پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نظرسنجی: آیا قصد خرید آیفون های ۱۱ اپل را خواهید داشت؟

یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نظرسنجی: آیا قصد خرید آیفون های ۱۱ اپل را خواهید داشت؟

نظرسنجی: آیا قصد خرید آیفون های 11 اپل را خواهید داشت؟
خانواده جدید محصولات شرکت اپل که اخیرا از آنها رونمایی کرد شامل سه عضو؛ iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max می باشد .

 

برای خرید گوشیهای آیفون اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

در مورد این محصولات می توان گفت که نقطه مشترک همه این گوشی‌ها چیپست A13 Bionic اپل است که به گفته اپل و به استناد به اولین بنچمارک آن، قدرتمندترین چیپست موبایلی حال محسوب می گردد. همچنین باید گفت که  به غیر از ابعاد، اندازه نمایشگر و باتری که تنها تفاوت میان گوشی‌های آیفون 11 پرو و پرو مکس می باشد ، این دو دستگاه تفاوت‌های قابل توجهی با نسخه نسبتاً اقتصادی خود دارا می باشند.

آیفون 11  
در مورد نسخه ارزانتر آیفون 11 یا نسخه استاندارد برخلاف دو برادر گرانقیمت مجهز به  پنل IPS LCD گردیده است ، درمورد دوربین نیز دارای یک دوربین کمتر (فاقد دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو) در قاب پشتی خود می باشد. ظرفیت باتری آن هم کمی با دو نسخه دیگر متفاوت خواهد بود. هرچند که با دارا بودن این تفاوت ها  باز هم باعث کاهش قیمت چشمگیری در آن نشده است.

آیفون 11 در نسخه پایه با بهره مندی از 4 گیگابایت حافظه رم درکنار 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه حدود 699 دلار به‌فروش خواهد رسید در واقع چیزی حدود 8 میلیون تومان خواهد شد. هرچند باید در نظر داشت که هزینه رجیستری و سود فروشندگان و سایر موضوعات باید انتظار قیمتی حدود  10 میلیون تومان را نیز داشت.

آیفون 11 پرو
در مورد آیفون 11 پرو هم باید گفت که در نسخه پایه با بهره مندی از (4+64 گیگابایت) قیمتی حدود 999 دلار در بازار آمریکا به فروش می‌رسد که با واحد پولی ما در حدود 11 میلیون و پانصد هزار تومان خواهد شد.

آیفون 11 پرو مکس
آیفون 11 پرو مکس نیز در نسخه 4+64 گیگابایت قیمتی حدود  1099 دلار چیزی معادل 12 میلیون و ششصد هزار تومان خواهد داشت و گرانترین نسخه از این گوشی دارای (4+512 گیگابایت) و با قیمتی حدود  1299 دلار قیمت دارد که به واحد پولی ما معادل 15میلیون تومان خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که این رقم‌ها بدون در نظر گرفتن هزینه رجیستری و سود فروشندگان و سایر موضوعات دیگر است. همچنین باید اشاره کرد که  قیمت گوشی‌های آیفون در آمریکا ارزان‌تر از دیگر نقاط جهان خواهد بود.

نظر شما چیست آیفون 11 یا پرچمداران دیگر؟
با توجه با این موضوع که  قیمت پرچمداران دیگر بازار مانند گلکسی نوت 10+ و گلکسی اس10+ سامسونگ هم تفاوت چندانی با آیفون‌های 11 اپل ندارد؛ پرچمداران برندهای چینی، مانند هوآوی، شیائومی و وان‌پلاس قیمت‌هایی مناسب تر را نیز اعلام نموده اند.  

سوال اینجاست که  اگر روزی قصد خرید یک گوشی پرچمدار را داشته باشید، انتخاب شما یکی از اعضای آیفون 11 اپل خواهد بود یا اعضای بالارده سامسونگ؟ یا با صرف هزینه‌ای کمتر یک پرچمدار از برندهای ساخت چین تهیه کنید؟ نهایتا با توجه به قیمت و امکانات گوشی های هوشمند جدید انتخاب شما کدام برند خواهد بود؟

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.