پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

نقد و بررسی ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch ۴)

پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۹

نقد و بررسی ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch ۴)

نقد و بررسی ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch 4)

این روزها که بازار ابزارهای هوشمند و گجت های محبوب بسیار داغ است، شرکت های بزرگ با طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند سعی می‌کنند که خود را به عنوان پیشتاز در این زمینه معرفی کنند. سامسونگ به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندها در زمینه تولید گوشی و لوازم هوشمند سعی کرده خود را در بالاترین رده قرار دهد. این شرکت برای پیشی گرفتن از برندهای بزرگی مانند اپل، در طراحی ساعت های هوشمند به گونه ‌ای عمل کرده که کاربران استقبال فوق ‌العاده ‌ای از محصولات آن به عمل آورده اند. در کنار تمام محصولات تولید شده، توسط سامسونگ گلکسی واچ ۴ با بالاترین سطح کیفی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این ساعت هوشمند به شکلی است که می ‌تواند یک رقیب جدی برای تمام محصولات اپل شناخته شود. به همین علت ما سعی کرده ایم در این مطلب به شما قابلیت ها و ویژگی های ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۴ را بیان کنیم.

آشنایی با قابلیت ها و مشخصات ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۴

طراحی و تولید ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 توسط سامسونگ نشان داد که این کمپانی توانسته به سوی بی نهایت جهشی بزرگ انجام دهد.

بررسی این محصول نشان می دهد که در مقایسه با نسخه های قبلی، اصلاحاتی برای طراحی ایده آل انجام داده و ارتقاء سخت افزاری را به بالاترین سطح مشاهده خواهید کرد. در میان تمام ویژگی هایی که سامسونگ به این محصول خود اضافه کرده از جالب ترین و مهمترین خبرها این است که سامسونگ سیستم عامل wear را جایگزین سیستم عامل های قبلی کرده و از این سیستم عامل مدرن ارائه شده توسط گوگل استفاده کرده است. این مدل از ساعت های هوشمند ارائه شده می‌تواند بهترین گزینه موجود در بازار برای کاربرانی که قصد خرید گلکسی واچ اندروید دارند، باشد. سامسونگ علاوه بر طراحی و ساخته ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 یک محصول دیگر به نام گلکسی واچ ۴ کلاسیک را نیز در بازار عرضه کرده تا کاربران بتوانند متناسب با سلیقه خود، روی به خرید محصول مورد نظر بیاورند.

مطالب بیشتر : بهترین ساعت های هوشمند

ویژگی های Galaxy Watch 4

نوع طراحی و ساخت این محصول به شکلی است که سامسونگ از ویژگی های گسترده ای استفاده کرده و شما یک محصول با بالاترین سطح کیفی را می توانید خریداری کنید.

طراحی زیبا، یک پارچه، براق و نمادین

طراحی ساده، زیبا با قاب فلزی آلومینیومی نشان می دهد که عملکرد ایده آلی برای کارهای روزانه و انجام تمرینات ورزشی دریافت خواهید کرد. قابلیت های به کار رفته در این ساعت بسیار متنوع بوده و شما می توانید از برندهایی متناسب با وسایل ورزشی و مدل های چربی بهره ببرید. در کنار این که نوع طراحی و ساخت بدنه گلکسی واچ ۴ کاملاً زیبا، ساده و شیک است، بندهای موجود نیز از متریال مرغوب به کار رفته و در برابر تعریق مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

مطالب بیشتر بدانیم : بررسی ساعت های هوشمند سامسونگ

تنوع صفحه نمایش

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که سامسونگ در طراحی و تولید ساعت گلکسی واچ ۴ استفاده کرده، امکان خرید محصول، متناسب با سلیقه خود برای صفحه نمایش خواهد بود. از بین صفحه نمایش هایی با ساعت آنالوگ یا دیجیتال می‌توانید از زمینه ‌های متنوعی استفاده کرده و رنگ های مختلف و فونت های گوناگون را نیز می توانید بررسی کنید.

سیستم عامل جدید

بدون تردید یکی از مهمترین قابلیت هایی که در ساخت سامسونگ گلکسی واچ ۴ مشاهده می کنیم، استفاده از یک سیستم عامل جدید در مقایسه با محصولات گذشته به شمار می رود.

این محصول به عنوان نخستین ساعت هوشمند با سیستم عامل wear شناخته می‌شود. این سیستم عامل به برنامه های مورد علاقه تان دسترسی یکپارچه می دهد.

سازگاری با دستگاه های سامسونگ

یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی هایی که در طراحی و ساخت Galaxy Watch 4 استفاده شده، امکان ارتباط یکپارچه با سایر محصولات سامسونگ به شمار می‌رود. به عنوان مثال می توانید این ساعت هوشمند را با هندزفری های بلوتوثی سامسونگ جفت سازی کرده و از قابلیت های آن بهره ببرید. علاوه بر این می‌توانید برنامه های موجود در درون گوشی هوشمند خود را از طریق ساعت به صورت مستقیم فعال کنید.

جهت مشاهده مطالب بیشتر : نحوه اتصال و تنظیم ساعت و تاریخ

برنامه ها و امکانات

در کنار ویژگی ها و قابلیت هایی که در ساخت گلکسی واچ ۴ استفاده شده است، برنامه ها و امکانات متعددی را شما می توانید در اختیار داشته باشید. از جمله این برنامه‌ها ارزیابی فعالیت روزانه و تناسب اندام به شمار می‌رود. شما عزیزان می توانید نمرات تناسب اندام خود را از طریق موبایل و ساعت خود بررسی کرده و فعالیت هایی که انجام داده اید را به خوبی می توانید پیگیری کنید.

به عنوان مثال قابلیت شمارش قدم ها، بررسی کالری و همچنین رهیابی فعالیت‌های بدنی از جمله ویژگی‌هایی به شمار می‌روند که از این محصول می توانید دریافت کنید.

در کنار این قابلیت، ارزیابی کیفیت خواب نیز از دیگر ویژگی ها و امکانات گلکسی واچ ۴ به شمار می‌رود. به خوبی با یک ردیاب خواب پیشرفته می توانید کیفیت کلی خواب خود را مدیریت کرده و به هنگام استراحت، این ردیاب مراحل خواب را برای شما تشخیص می دهد. پس از طی کردن این مراحل می توانید میزان خواب خود را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات جالبی را از این طریق به دست آورید.

 

مراقبت از قلب با سامسونگ Galaxy Watch 4

برای بررسی منحنی نوار قلب و اندازه‌گیری آن، سامسونگ در ساخت این محصول خود یک سنسور هوشمند با نام Bio Active به کار برده که به خوبی می توانید ضربان قلب خود را از طریق نوار قلب بررسی و مورد نظارت قرار دهید. پس از آن می توانید داده ها را به گوشی خود انتقال داده و به راحتی آن‌ ها را با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

نکته پایانی

بدون تردید پیشرفت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و محصولات هوشمند موجب شده که امروزه در بازار بتوانید برای خرید گزینه ‌های مدنظر خود، طیف گسترده‌ای از محصولات را مورد بررسی قرار دهید. با این نوع حال نوع طراحی و ساخت Galaxy Watch 4 نشان می دهد که این محصول ارائه شده توسط سامسونگ با بالاترین سطح کیفی و عملکردی می‌تواند شرایط مورد نیاز شما را برای موارد مختلف در نظر گرفته و پاسخی ایده‌ آل به درخواست های شما برای خرید یک محصول کاربردی دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.