پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

معرفی و بررسی گوشی های ورتو

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹

معرفی و بررسی گوشی های ورتو

معرفی و بررسی گوشی های ورتو

همان گونه که میدانید تمامی گوشی هایی که در شرکت ورتو تولید و روانه بازار می شوند همگی جزء یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین محصولات الکترونیکی در دنیا به شمار می روند و همچنین افرادی که دارای ثروت نسبتا زیادی هستند نیز به شدت تمایل دارند که این محصول ارزشمند را خریداری کنند.

دفتر اصلی و مرکزی این کمپانی در کشور انگلستان است و همچنین به این مورد جالب توجه داشته باشید که تمامی مراحل ساخت و آماده سازی محصول توسط کارکنان حرفه ای و متخصص انجام می شود و در اصطلاح به این دسته از گوشی ها دست ساز نیز می گویند.

ظاهر و طراحی گوشی های شرکت Vertu تا حد نسبتا زیادی شبیه به محصولات قدیمی نوکیا است اما این دو کمپانی از لحاظ میزان قیمت محصولات با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

در ادامه این مقاله مطالبی مهم و اساسی در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی انواع ویژگی ها و مشخصات گوشی های ورتو خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین در رابطه با قیمت محصولات و تاریخچه این کمپانی نیز توضیحاتی را بیان خواهیم کرد.

تاریخچه کمپانی ورتو

در رابطه با تاریخچه این کمپانی اینگونه می توان بیان کرد که شرکت ورتو در سال 1998 میلادی توسط شرکت نوکیا افتتاح شد و تنها هدف اصلی این کمپانی مربوط به ساخت و فروش گوشی های لوکس و لاکچری است.

در سال 2012 میلادی این کمپانی به همراه شرکت نوکیا مقدار نسبتا زیادی از سهام خود را به مجموعه EQT فروختند و سپس در سال 2015 گروه EQT سهام این شرکت را به کمپانی گودینگ هلدینگ فروخت.

در حال حاضر کمپانی Vertu از طریق شرکت اصلی یعنی Vertu AK France به فعالیت خود ادامه می دهد و همچنین تجارت های مورد نظر خود را به خوبی انجام می دهد.

انواع ویژگی ها و مشخصات گوشی های ورتو

همان طور که میدانید کمپانی ورتو گوشی های مختلف و متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است که در مجموع می توان به مدل هایی مثل signature diamond، Signature Touch، Signature Cobra، Aster، Constellation، Ti، Ferrari GT و Signature نیز اشاره کرد.

اولین محصول گران قیمتی که راجع به آن صحبت خواهیم کرد Vertu SIGNATURE Cobra نام دارد؛ از ویژگی های این گوشی لوکس قرمز رنگ می توان به ارتفاع بلند و عرض کم نیز اشاره کرد.

طراحی این کالای دیجیتال توسط فردی فرانسوی به نام بوچرون صورت گرفته است و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که این گوشی به وسیله دو عدد زمرد سبز و یک الماس اشکی شکل به زیبایی تزئین شده است.

طراحی این گوشی ارزشمند به صورتی است که چند مار کبری روی بدنه این محصول قرار گرفته است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در درون این مار ها 439 قطعه یاقوت کبود نصب شده است.

به این مورد توجه داشته باشید که فقط هشت عدد از مدل SIGNATURE Cobra در بازار جهانی موجود است و به طور کلی محصولات شرکت ورتو به وسیله یک هلیکوپتر به مشتریان مورد نظر تحویل داده می شود.

از دیگر محصولات با کیفیت شرکت Vertu می توان به مدل Constellation اشاره کرد؛ بدنه این تلفن همراه به گونه ای ساخته شده است که در درون آن مواردی مثل یاقوت سرخ، آلومینیوم مخصوص و چرم تمساح نیز مشاهده می شود.

طریقه ساخت یاقوت کبود و شیشه ضد خش گوشی های شرکت Vertu به این صورت است که در ابتدا دانه های بلور را در درون کوره همراه با دمای 2000 درجه سانتیگراد قرار می دهیم و سپس اکسید آلومینیوم را روی دانه های مورد نظر می ریزیم تا دانه های بلوری به خوبی رشد کنند.

این محصول 5.5 اینچی از رزولوشن بسیار خوبی برخوردار است و همچنین از دیگر مشخصات کاربردی Constellation Vertu می توان به مواردی مثل باتری 3220 میلی آمپر، شارژ بی سیم، رم چهار گیگابایت، شیشه ضدخش و دوربین دوازده مگاپیکسلی نیز اشاره کرد.

در رابطه با طول عمر باتری گوشی های Vertu اینگونه می توان بیان کرد که شما با استفاده از باتری لیتیومی و یونی قابل تعویض این محصول می توانید چیزی در حدود پنج ساعت با دوستان و اطرافیان مورد نظر خود مکالمه صوتی برقرار کنید.

گوشی Signature Touch  Vertuجزء یکی از محصولات ارزشمند و پیشرفته این کمپانی به شمار می رود و همچنین از ویژگی های برجسته این کالا می توان به مواردی مثل سیستم عامل اندروید 5.1، پردازنده هشت هسته ای، دوربین بیست و یک مگاپیکسلی و تکنولوژی دو فلشه LED نیز اشاره کرد.

تلفن همراه vertu signature diamond جزء یکی دیگر از کالاهای خاص و لاکچری کمپانی ورتو محسوب می شود و در مجموع به این نکته توجه داشته باشید که جنس بدنه این محصول از فلز ارزشمند پلاتین است.

نکاتی در مورد قیمت گوشی های ورتو

محصولات شرکت ورتو از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و هر کدام از این گوشی ها قیمت خاص خودشان را دارند و در مجموع به این نکته توجه داشته باشید که گران قیمت ترین گوشی کمپانی Vertu متعلق به مدل Signature Cobra است.

نرخ گوشی های این کمپانی به طور کلی از پانزده هزار دلار شروع می شود و تا صد و شصت هزار دلار نیز ادامه دارد و همچنین دلیل اصلی گران قیمت بودن گوشی های این شرکت مربوط به جواهر های مختلف و متنوعی است که روی این گوشی ها نصب می شود.

از دیگر فعالیت های شرکت Vertu می توان به تولید گوشی های ارزان قیمت نیز اشاره کرد و در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که میزان قیمت ارزان ترین محصول کمپانی Vertu چیزی در حدود 1300 دلار است.

این کمپانی دارای دفاتر و فروشگاه های متعدد و مختلفی در سراسر جهان است که در مجموع می توان به مناطقی مثل دبی، فرانکفورت، هنگ کنگ، پاریس، سنگاپور و نیویورک نیز اشاره کرد.

در پایان با توجه به مطالب کاربردی و اساسی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی انواع ویژگی ها و مشخصات گوشی های کمپانی ورتو خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید به فروشگاه های رسمی و معتبر مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی استاندارد تهیه کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.