پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی نوکیاهای جدید قبل از رونمایی

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی نوکیاهای جدید قبل از رونمایی

معرفی نوکیاهای جدید قبل از رونمایی

نوکیا 400 4G می تواند اولین گوشی دارای ویژگی Android باشد که تکنولوژِی Wi-Fi Alliance در آن قرار گرفته است.

 

برای مشاهده و خرید گوشی های موبایل  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های موبایل  اینجا کلیک نمایید.

 

یک گوشی اسرارآمیز نوکیا با شماره مدل TA-1208 دارای گواهینامه Wi-Fi Alliance است و طبق لیست موجود در وب سایت، می توان آن را نوکیا 400 4G نامید. این گوشی  از باند 2.4 گیگاهرتزی با اتصال b / g / n پشتیبانی می کند و از ویژگی Wi-Fi SC234X برخوردار است. نکته قابل توجه این است که می تواند در سیستم عامل GAFP اجرا شود ، که گفته می شود نسخه سیستم عامل آندروید از Google برای تلفن های دارای قابلیت پشتیبانی Google Assistant است.

این بدان معناست که نوکیا 400 4G می تواند اولین تلفن دارای ویژگی Android باشد. گوشی با شماره مدل TA-1208 همچنین اخیراً در سایت صدور گواهینامه بلوتوث با بلوتوث 4.2 مشاهده شد. HMD Global از 23 فوریه چند گوشی جدید نوکیا را در MWC 2020 روانه بازار خواهد کرد و نوکیا 400 4G می تواند بخشی از این مجموعه باشد.

اخبار مربوط به تلفن دارای ویژگی Android که سال گذشته پخش شد ، شروع به پخش شدن کردند وقتی یک ویدیوی مفید برنامه های تلفن دارای ویژگی های مانند دستیار Google ، Maps و تنظیمات سیستم Android را نشان داد. سیستم عامل بطور اختصاصی برای اجرای در صفحه کوچک و غیر لمسی سفارشی می شود. سیستم عامل GAFP هنوز توسط Google به طور رسمی اعلام نشده است ، اما ما می توانیم منتظر باشیم  که HMD در مورد MWC 2020 صحبت کند.

همچنین دارای مجوز با نام تجاری نوکیا HMD Global برای رونمایی از یک سری تلفن از جمله نوکیا 1.3 ، 5.2 و نوکیا 8.2 5G در MWC 202 استفاده می شود. گفته می شود که دومی با اسنپدراگون 765G SoC همراه است و از طریق مودم X55 قابلیت اتصال 5G را دارد. گفته می شود که یک سنسور اولیه 64MP / 48MP و یک دوربین سلفی 32MP را دارا می باشد. اگرچه گفته می شود فاقد شارژ بی سیم است ، نوکیا 8.2 دارای پشتیبانی شارژ سریع است. گفته می شود این گوشی از صفحه نمایش pOLED یا LCD و یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم را دارا می باشد.

گفته می شود که نوکیا 5.2 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی HD است و توسط Snapdragon 632 SoC همراه با حداکثر 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت قابل استفاده است. انتظار می رود سنسور اولیه 16 مگاپیکسلی و یک اسنپپر ثانویه 8MP را لرزاند. سرانجام ، گوشی هوشمند ورودی سطح نوکیا 1.3 می تواند از حافظه داخلی 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت ، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و اسنپ سلفی 5 مگاپیکسلی بهره ببرد. در حالی که نام پردازنده مشخص نیست ، با یک چیپست MediaTe همراه خواهد بود. همه مدل ها می توانستند روی اندروید 10 اجرا شوند و جزئی از برنامه Android One باشند. ما باید طی چند هفته آینده اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.