پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به اولین گوشی هوشمند اندرویدی مایکروسافت

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به اولین گوشی هوشمند اندرویدی مایکروسافت

نگاهی به اولین گوشی هوشمند اندرویدی مایکروسافت
کمپانی معروف مایکروسافت  اخیرا در کنار لپ تاپ جدید خود به نام سرفیس نئو از اولین گوشی هوشمند تاشو اندرویدی خود با نام سرفیس دو  نیز رونمایی کرد. البته سرفیس دو یک گوشی هوشمند اندرویدی بوده اما سرفیس نئو یک لپ تاپ با صفحه نمایش دوگانه که از سیستم عامل ویندوز 10 ایکس بهره خواهد برد.

 

برای خرید محصولات مایکروسافت اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

سرفیس دو یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و کاملا شبیه به سرفیس نئوست که لپ تاپی هیبریدی با سیستم عامل جدید ویندوز 10 ایکس خواهد بود. سیستم عاملی که مایکروسافت برای کامپیوترهای دو نمایشگر در نظر گرفته که بیشتر شبیه به ویندوز 10 است.

سرفیس نئو فقط یک محصول تولیدی نیست و در واقع کانسپتی از گوشی هوشمند منعطف آینده این شرکت نیز محسوب میگردد . تاکنون نیز شاهد شایعات فراوانی درباره سرفیس فون در فضای مجازی بوده ایم که نهایتا در سال جاری مایکروسافت با معرفی سرفیس نئو به این شایعات جامعه عمل پوشاند. همچنین گفته می شود که احتمالا این دستگاه در نسخه نهایی به پردازنده کوالکام مجهز گردد .

تحلیل گران معتقدند که سرفیس فون یا سرفیس دو از مشخصات رده بالایی همچون سامسونگ گلکسی فولد بهره مند گردد . در واقع مایکروسافت با معرفی سرفیس دو رقیبی جدی  برای گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هوآوی خواهد بود.

بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند این روز ها روی گوشی هوشمند منعطف مشغول کارند که یکی از جدی ترین این تولید کنندگان کمپانی مایکروسافت است که سال‌ها ست بر روی پروژه سرفیس فون مشغول تحقیق و توسعه است و در نهایت در سال جاری این محصول مورد انتظار خود را رونمایی کرد. اما با این اوصاف مایکروسافت اعلام کرده که هنوز برخی از موارد سرفیس دو نهایی نیست و برای مشاهده نسخه نهایی باید تا اواخر سال 2020 منتظر ماند و هنوز جزئیات دقیقی همچون قیمت و  تاریخ عرضه  این محصول خود را منتشر نکرده است .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.