen-Off Memo حتی در هنگام حرکت به یادداشت برداری، مسیریابی،‌‌ترجمه یا منظم کردن یادداشت‌ها بپردازید. به‌علاوه با استفاده از قلم و قابلیت Live Message می‌توانید متن خود را به شکل دلخواه تغییر داده و برای دیگران ارسال کنید.

نمایشگر
صفحه‌نمایش مناسب از مهم‌‌ترین فاکتور‌های خرید یک تبلت به‌شمار می‌رود. نمایشگر نقش به‌خصوصی در ساده کردن کار‌ها دارد و از طرفِ دیگر، حتی کسانی که برنامه‌کاری آن‌ها هم پر است، در هفته، زمانی را برای تماشای فیلم و سرگرمی ‌در نظر می‌گیرند. Tab S4 از نظر ابعاد همانند Tab s3 طراحی شده است، البته اس 4 از حاشیه‌های باریک‌‌تر و از فناوری Super AMOLED برخوردار می‌باشد. به علاوه نسبت تصویر 16:10 با رزولوشن 1600 در 2560 و‌‌تراکم 287 پیکسل در هر اینچ (PPI) باعث می‌شود تا تصاویر شفاف‌‌تر و با جزئیات بیشتر نمایش داده شوند. اما از دیگر نقاط قوّت Tab s4 می‌توان به چهار اسپیکر تنظیم شده توسط برند معتبر AKG و مجهّز به فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos اشاره کرد. این فناوری صدای دستگاه را به طور منظّم و پراکنده پخش می‌کند تا فیلم در حالت زنده پخش شود. در واقع کار اصلی این فناوری جلوگیری از پخش نویز و یا هر اختلال دیگری در زمان پخش صدای دستگاه در بلند‌‌ترین حالت آن می‌باشد.

انواع مختلف اتصالات
تبلت جدید سامسونگ مجهز به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهینه‌ای است که متناسب با سبک زندگی کاربران و با هدف مدیریت دستگاه‌های متصل کاربران طراحی شده است. قابلیت Samsung Flow این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با اتصال و انتقال ساده فایل‌ها ، کار‌ها و نوتیفیکیشن‌های خود، همه دستگاه‌های خود را کنترل و مدیریت کنند. حتی امکان کنترل دستگاه‌های خانگی به لطف برنامه SmartThings با استفاده از این تبلت وجود دارد. از طرف دیگر با استفاده از قابلیت Daily Board گلکسی Tdb S4 می‌توانید اطلاعات ضروری خود را از جمله شرایط آب و هوا ، ساعت و یا تقویم و عکس‌های مورد نظر خود را یکجا ببینید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.