پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه ی بلندگوهای استریوی GALAXY S۹ با GALAXY S۸ و IPHONE X

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه ی بلندگوهای استریوی GALAXY S۹ با GALAXY S۸ و IPHONE X

یکی از نقاط قوت گوشی GALAXY S9 وجود بلندگوهای استریوی آن است که با همکاری AKG گسترش پیدا کرده اند. در ادامه مطلب به مقایسه ی صداهای پخش شده ی از بلندگوی گوشی های GALAXY S9 ، GALAXY S8 و IPHONE X می پردازیم.

گوشی SAMSUNG GALAXY S9 مانند مدل های سابق از بلندگوهای استریو استفاده کرده است. وجود تکنولوژی AKG قابلیت و کیفیت این بلندگوها را افزایش می دهد و خریداران را تشویق به خرید می کند.

سوال مهمی در ذهن فروشندگان وجود دارد و سوال این است که ایا کیفیت سیستم بلندگوی استریوی GALAXY S9 تا اندازه ایی ارزشمند است که خریداران را به خرید این نوع مدل از گوشی سامسونگ متقاعد کند؟  که در واقعیت نیز از ان ها به عنوان بنیان گذاران شرکت سامسونگ یاد شده است.

و در سمت دیگر شرکت اپل است که به دنبال مجاب مشتریان در خرید مدل های ایفون ایکس است، و در مقابل نیز GALAXY S9 و GALAXY S9 + به قدر کافی و در بین همه ی افراد شهرت و گسترش پیدا نکرده اند. در مراحل بعدی با پاسخ به سوالاتی از قبیل داشتن اگاهی از قابلیت و کیفیت بلندگوهای استریوی GALAXY S9 که از AKG در ساختار ان استفاده شده است و مقایسه ی ان با بلندگوهای   GALAXY S8می پردازیم.   

با نگاهی به این نوع گوشی ها و مقایسه ان ها به همدیگر، نمی توان گفت که قدرت صدای بلندگوهای  GALAXY S9 بیشتر است ولی با این وجود، گفته شده است که کیفیت صدای پخش شده این نوع مدل بهتر و متعادل تر است. کیفیت صدای موسیقی و سایر صداهای شنیده از بلندگوهای مدل GALAXY S8 بد نیستند اما در مقایسه با S9 در درجه ی کیفیت کمتری قرار گرفته اند. به صورت کلی بخواهیم به سوالاتی که قبلا گفته شده پاسخ دهیم کیفیت صدای پخش شده از مدل های S8 در مقایسه با S9 کمتر ولی قدرت ان ها برابر است.    

از بحث مقایسه ی مدل های قبلی که دست بکشیم اکنون نوبت به مقایسه ی مدل های GALAXY S9 ازشرکت سامسونگ و IPHONE X  از شرکت اپل می رسیم. بلندگوهای هر کدام از این شرکت ها مزیت و معایب خاص خودشان را دارند که منجر به علامندی یا بی علاقگی نسبت به نوع خصیصه های این گوشی ها می شود. گفته شده است که بلندگوهای این دو گوشی بیس قدرتمندی دارند که حتی در زمان قرار دادن این گوشی ها بر روی سطوحی چوبی نیز می توانند افزایش پیدا کنند و از ویژگی های گوشی های ایفون ایکس رسایی بیشتر صوت بلندگوها حتی درحداقل بلندی صوت است .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.