پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

موسسه GSMA دو گوشی هواوی P۳۰ و P۳۰ Pro را بهترین گوشی منتخب سال معرفی کرد

پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

موسسه GSMA دو گوشی هواوی P۳۰ و P۳۰ Pro را بهترین گوشی منتخب سال معرفی کرد

موسسه GSMA دو گوشی هواوی P30 و P30 Pro را بهترین گوشی منتخب سال معرفی کرد
این روزها خبر از انتخاب بهترین گوشی سال 2019 توسط اتحادیه اروپایی سخت افزار EHA و انجمن بین‌المللی شبکه‌های موبایل GSMA، شنیده  می شود. در این لیست دو گوشی هواوی P30 و P30 Pro به عنوان بهترین گوشی سال 2019  انتخاب شده اند.

 

برای مشاهده و خرید محصولات هوآوی اینجا کلیک کنید.

هواوی P30
P30 در واقع  نام سری جدید گوشی های هواوی که در فروردین ماه سال جاری هواوی از این سری رونمایی کرد؛ این گوشی‌های با کیفیت، جذابیت خاص و ویژگی‌های چشمگیر خود توانستند یکی از بهترین آمارهای فروش در سال‌‌های اخیر را از آن خود نمایند. اکنون دو سازمان معتبر اتحادیه اروپایی سخت افزار (EHA) و انجمن بین‌المللی شبکه‌های موبایل (GSMA) نیز دو گوشی Huawei P30 و Huawei P30 Pro را به عنوان بهترین‌ محصولات سال 2019 انتخاب نموده اند که نشانگر ارزش و کیفیت بالای آنها می باشد.

موسسه EHA
جوایز سخت افزار اروپایی یا به اختصار EHA، مجموعه جوایزی است که همه ساله به بهترین سخت ‌‎افزار در میان محصولات موجود در بازار در گروه‌های متنوع اعطا می گردد. امسال نیز در بخش گوشی هوشمند، گوشی هواوی پی 30 پرو توانسته این عنوان را برای خود کسب نماید.

موسسه GSMA
موسسه GSMA یا همان انجمن بین‌المللی شبکه‌های موبایل، بنیادی تجاری برای حفظ منافع اپراتورها و شرکت‌های تولیدکننده گوشی تلفن همراه در دنیا می باشد و مسئولیت برگزاری بسیاری از سمینارها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ در حوزه موبایل مانند کنگره جهانی موبایل بارسلونا ‎نیز عهده دار است.

این موسسه هر ساله مراسمی را برگزار می‌کند و محصولاتی را در گروه‌های مختلف به عنوان بهترین محصول انتخاب می‌کند. برای سال 2019 عنوان بهترین محصول در گروه جوایز Asia Mobile Awards به گوشی های سری هواوی P30 رسیده که توانستند بالاترین امتیاز را در بخش‌های متعددی مانند کیفیت سخت افزاری، طراحی و ساخت، نرم افزار و دوربین و.. را به نام خود ثبت نماید.

رقابت پرچمداران
در واقع می توان گفت که گوشی Huawei P30 Pro در حال حاضر پرچمدار و بهترین محصول کمپانی هواوی می باشد و با حریفان سرسختی مانند آیفون ایکس اس، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس، سامسونگ گلکسی نوت 9، گوگل پیکسل 3 و شیائومی می9 و… بررسی گردیده و توانسته در این رقابت آنها را پشت سر بگذارد  و به عنوان بهترین گوشی هوشمند انتخاب گردد.

قیمت و ویژگی‌های گوشی هواوی P30
برای دیدن قیمت و ویژگی های این  محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی آترامات لینک مراجعه نمایید

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.