پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نسل جدید داک DeX همزمان با گلکسی اس ۹ رونمایی می شود

پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

نسل جدید داک DeX همزمان با گلکسی اس ۹ رونمایی می شود

در گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس شما می توانستید از آن ها به عنوان رایانه شخصی استفاده کنید؛ تنها می بایست پرچم داران 2017 سامسونگ را روی یک پایه به نام DeX Station قرار داده و سپس آن را به یک نمایشگر بزرگ متصل کنید. برای افزایش بهره وری، امکان استفاده از ماوس و صفحه کلید نیز فراهم شده و رابط کاربری سیستم عامل اندروید، متناسب با اندازه نمایشگر مانیتور یا تلویزیون تغییر پیدا می کند. این قابلیت دوست داشتنی در فبلت پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 نیز وجود دارد.
 


شایعات و گمانه زنی ها پیرامون نسل آتی گوشی های سری گلکسی اس با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری میلادی افزایش یافته و سم موبایل در گزارش جدید خود، برخی از ویژگی های گلکسی اس9 را بر شمرده است.

ظاهرا داک جدید پرچم دار 2018 سامسونگ با نام DeX Pad معرفی خواهد شد؛ همانطور که در ابتدا اشاره شد، نسل قبلی با نام DeX Station به همراه گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس رونمایی شده بود. داک جدید DeX مشابه نسل قبلی تنها با رنگ مشکی عرضه خواهد شد .

DeX Pad امکانات بیشتری نسبت به داک مخصوص گلکسی اس8 و اس8 پلاس خواهد داشت؛ با رونمایی پرچم داران 2018 سامسونگ به همراه اندروید اوریو، دیگر نیاز به استفاده از ماوس و صفحه کلید برای استفاده از داک جدید گلکسی اس9 نخواهید داشت. شما می توانید از صفحه نمایش گوشی که در درون داک مخصوص قرار گرفته بعنوان تاچ پد برای جابه جایی نشانگر ماوس در محیط اندروید استفاده کرده و حتی میتوانید از صفحه کلید لمسی آن نیز بهره ببرید. بنابراین دیگر نیازی به حمل ماوس یا صفحه کلید برای استفاده از قابلیت DeX  گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس نخواهید داشت.

سم موبایل به نقل از GalaxyClub ادعا کرده که DeX Pad احتمالا مانند یک استند و پد، مشابه با آنچه در شارژر بی سیم قابل تبدیل گلکسی نوت8 دیدیم عمل خواهد کرد. اطلاعات جدیدی از این داک منتشر شده اما با این وجود هنوز مشخص نیست که داک DeX گلکسی اس 9 واقعا چگونه خواهد بود. سم موبایل امیدوار است که سامسونگ، برخلاف نسل قبلی داک DeX، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را به داک جدید پرچم داران 2018 خود اضافه کند.

به دلیل وجود خنک کننده در داک جدید DeX، دیگر گوشی به شدت داغ نمی شود. اما هنوز مشخص نیست چرا پرچم داران جدید سامسونگ برخلاف هواوی نمی توانند بدون نیاز به داک به صفحه نمایش بزرگتر متصل شوند. شرکت هواوی در میت10 و میت10 پرو قابلیتی به نام PC Mode معرفی کرده که به کمک آن و با استفاده از یک مبدل USB-C به HDMI، فبلت پرچم دارن چینی ها به مانیتور یا تلویزیون متصل می شود.

گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس احتمالا در ماه ژانویه یا فوریه 2018 معرفی خواهد شد و داک DeX جدید نیز به همراه آن رونمایی می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.