پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

معرفی کمپانی بنکیو و محصولات آن

سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۰

معرفی کمپانی بنکیو و محصولات آن

BenQ، شرکتی که به دنبال ادغام سطوح فرهنگی و مدل تجاری است

کمپانی بنکیو، چشم انداز خود را، ترکیب فرهنگ و ارزش ها با مدل های تجاری تعیین کرده است. این شرکت بیان می‌کند که ویژگی برتر محصولات آنها، همکاری با مشتری به منظور ارتقای سطح زندگی و ایجاد لذت است. در ضمن اعتقاد دارند که موفقیت بیشتر آنها در آینده، به ادغام سطوح فرهنگی و مدل تجاری و همچنین ارتباط گسترده تر با مشتری وابسته است.

کمپانی بنکیو، شرکتی تایوانی است که محصولات مختلف از جمله، کامپیوتر و سیستم های ارتباطی، تجهیزات الکترونیکی، محصولات مربوط به حوزه فناوری و تجهیزات دیجیتال را تولید می‌کند. همانطور که قبل تر اشاره شد شعار این شرکت، لذت بیشتر و زندگی با کیفیت تر است. در ایران از محصولات این کمپانی می توان مانتور بنکیو را در سایزهای متفاوت مشاهده نمود.

دفتر مرکزی این شرکت در تایپه است و 5 شعبه فعال در سراسر دنیا دارد. محصولات این کمپانی مانند TFT LCD monitors، پروژکتورهای دیجیتال، دوربین های دیجیتال و سایر محصولات در بیش از 100 کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اصول چهارگانه کمپانی بنکیو

در چشم انداز کمپانی بنکیو، مشتری جایگاه خاصی دارد و اعتقاد دارند که هر چه بیشتر به مشتری نزدیکتر باشند، می‌توانند آینده بهتر و محصولات با کیفیت تری بسازند. از این رو چهار اصلی که در ادامه می‌آید جز اصولی است که برای تقویت ارتباط مشتری و شرکت تعریف شده اند.

اهمیت دادن: BenQ به دنبال ارتباط بیشتر با مشتری به منظور درک بیشتر نیازهای او است. و این اهمیت نه فقط به مشتری بلکه به محیط و کارکنان نیز وجود دارد.

نوآوری: این شرکت همیشه به دنبال راه حل های جدید و ابتکاری برای ساخت محصولات بهتر است.

حمایت از مصرف کننده: محصولات این شرکت به عنوان محصولات با استفاده طولانی مدت شناخته می‌شوند و در واقع محصولات بنکیو از نظر کیفیت اطمینان بالایی دارند.

ایجاد شوق و لذت در زندگی: هدف کمپانی بنکیو این است که با تولید محصولات با کیفیت، لذت و شور بیشتری را در زندگی تولید کند و رضایت بیشتر مشتری را کسب کند.

تاریخچه کوتاهی از کمپانی بنکیو

این کمپانی به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت معروف Acer فعالیت می‌کرد و اقدام به تولید محصولاتی مانند، تجهیزات کامپیوتر، تجهیزات رسانه های دیجیتال، تلفن همراه و سایر تجهیزات شبکه و مختص در حوزه فناوری می‌نمود. در سال 2001 این شرکت از Acer جدا می‌شود و با تولید محصولات مختلف از جمله، تلویزیون های LCD، پروژکتورهای دیجیتال، نمایشگرهای LCD و CRT، DVD-ROM ، CD-ROM ، چاپگرهای لیزری، اسکنرها، دوربین های دیجیتال و سایر موارد دیگر به دنبال اعتلای مارک خود می‌رود. که البته میزان فروش این محصولات این شرکت در سال 2003 به بالاترین میزان خود و به 3.75 میلیارد دلار رسیده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که شرکت Acer هنوز هم با 14 درصد، سهامدار عمده کمپانی بنکیو است.

محصولات مختلف کمپانی بنکیو

شرکت بنکیو محصولات خود را در چندین دسته مختلف طبقه بندی کرده است. بعضی از این دسته ها که بیشترین میزان فروش را داشته اند، شامل پروژکتورها، مانیتورها، نمایشگرهای تعاملی، لامپ ها و  Wireless Presentation است. در ادامه بررسی کوتاهی از محصولات این شرکت ارائه می‌شود.

شاخصه اصلی پروژکتورهای بنکیو، کیفیت عالی روشنایی آنها است به گونه ای که در یک نظر سنجی، پروژکتور BenQ TK 850 به عنوان بهترین پروژکتور از نظر روشنایی و به عنوان انتخابی مطمئن و عالی برای پروژکتورهای خانگی در سال 2021 انتخاب گردید. در ضمن شرکت بنکیو اقدام به ارائه smart projector در سه مدل مختلف نموده است. پروژکتورهایی که کیفیت بالاتری دارند و محیط واقعی تری را ایجاد می‌کنند.

درباره مانیتورهای این شرکت نیز، مانیتور BenQ BL2780T در رده دوم بهترین مانیتورها برای انتخاب در سال 2021 انتخاب گردید که نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد.

در ضمن نمایشگرهای تعاملی این شرکت به دلیل بسیاری از ویژگی های برتر به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شده اند. ویژگی هایی چون، داشتن سنسورهای مختلف برای نظارت بر کیفیت هوا، Cloud-based بودن و داشتن ویژگی Collaboration، صفحه مقاوم در برابر میکروب و بسیاری از نکات مثبت دیگر.

و محصولات دیگر شامل لامپ ها و Wireless Presentation که بر پایه آسایش و راحتی بیشتر مشتری به همراه حجم بالایی از خلاقیت ساخته شده اند اقدامی که باعث شده است کمپانی بنکیو و محصولات آن در میان محصولات برتر صاحب رتبه و یا خود، رتبه اول باشند. چنانچه قصد دارید که ساختمان هوشمند خود را تکمیل کنید و یا تجهیزات الکترونیکی مختلف خریداری کنید، حتما محصولات متنوع BenQ را مشاهده نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.